abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56595870
v. Geel is zeer waarschijnlijk niet te beroerd om geld in talenten te steken, maar dan moet hij wel vertrouwen in ze hebben. Daarvoor heeft hij een 'sidekick' nodig, iemand als Co.

Zolang hij dit niet heeft, komt er niks. Verder ben ik het compleet eens met de FCG fans hier: de suptoppers lijken niet te lijden onder dingen als het bosman arrest: die clubs passen zich aan de regels aan. In tegenstelling tot Ajax, die ineens gevestigde namen wil halen als Luque welke toch duidelijk van een mindere categorie zijn...
pi_56595878
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Omdat Silva al heel lang een basisplek had en Silva aanvallend gewoon gevaarlijk is.
Maar Hiariej doet het echt verschikkelijk goed sinds hij Silva vervangt. Hij speelt echt geweldig. Aanvallend iets minder (hij stormt niet zoveel naar voren langs de lijn) maar verdedigend echt uitstekend. Niet voor niets zit De Roover op de bank.

Hiariej verrast vriend en vijand, echt prachtig om te zien.
Hij komt uit de eigen opleiding en is nog piepjong.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56595892
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Lijkt me dat men niet van Hiariej had verwacht dat hij zich zo goed staande zou houden, na wat wedstrijden het vertrouwen te hebben gekregen.
That's all folks!
pi_56595893
Is dit het Groningen-Ajax topic ofzo?
AFC AJAX
pi_56595904
Verder erger ik me trouwens dood aan de hedendaagse 'talenten' als maduro, emanuelson, Nigel de Jong enz. die vaak al met hun hoofd in het buitenland zitten voordat ze de IMO gerechtvaardigede arrogantie en bravoure met als instelling 'wij zijn de beste' (tikkeltje lui maar als puntje bij paaltje komt dusdanig excelleren dat ze beslissend zijn) zoals spelers in 95 hadden.

Ergens vind je het niet eens zo erg dat dat soort spelers vertrekken, ware het niet dat je types als Luque ervoor terugkrijgt
pi_56597162
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Brammie het volgende:
Verder erger ik me trouwens dood aan de hedendaagse 'talenten' als maduro, emanuelson, Nigel de Jong enz. die vaak al met hun hoofd in het buitenland zitten voordat ze de IMO gerechtvaardigede arrogantie en bravoure met als instelling 'wij zijn de beste' (tikkeltje lui maar als puntje bij paaltje komt dusdanig excelleren dat ze beslissend zijn) zoals spelers in 95 hadden.

Ergens vind je het niet eens zo erg dat dat soort spelers vertrekken, ware het niet dat je types als Luque ervoor terugkrijgt
Goed punt. Een paar weken geleden stond Maduro ook weer met zo'n jankverhaal in de Voetbal International.
Even vooropgesteld dat ik geen idee heb hoe het spel rondom Maduro zich heeft ontwikkeld: ik heb geloof ik geen regel gelezen over zijn waardeloze spel gedurende maanden maar alleen maar gejank over het gebrek aan vertrouwen vanuit Ajax.

Daarnaast: even los van de vraag of Ajax het zo ver had moeten laten komen met Maduro, hebben ze goed gehandeld door een flink bedrag voor hem te incasseren toen dat nog kon. Dan kan Maduro dat misschien vreemd vinden maar een paar jaar geleden zijn we goddomme bijna een elftal gratis kwijt geraakt omdat we maar lief bleven wachten of de spelers alsjeblieft nog bij wilden tekenen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:28:45 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56597856
Tot zondag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:32:03 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56597915
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Tot zondag!
Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56597953
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.
Hier nog een. Ik ben bang voor weer een vroeg tegendoelpunt waar we vervolgens niet meer overheen komen. Hopen dat Lindgren fit is, ik las dat hij zich had afgemeld voor het Zweedse elftal.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:38:04 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56598010
Bij ons doen Kah en Oper (deze week geopereerd, out tot po's) niet mee.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56598079
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Dat is goed nieuws voor ons Kah is echt een beer en Oper vind ik een goede spits.

Nou hoef je geen goede spits te zijn om tegen Ajax te scoren
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:44:41 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56598110
Ach, gewoon honderd procent geven tegen Ajax in een thuiswedstrijd en je hebt minimaal een punt. Als clubs als Excelsior, VVV-Venlo, NEC en Vitesse het kunnen, kan Roda JC het vast ook wel.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:47:24 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56598151
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws voor ons Kah is echt een beer en Oper vind ik een goede spits.

Nou hoef je geen goede spits te zijn om tegen Ajax te scoren
Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castro
Planning:
-
pi_56598231
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castro
Het is misschien ook meer de uitstraling
pi_56598241
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef keeper het volgende:

[..]

Gierig?
[..]

Bron: http://www.fr-fanatic.com/2007/02/02/3826/ (bericht van 2-2-2007).

We zijn nu een jaartje verder, dus zeg dat bedrag ligt nu ook wat hoger (is geloof ik afhankelijk van het gemiddelde salaris dat in NL wordt verdiend door voetballers). Dan zou Ajax een 17-jarig talent dus ongeveer 350.000 euro per jaar moeten betalen. Stel dat hij dan over 1 a 2 jaar debuteert, dan ben je al bijna 1 miljoen kwijt aan salaris en weet je nog niet of het wat wordt.

Ja, misschien kan je hem over vijf jaar voor 40 miljoen verkopen. De kans is echter net zo groot dat hij over vijf jaar voor Haarlem speelt...
Wat de fuck is er nou weer mis met Haarlem

vrijdag 8 februari 2008 @ 10:10:42 #116
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_56598513
Op ajax.nl is een supporter aan het woord:
quote:
Favoriete speler uit de Ajax-historie:
,,Patrick Kluivert, maar dan vooral om Johan Cruijff maar een keer niet te noemen in deze rubriek. Beide spelers hebben natuurlijk ook een link met FC Barcelona. Echte Ajacieden leggen vaak hetzelfde traject af. Na Ajax komen de échte Ajacieden bij Barcelona, AC Milan of bij Arsenal terecht. Rafael van der Vaart zie ik bijvoorbeeld ook nog wel eens bij Barcelona belanden. Een Ajacied zal niet snel voor Real Madrid gaan spelen. Types als Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben kiezen voor Madrid. Wesley Sneijder is misschien wat dat betreft de uitzondering. Real Madrid heeft meestal wel een goed team, maar is nooit een ploeg waarvoor je echt warm loopt. Real is wat dat betreft vergelijkbaar met PSV. Het zijn clubs met geld die vooral spelers inkopen."
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_56598593
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]

Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeld

Kleine toelichting: ik zeg niet dat Davids en Kluivert geen echte Ajacieden zijn, maar Bogarde en Reiziger waren vooral broodvoetballers en de carriere van Kluivert en Davids bij AC Milan was gewoon een sof. Uiteraard heeft onze beste spits aller tijden het wel gemaakt bij AC Milan
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:26:59 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56598743
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]

Een supporter? Het is Herman Koch!
pi_56598973
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56598998
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeld

Kleine toelichting: ik zeg niet dat Davids en Kluivert geen echte Ajacieden zijn, maar Bogarde en Reiziger waren vooral broodvoetballers en de carriere van Kluivert en Davids bij AC Milan was gewoon een sof. Uiteraard heeft onze beste spits aller tijden het wel gemaakt bij AC Milan
Bedoel je Zlatan bij Inter?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56599013
Nee joh, Van Basten
pi_56599042
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef Urquhart het volgende:
Nee joh, Van Basten
Ohja.
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:55:05 #123
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_56600259
Van Basten 'de speler' geraakt steeds verder verstopt in het geheugen van mensen. Is 'ie zelf schuld. Had hij maar geen trainer moeten worden
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56600846
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Oper heeft het altijd wel goed gedaan tegen Ajax. Goed nieuws dus.
pi_56600904
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

ooit gehoord van punten, komma's etc.?
Ooit gehoord van hoofdletters, niet huilen om spelfouten etc.?
pi_56601157
Dark, ik ben er Zondag niet bij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56601315
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een supporter? Het is Herman Koch!
debiteuren crediteuren
pi_56601388
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef toma het volgende:

[..]

debiteuren crediteuren
Goeiesmorgens juffrouw Jannie.
Lekker bakkie koffieieie.
Veertien klontjes suiker, niet roeren, want ik houd niet van die zoetigheid.
Hihihihihihi

vrijdag 8 februari 2008 @ 13:22:38 #129
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56601669
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef toma het volgende:

[..]

debiteuren crediteuren
Ik dacht eerder aan 'De skybox'.

http://www.youtube.com/watch?v=nLWl1TYkFG4
pi_56602015
quote:
Forse celstraffen voor Ajax-hooligans

In hoger beroep zijn in Den Haag vier Ajax-hooligans veroordeeld tot vier jaar cel, bericht RTV Noord Holland.

Deze straf is de 'fans' opgelegd voor het bestormen van het supportershome van ADO Den Haag in februari 2006.

Drie verdachten werden vrijgesproken van de bestorming, de overige negen kregen voorwaardelijke gevangenisstraffen en werkstraffen opgelegd.

In totaal waren zo'n zeventig 'supporters' betrokken bij het incident, waarbij tien mensen gewond raakten.
pi_56602047
Altijd maar dat ''supporters'' tussen aanhalingstekens
pi_56602076
quote:
Maxwell: ik zal mijn tijd bij Ajax nooit vergeten 8 februari 2008

Jarenlang was Maxwell de succesvolle linksback van Ajax. De 26-jarige Braziliaanse stylist, die momenteel voor de Italiaanse koploper Internazionale speelt, kijkt met veel genoegen terug op zijn mooie jaren in Amsterdam. In een interview met Ajax TV vertelt de goedlachse Maxwell over zijn liefde voor Ajax.

Tijdens de winterstop speelde Maxwell nog in de Dubai Cup met Inter tegen Ajax (2-2). "Dat was erg speciaal natuurlijk. Ook om weer oude vrienden te zien", aldus de international tegenover de camera's van Ajax TV. "In dit soort wedstrijden is het altijd leuk. Iedereen weet wat ik voor Ajax voel."

Maxwell: 'Iedereen weet wat ik voor Ajax voel'Maxwell denkt in Italië nog vaak terug aan zijn periode in de Amsterdam Arena. "Ik praat vaak met Christian Chivu en Zlatan Ibrahimovic over oude wedstrijden en trainingen. Ook over grappige momenten die we hebben meegemaakt. We waren daar zoveel jaar samen, dat zullen we nooit vergeten. En zeker voor mij was het erg leuk en ik heb er zeer goede herinneringen aan overgehouden."

Voor de verdediger waren de meest succesvolle momenten bij Ajax toch wel de mooiste. "De kampioenschappen in mijn eerste en derde jaar waren denk ik het meest speciaal", vertelt Maxwell. "Dat waren wel de beste momenten die we samen hebben gehad. Alle supporters en de club waren erg blij. Het was heel speciaal om daar deel van uit te mogen maken."

Een ander speciaal moment voor Maxwell was dat hij in 2004 Speler van het Jaar werd. "Ja, dat was zeker mooi. Om in dat jaar kampioen te worden én die prijs te winnen was voor mij erg speciaal natuurlijk. Mede met de hulp van mijn medespelers heb ik die prijs kunnen winnen. Die prijs was heel speciaal, maar het belangrijkste was dat we samen kampioen werden", aldus de altijd nuchtere Braziliaan.

Met ploeggenoten Ibrahimovic en Chivu kan hij het nog steeds uitermate goed vinden. "Ja, we zijn nog steeds heel goed bevriend. Niet alleen op het veld. We hadden zo'n geweldige tijd bij Ajax en het is nu zo'n goede vriendschap... We hebben nu allemaal een gezin en we komen steeds bij elkaar over de vloer."

Ten slotte de onvermijdelijke vraag: keert Maxwell ooit terug bij Ajax? "Je weet het nooit", aldus de linksback. "Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Je denkt altijd aan terugkomen, maar in het voetbal weet je het nooit. We zullen het zien."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:47:24 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56602096
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56602100
Maxwell
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:49:10 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602125
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
100% terecht, dit zijn de verneukers van het voetbal. De reden waarom wedstrijden worden verplaatst en afgelast.

Dit zijn mensen die beweren liefde voor Ajax te hebben en vervolgens de club alleen maar schade berokkenen. Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:54 #136
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56602178
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Maxwell
Als ie Chivu en Zlatan nou ook ff meeneemt als ie ooit terug komt
Jawel, je keek.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:52:30 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56602191
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:

Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?

Kom op, zeg. Zelfs al zou Heitinga het een geile actie gevonden hebben, zal hij dit nooit zeggen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:58:24 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602313
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?

Kom op, zeg. Zelfs al zou Heitinga het een geile actie gevonden hebben, zal hij dit nooit zeggen.
Gewoon even als voorbeeld, even degene die door velen als weinige echte Ajacied gezien wordt.
Get woke, go broke!
pi_56602366
quote:
Thomas Vermaelen: "De komende jaren blijf ik bij Ajax"

Thomas Vermaelen is volgens zijn eigen woorden in de VI nog lang niet klaar bij Ajax. "Op dit moment denk ik absoluut niet aan een transfer en richt ik mij volledig op Ajax. Ik kan hier nog genoeg groeiprocessen meemaken en daar wil ik me dan ook volledig op concentreren. De rol van verdedigen is dit jaar ook weer anders dan het voorgaande jaar aangezien Johnny vaak de diepte zoekt. en Jaap Stam er niet meer is. Persoonlijk vindt ik dat wel fijn aangezien ik meer werk moet verzetten en hierdoor mezelf beter kan ontwikkelen tot nog een hoger niveau."

Ook over volgend jaar maakt de verdediger zich geen zorgen. "Mochten er belangrijke spelers weggaan na dit seizoen, dan heb ik genoeg vertrouwen in Ajax dat ze goede vervangers halen. Daar heb ik ook met Martin van Geel over gesproken. Uiteraard kan ik begrijpen dat het nu moelijk is om vast te stellen wie volgend jaar blijft en wie zal vertrekken maar ik ben ervan overtuigd dat ook volgend jaar Ajax weer een selectie op niveau zal hebben."
quote:
Juventus hoeft Huntelaar niet meer

Volgens het Italiaanse Il Romanista heeft Juventus geen interesse meer in Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Buiten Juventus zou AS Roma nog altijd wel interesse hebben in de international, die woensdag namens Nederland nog trefzeker was tegen Kroatië.
Juventus hoeft Huntelaar niet meer

De 24-jarige spits van de Amsterdammers wordt al tijden gelinkt aan een vertrek bij Ajax. Onder meer Chelsea, Manchester United, Valencia, Juventus en AS Roma werden reeds in verband gebracht met de topscorer van de Eredivisie.

Juventus lijkt echter af te zijn gevallen. "Juventus heeft geen interesse meer in hem, die willen Amauri," aldus zaakwaarnemer Morabito. "Als hij naar Italië komt, wordt het AS Roma."

In Italië wordt gesugereerd dat Huntelaar zo'n 20 miljoen euro op moet brengen.
pi_56602388
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:00 schreef toma het volgende:

[..]

[..]
20 miljoen !
pi_56602398
Goed nieuws van Vermaelen
pi_56602409
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

20 miljoen !
Wat denk jij dan? Ik vind 20 aan de lage kant.
pi_56602414
20 miljoen lijkt me wat veel..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56602425
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef toma het volgende:

[..]

?
pi_56602452
quote:

[..]

Als Babel al 18 miljoen was....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56602479
quote:

[..]

Van Geel sleept er veel meer uit.
pi_56602512
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
Je bent gewoon een fucking laffe mongool als je andere mensen gaat neersteken en verrot slaat, om daarna brand te stichten terwijl er nog mensen binnen zijn. Terecht dat het supporter tussen aanhalingstekens staat, want iemand die zoveel negatieve publiciteit voor Ajax veroorzaakt 'support' Ajax helemaal niet.
Verder zijn bijna allemaal weer vrij omdat ze nu al een flinke tijd in voorarrest zitten.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:09:05 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56602513
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.
18 miljoen voor Babel was gewoon veels te veel.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56602517
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, je kan je niet blijven vastklampen aan de absurde scousers
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56602570
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.
18 miljoen voor Babel was gewoon veels te veel.
Sprak eens een Liverpool fan in A'dam en hij vroeg of wij hard moesten lachen toen we hoorden dat we 18 miljoen voor Babel kregen
pi_56602572
quote:
Meelopers rellen wél verantwoordelijk

vrijdag 08 februari, door JH, Amsterdam, 08:18u, Telegraaf
De Telegraaf meldt vrijdagochtend een opmerkelijke uitspraak van de Amsterdamse kantonrechter. Hij oordeelde dat meelopers bij rellen, die zelf niets doen, vanaf nu toch de rekening gepresenteerd krijgen voor de schade die anderen aanrichten.
Loop je er straks perongeluk tussen en ben je de lul
pi_56602576
Al doet Babel het bij Liverpool helemaal niet zo slecht.
pi_56602605
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:11 schreef sjimz het volgende:
Al doet Babel het bij Liverpool helemaal niet zo slecht.
Goed is anders.
pi_56602608
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het aantal onterechte straffen zal dan verdubbelen. Ze moeten de mensen die wel iets doen gewoon harder aanpakken.
pi_56602630
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Per ongeluk tussen rellen lopen...
pi_56602631
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:13 schreef toma het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het aantal onterechte straffen zal dan verdubbelen. Ze moeten de mensen die wel iets doen gewoon harder aanpakken.
En je krijgt stadionverboden voor mensen die geen fuck doen,
pi_56602637
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:
20 miljoen lijkt me wat veel..
20 Milj. is echt niet teveel voor een speler als Huntelaar. Moet Ajax de spelers voor een habbekrats de deur uit laten lopen?
Voor Huntelaar mogen ze bieden vanaf 30 milj. , daaronder heeft het geen zin.
pi_56602653
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Fides het volgende:

[..]

Stel je loopt na de wedstrijd tussen 200 man en die krijgen ineens rellen met politie, tada je bent de lul

Kans is klein maar kan gebeuren he.
pi_56602665
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

100% terecht, dit zijn de verneukers van het voetbal. De reden waarom wedstrijden worden verplaatst en afgelast.

Dit zijn mensen die beweren liefde voor Ajax te hebben en vervolgens de club alleen maar schade berokkenen. Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
Zolang jij die jongens niet kent, vind ik het knap dat jij kan oordelen of ze wel of geen liefde voor Ajax hebben.
pi_56602682
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

20 Milj. is echt niet teveel voor een speler als Huntelaar. Moet Ajax de spelers voor een habbekrats de deur uit laten lopen?
30 miljoen?
pi_56602693
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat de ''hype'' rond Huntelaar voorbij is. Hoe langer je bij één club speelt hoe minder waard je wordt (als je contractduur even lang zou blijven)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:17:46 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602697
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zolang jij die jongens niet kent, vind ik het knap dat jij kan oordelen of ze wel of geen liefde voor Ajax hebben.
Niets knaps aan, je gaat rellen in de naam van Ajax, brengt Ajax direct of indirect schade toe, dus je hebt er geen liefde voor. Of steek jij je voor jevriendin ook neer, of sla je met knuppels?
Get woke, go broke!
pi_56602704
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Fides het volgende:

[..]

Je snapt er niet veel van he? Tegen psv voor de JCS een paar jaar geleden ging het even mis voor de hoofdingang. En ja, daar liepen allemaal onschuldige mensen tussen. Die geen kant op konden. Of denk jij dat kinderen en vrouwen daar bewust tussen liepen?
pi_56602710
quote:

[..]

Als je van Ajax houdt ga je je club toch niet kapot maken?
Ze zullen er vast wel van houden maar ze zijn gewoon te dom/stom/debiel om te begrijpen dat ze hun club meer kwaad dan goed doen.
pi_56602722
quote:

[..]

Denk dat ze bij meer wedstrijden ooit komen dan onze grote vriend Heatwave
pi_56602730
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

30 miljoen?
25 milj. is redelijk
Volgens mij onderschat jij de kwaliteiten van Klaas-Jan.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:19:51 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602742
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nu iig niet meer, ik kan en mag nog, want mij haten ze niet intens bij Ajax, hen wel .
Get woke, go broke!
pi_56602749
quote:

[..]

Ach, altijd weer dezelfde die maar lullen zonder na te denken.
pi_56602779
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bij meer wedstrijden geweest zijn inderdaad

En HW wat een geweldige vergelijking, top
pi_56602784
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:19 schreef toma het volgende:

[..]

25 milj. is redelijk
Volgens mij onderschat jij de kwaliteiten van Klaas-Jan.
Misschien wel ja....maar 25 miljoen kom op zeg. Alsof het een van de beste spitsen van Europa is
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:23:03 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602793
Ach, weer iets waar we het niet eens over zijn, boeiend.

Hooligans zijn het vergif voor de sport, en iemand die er anders over denkt, ach.....
Get woke, go broke!
pi_56602795
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je snapt er niet veel van he? Tegen psv voor de JCS een paar jaar geleden ging het even mis voor de hoofdingang. En ja, daar liepen allemaal onschuldige mensen tussen. Die geen kant op konden. Of denk jij dat kinderen en vrouwen daar bewust tussen liepen?
In zo'n geval zal ook echt niet gestraft gaan worden. Het gaat hier volgens mij meer om 'passieve' rellenschoppers. Lui die geen stenen aan het gooien zijn, maar door hun aanwezigheid en gedrag wel voor het opgefokte sfeertje zorgen en de rellenschoppers steunen.
pi_56602803
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef toma het volgende:

[..]

Als je van Ajax houdt ga je je club toch niet kapot maken?
Ze zullen er vast wel van houden maar ze zijn gewoon te dom/stom/debiel om te begrijpen dat ze hun club meer kwaad dan goed doen.
Aah, nog iemand die ze niet kent, maar wel zijn oordeel klaar heeft. Top!
pi_56602841
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef Fides het volgende:

[..]

In zo'n geval zal ook echt niet gestraft gaan worden. Het gaat hier volgens mij meer om 'passieve' rellenschoppers. Lui die geen stenen aan het gooien zijn, maar door hun aanwezigheid en gedrag wel voor het opgefokte sfeertje zorgen en de rellenschoppers steunen.
Dus als ik verkleed als vrouw ga dan mag ik er wel tussen lopen, maar een jongere van een jaar of 20 die er ook tussen loopt wordt opgepakt? Lekker krom weer.
pi_56602853
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Elke hooligan is eigenlijk een monster en is vuilnisman .
pi_56602882
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Elke hooligan is eigenlijk een monster en is vuilnisman .
Een baan? Ben je gek? Ze zijn allemaal werkloos.
pi_56603000
quote:

[..]

Zo zal het altijd blijven natuurlijk
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:49:21 #178
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56603296
quote:

[..]

Hoe intelligent, slim, geniaal je ook bent. Als je niet doorhebt wat je je club ermee aandoet ben je dus wel gewoon, stom, dom en debiel.
Daar hoef je niet iemand voor te kennen. Ik ken er overigens zat uit zuid, dus bij mij hoef je niet aan te komen met "die ze niet kent" .
-
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:58:54 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56603468
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56603619
Ik had het verhaal al in de VI gelezen. Mooi verhaal.

Ook grappig van Rommedahl natuurlijk
pi_56603633
quote:
Lindgren en Perez onzeker voor zondag

vrijdag 08 februari, door SP, Amsterdam, 15:04u, ajax.nl
Het is niet zeker of Ajax in het uitduel met Roda JC de beschikking heeft over Rasmus Lindgren en Kenneth Perez. De middenvelders kampen met lichte pijntjes. Aanvoerder Edgar Davids ontbreekt sowieso in Kerkrade, vanwege een schorsing.

Lindgren hield aan de wedstrijd tegen Feyenoord hamstringklachten over. Hij moest zich daardoor begin deze week afmelden voor de oefeninterland Turkije - Zweden. Lindgren, die voor het eerst bij de selectie zat, moet dus nog even wachten op zijn interlanddebuut. Of hij de wedstrijd tegen Roda JC kan halen, is de vraag. ,,Het ging vandaag al een stuk beter”, zei trainer Adrie Koster vrijdag tijdens de persconferentie. ,,We moeten afwachten hoe morgen de training verloopt. Pas dan weet ik of hij zondag inzetbaar is.”

Omdat Edgar Davids nog één wedstrijd geschorst is, zou Lindgren normaal gesproken een goede kans maken om tegen Roda JC in de basis te beginnen. Als Lindgren zondag niet inzetbaar is, moet Koster een nieuw strijdplan verzinnen. ,,We hebben nog een aantal mogelijkheden voor die positie”, aldus de hoofdtrainer. ,,Maar ik kan er nu nog niet te veel over zeggen.”

Rasmus Lindgren trainde vrijdag apart van de groep. Het is niet zeker of hij tegen Roda JC mee kan doen. Ook achter de naam van Kenneth Perez staat nog een klein vraagteken. Hij kwam woensdag niet helemaal ongeschonden uit de oefenwedstrijd van Denemarken tegen Slovenië (1-2-winst voor de Denen). De aanvallende middenvelder heeft last van zijn kuit. Ook voor hem geldt dat tijdens de zaterdagtraining wordt bekeken hoe hij ervoor staat.

Ajax vertrekt zaterdagmiddag na de training al richting Limburg, waar een dag later de wedstrijd tegen Roda wordt gespeeld. Koster verwacht een zwaar duel. ,,Roda zit in een iets mindere fase”, legde hij uit. ,,Tegen Ajax wil die ploeg ongetwijfeld voor een soort ommekeer gaan zorgen. Ik denk dat we tegenover een heel gemotiveerd Roda komen te staan.” Maar angst heeft Koster niet voor de ploeg van Raymond Atteveld. ,,Ik kijk uit naar de wedstrijd. Het vertouwen binnen de groep is goed en we staan er als ploeg ook iets steviger voor dan een paar weken geleden.”

Die stevigheid heeft volgens Koster onder andere te maken met de rentree van Thomas Vermaelen. ,,Thomas zet alles goed weg in de verdediging. Daardoor krijgt John Heitinga weer wat meer ruimte. Tel daarbij op dat Jan Vertonghen en Bruno Silva het goed doen op de backposities en je kan zeggen dat het verdedigend goed staat.” De verdediging is dus niet langer meer het zorgenkindje van Ajax 1. Vooral nu ook Sammy Kuffour staat te trappelen om zich te bewijzen. De verdediger uit Ghana heeft deze week hard getraind en lijkt langzaam klaar voor het grote werk. Wellicht zit hij zondag voor het eerst bij de selectie. ,,Ook dat beslissen we zaterdag”, aldus Koster. ,,Maar het gaat de goede kant op met Sammy.”
Perez speelt weer voor Denemarken?
pi_56603698
Nog 3 dagen voor me 1 jarig jubileum op FOK! ik wou jullie het nog even helpen herrineren voor een legendarisch moment
AFC AJAX
pi_56603706
Dat is ook nieuw voor mij.
pi_56603731
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef BonJovi het volgende:
Nog 3 dagen voor me 1 jarig jubileum op FOK! ik wou jullie het nog even helpen herrineren voor een legendarisch moment
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:17:15 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56603734
Yeah! Blessures! Verrassend, hebben we de selectie weer een klein beetje op peil, gaan ze weer allemaal stuk...
Get woke, go broke!
pi_56603775
Goed om te horen dat de verdediging eindelijk weer op peil is.
pi_56603806
Maargoed ik dacht dus dat Perez gestopt was bij Denemarken?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:27:49 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56603900
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Goed om te horen dat de verdediging eindelijk weer op peil is.
Staat ook een heel stuk over in de nieuwe Ajax Life. Met Johnny op de voorkant !
pi_56604123
Vrijdag.
Secrets never die. Only people.
pi_56604128
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Hooligans zijn het vergif voor de sport
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:15:02 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56604794
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Vrijdag.
Helemaal Los
pi_56604860
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Helemaal Los
Lekker met een goed glas wijn en een blokje kaas op de bank .
pi_56604935
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:14 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb het alvast in mijn agenda genoteerd
pi_56604947
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Vrijdag.
pi_56605009
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb het alvast in mijn agenda genoteerd
Thanks
AFC AJAX
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:29:39 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56605116
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Lekker met een goed glas wijn en een blokje kaas op de bank .
Zoiets alleen dan anders
pi_56605133
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat de ''hype'' rond Huntelaar voorbij is. Hoe langer je bij één club speelt hoe minder waard je wordt (als je contractduur even lang zou blijven)
Onzin, als een speler zich ontwikkeld wordt zijn waarde juist hoger.
pi_56605179
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoiets alleen dan anders
.

Succes morgen .
pi_56605267
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:00 schreef toma het volgende:

[..]
Mooi zo. Nu moet AS Roma nog oprotten. Huntelaar moet niet in zo'n tyfuscompetitie gaan spelen daar waar Spanje en Engeland betere en veel mooiere alternatieven zijn.

Oh en Italiaanse clubs = (af)betalen in termijnen
pi_56605343
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mooi zo. Nu moet AS Roma nog oprotten. Huntelaar moet niet in zo'n tyfuscompetitie gaan spelen daar waar Spanje en Engeland betere en veel mooiere alternatieven zijn.

Oh en Italiaanse clubs = (af)betalen in termijnen
Helemaal met de huidige economische situatie geen termijnen en bankgaranties en shit. Gewoon meteen betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')