waarschijnlijk als enige FOK!geregistreerde nietquote:Op zondag 10 februari 2008 23:47 schreef -MyLove- het volgende:
Jij hebt inzage gehad in onderzoeksmethode van dit blad ....?
Kortom wat was je punt nu precies?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef Herald het volgende:
[..]
waarschijnlijk als enige FOK!geregistreerde niet
Die had ik ook nog kunnen bedenken jaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef thaleia het volgende:
Aanstippen dat iemand die in een omgeving van probleemjongeren heeft verkeerd vermoedelijk een ietwat vertekend beeld heeft lijkt mij ook anders vrij makkelijk hoor Herald.
dat ik nu met een relkloon zit te praten. Anders hoor ik graag van jou de exacte omstandigheden waarin dit onderzoek is gebeurd en onder welke doelgroep.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:51 schreef -MyLove- het volgende:
Kortom wat was je punt nu precies?
Jij bent degene die hier de indruk geeft dit onderzoek van dit blad serieus te nemen, niet ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef Herald het volgende:
[..]
dat ik nu met een relkloon zit te praten. Anders hoor ik graag van jou de exacte omstandigheden waarin dit onderzoek is gebeurd en onder welke doelgroep.
Je afvragen of de bron betrouwbaar is en hoe een onderzoek gedaan is lijkt me niet meer dan normaal. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik zelf gevraagd ben of niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:29 schreef Herald het volgende:
[..]
je kan een onderzoek ook door Maurice de Hond laten doen en het dan niet erkennen omdat je zelf niet bent gevraagd. Zoals ik al heel vaak heb aangehaald zullen FOK!kers geen enkel onderzoek als representatief beschouwen.
Overigens:
[..]
bron: http://www.sanoma-adverte(...)ustomSelectValue=Yes
maar ach, wat weten onzekere meisjes van 23 nou eh
Je begrijpt het echt niet hè?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef Herald het volgende:
[..]
dat ik nu met een relkloon zit te praten. Anders hoor ik graag van jou de exacte omstandigheden waarin dit onderzoek is gebeurd en onder welke doelgroep.
Ik geef de indruk dat elk onderzoek door FOK!kers niet serieus wordt genomen. Daarbij beweer je dat jij in tegenstelling tot mij, wél exact weet hoe het onderzoek is afgenomen en daarom weet jij 100% zeker dat het onderzoek niet deugt. Ik heb je gevraagd hoe het onderzoek dan is afgenomen en onder wie (de pubermeisjes zoals FOK!kers beweren of toch de doelgroep die de uitgeverij nastreeft maar wat weten die nou), maar ik verwacht dat ik daar nooit een antwoord op zal krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef -MyLove- het volgende:
Jij bent degene die hier de indruk geeft dit onderzoek van dit blad serieus te nemen, niet ik.
ik begrijp het wel, omdat in elk topic waarin staat "onderzoek toont aan dat..." FOK!kers zeggen "nee dat klopt niet". Ik kan inderdaad niet aantonen dat het onderzoek klopt, zelfs als ik door middel van onderzoek zou kunnen aantonen dat het klopt "onderzoek toont aan dat onderzoek klopt" dan wordt er weer over mijn onderzoek getwijfeld en is de conclusie "onderzoek over onderzoek over onderzoek toont aan dat het niet representatief is". Zo kun je elk onderzoek dus afschuiven dat het niet representatief is.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Je begrijpt het echt niet hè?
Dat is juist hetgeen waar we vraagtekens bij zetten omdat we het niet weten.
Maar als jij kan aantonen waarom dit onderzoek geloofwaardig is ga vooral je gang.
De Telegraaf noch Yes claimt dat het onderzoek representatief is ... je moet je eigen aannames eens naast je neerleggen en eens verstandig gaan praten. Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:15 schreef Herald het volgende:
Zo kun je elk onderzoek dus afschuiven dat het niet representatief is.
Nou dan zijn we er toch uit. Die 11% is een verzinsel en dit topic is overbodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
De Telegraaf noch Yes claimt dat het onderzoek representatief is ... je moet je eigen aannames eens naast je neerleggen en eens verstandig gaan praten. Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.
...en dan zul je ontdekken dat er maar heel weinig onderzoek is wat netjes, volgens de regels der kunst, alle 'zo zou het ook kunnen'-mechanismes uitsluit, en dat het onderzoek wat netjes binnen de lijntjes blijft wel errug braaf is...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.
Ach, het zou geen kwaad kunnen voor hem dan zou hij kennismaken met het gebruik dat het toch wel gebruikelijk is in de wetenschappelijke wereld om je methode van onderzoek ook te publiceren inclusief de vragenlijsten. En zou hij ook er achter komen dat de Yes nog geen grijze literatuur is.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:24 schreef gronk het volgende:
[..]
...en dan zul je ontdekken dat er maar heel weinig onderzoek is wat netjes, volgens de regels der kunst, alle 'zo zou het ook kunnen'-mechanismes uitsluit, en dat het onderzoek wat netjes binnen de lijntjes blijft wel errug braaf is...
Die retoriek van 'wen er maar aan dat je meer verkrachters kent' en 'je wilt de werkelijkheid niet zien' ontnam mij de lust om op die post te reageren, sorry.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:43 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat niemand hier meer is op ingegaan, omdat het gezamelijk aanpakken van JamesBrownie gemakkelijker is. De meeste mensen waren het roerend eens met Soul79 en zijn argumenten tegen de 10% norm, maar nu iemand weer wat uitgebreider toelicht dat het toch meer dan 10% is en waarom een verkrachterssamenleving weldegelijk functioneert heeft niemand zin om er tegen in te gaan.
Ik denk dat jij al die cadeaus dan heel snel helemaal alleen zal moeten betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:50 schreef The_Interpreter het volgende:
Ik stel voor daders van zedenzaken voortaan niet te straffen maar te helpen. Laat ze maar vertellen hoe we ze kunnen helpen. Hebbenze geld nodig; geef ze geld. hebben ze een baan nodig geef ze een baan.
Dit lijkt mij veel beter. Wat denken jullie?
Oh sorry dat ik je nu tot antwoorden dwing, maar ik vind jouw posts zinniger dan de bashes richting JamesBrowniequote:Op maandag 11 februari 2008 00:31 schreef Soul79 het volgende:
Die retoriek van 'wen er maar aan dat je meer verkrachters kent' en 'je wilt de werkelijkheid niet zien' ontnam mij de lust om op die post te reageren, sorry.
Het is niet erger of minder erg dan een andere vervelende ervaring als de dood van een dierbare, een scheiding, verlies van werk ed. Je verbaast je er toch ook niet over dat mensen die zoiets overkomt doorleven? Het is echt niet zo dat mensen die zoiets overkomt er niets bij voelen,maar gevoelens deel je nu eenmaal niet met iedereen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:31 schreef Soul79 het volgende:
Als verkrachting werkelijk zo'n bijna vanzelfsprekend onderdeel van een vrouwenleven is, dan is het gebrek aan aandacht ervoor van vrouwen zelf (die maken zich drukker over relatieve futiliteiten als de verdeling van huishoudelijke taken) alleen maar te verklaren als LaMaleta's stelling juist is: het valt allemaal wel mee, zo'n verkrachting.
En nee, dat gaat er bij mij niet in.
Mwoch. Van de buitenkant kun je ook niet zien dat iemand inelkaargeslagen is. Zo iemand kan best redelijk functioneren, en na een tijdje leeft-ie ook weer gewoon door. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat-ie zoiets graag nog een keer meemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:31 schreef Soul79 het volgende:
het valt allemaal wel mee, zo'n verkrachting.
Voor de WET maakt het geen zak uit hoe je het beleeft, voor de statistieken WEL, en daar gaat het over.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:21 schreef thaleia het volgende:
Hoe KAN iemand er toch bij blijven dat het niet gaat om wat er is gebeurd, maar om hoe iemand het beleeft?
Heel goed, als die mannen dat nee dan ook accepteren...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |