abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56656610
Aanstippen dat iemand die in een omgeving van probleemjongeren heeft verkeerd vermoedelijk een ietwat vertekend beeld heeft lijkt mij ook anders vrij makkelijk hoor Herald.
  zondag 10 februari 2008 @ 23:50:07 #202
3767 Herald
Come get some
pi_56656630
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:47 schreef -MyLove- het volgende:
Jij hebt inzage gehad in onderzoeksmethode van dit blad ....?
waarschijnlijk als enige FOK!geregistreerde niet
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_56656657
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef Herald het volgende:

[..]
waarschijnlijk als enige FOK!geregistreerde niet
Kortom wat was je punt nu precies?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zondag 10 februari 2008 @ 23:54:57 #204
3767 Herald
Come get some
pi_56656729
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef thaleia het volgende:
Aanstippen dat iemand die in een omgeving van probleemjongeren heeft verkeerd vermoedelijk een ietwat vertekend beeld heeft lijkt mij ook anders vrij makkelijk hoor Herald.
Die had ik ook nog kunnen bedenken ja
Aan de andere kant schijnt de Yes lezen ook al een vertekenend beeld te geven.
  zondag 10 februari 2008 @ 23:57:43 #205
3767 Herald
Come get some
pi_56656785
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:51 schreef -MyLove- het volgende:
Kortom wat was je punt nu precies?
dat ik nu met een relkloon zit te praten. Anders hoor ik graag van jou de exacte omstandigheden waarin dit onderzoek is gebeurd en onder welke doelgroep.
pi_56656830
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef Herald het volgende:

[..]
dat ik nu met een relkloon zit te praten. Anders hoor ik graag van jou de exacte omstandigheden waarin dit onderzoek is gebeurd en onder welke doelgroep.
Jij bent degene die hier de indruk geeft dit onderzoek van dit blad serieus te nemen, niet ik.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_56656908
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:29 schreef Herald het volgende:

[..]

je kan een onderzoek ook door Maurice de Hond laten doen en het dan niet erkennen omdat je zelf niet bent gevraagd. Zoals ik al heel vaak heb aangehaald zullen FOK!kers geen enkel onderzoek als representatief beschouwen.

Overigens:
[..]

bron: http://www.sanoma-adverte(...)ustomSelectValue=Yes

maar ach, wat weten onzekere meisjes van 23 nou eh
Je afvragen of de bron betrouwbaar is en hoe een onderzoek gedaan is lijkt me niet meer dan normaal. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik zelf gevraagd ben of niet.
Ik zeg ook nergens dat ik niet geloof in die 10%, ik neem het alleen niet zomaar aan op de blauwe ogen van de Yes-redactie.

Ik ben het ook grotendeels eens met de post van LaMaleta. De gevolgen van een verkrachting worden inderdaad vaak overschat evenals de 'beestachtige' eigenschappen waaraan een verkrachter zou voldoen.
Ik ben er van overtuigt dat iedereen wel een of meerdere verkrachters en verkrachtten kent.
Dat het daadwerkelijke cijfer veel hoger zou liggen dan 10% zet ik dan wel weer mijn vraagtekens bij.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56656929
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef Herald het volgende:

[..]

Je begrijpt het echt niet hè?
Dat is juist hetgeen waar we vraagtekens bij zetten omdat we het niet weten.
Maar als jij kan aantonen waarom dit onderzoek geloofwaardig is ga vooral je gang.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:07:20 #209
3767 Herald
Come get some
pi_56656938
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef -MyLove- het volgende:
Jij bent degene die hier de indruk geeft dit onderzoek van dit blad serieus te nemen, niet ik.
Ik geef de indruk dat elk onderzoek door FOK!kers niet serieus wordt genomen. Daarbij beweer je dat jij in tegenstelling tot mij, wél exact weet hoe het onderzoek is afgenomen en daarom weet jij 100% zeker dat het onderzoek niet deugt. Ik heb je gevraagd hoe het onderzoek dan is afgenomen en onder wie (de pubermeisjes zoals FOK!kers beweren of toch de doelgroep die de uitgeverij nastreeft maar wat weten die nou), maar ik verwacht dat ik daar nooit een antwoord op zal krijgen.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:15:16 #210
3767 Herald
Come get some
pi_56657075
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Je begrijpt het echt niet hè?
Dat is juist hetgeen waar we vraagtekens bij zetten omdat we het niet weten.
Maar als jij kan aantonen waarom dit onderzoek geloofwaardig is ga vooral je gang.
ik begrijp het wel, omdat in elk topic waarin staat "onderzoek toont aan dat..." FOK!kers zeggen "nee dat klopt niet". Ik kan inderdaad niet aantonen dat het onderzoek klopt, zelfs als ik door middel van onderzoek zou kunnen aantonen dat het klopt "onderzoek toont aan dat onderzoek klopt" dan wordt er weer over mijn onderzoek getwijfeld en is de conclusie "onderzoek over onderzoek over onderzoek toont aan dat het niet representatief is". Zo kun je elk onderzoek dus afschuiven dat het niet representatief is.

Aan de andere kant kan jij ook geen bron geven waaruit blijkt dat het onderzoek totaal niet deugd wegens verkeerde vraagstelling of wat dan ook. Ik weet verder ook niet hoe de uitslag is gepresenteerd, de Telegraaf maakt ervan dat het onderzoek representatief is voor de vrouwelijke bevolking, de Yes kan best hebben gezegd 11% van de Yeslezeressen en weet je dus dat het slechts de doelgroep 17-29 betreft.
pi_56657145
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:15 schreef Herald het volgende:

Zo kun je elk onderzoek dus afschuiven dat het niet representatief is.
De Telegraaf noch Yes claimt dat het onderzoek representatief is ... je moet je eigen aannames eens naast je neerleggen en eens verstandig gaan praten. Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:21:45 #212
3767 Herald
Come get some
pi_56657179
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
De Telegraaf noch Yes claimt dat het onderzoek representatief is ... je moet je eigen aannames eens naast je neerleggen en eens verstandig gaan praten. Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.
Nou dan zijn we er toch uit. Die 11% is een verzinsel en dit topic is overbodig.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:24:24 #213
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56657214
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
Tip: ga nog eens een keer een cursus onderzoeksmethoden volgen.
...en dan zul je ontdekken dat er maar heel weinig onderzoek is wat netjes, volgens de regels der kunst, alle 'zo zou het ook kunnen'-mechanismes uitsluit, en dat het onderzoek wat netjes binnen de lijntjes blijft wel errug braaf is...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56657249
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:24 schreef gronk het volgende:

[..]
...en dan zul je ontdekken dat er maar heel weinig onderzoek is wat netjes, volgens de regels der kunst, alle 'zo zou het ook kunnen'-mechanismes uitsluit, en dat het onderzoek wat netjes binnen de lijntjes blijft wel errug braaf is...
Ach, het zou geen kwaad kunnen voor hem dan zou hij kennismaken met het gebruik dat het toch wel gebruikelijk is in de wetenschappelijke wereld om je methode van onderzoek ook te publiceren inclusief de vragenlijsten. En zou hij ook er achter komen dat de Yes nog geen grijze literatuur is.
pi_56657304
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:43 schreef Herald het volgende:

[..]

jammer dat niemand hier meer is op ingegaan, omdat het gezamelijk aanpakken van JamesBrownie gemakkelijker is. De meeste mensen waren het roerend eens met Soul79 en zijn argumenten tegen de 10% norm, maar nu iemand weer wat uitgebreider toelicht dat het toch meer dan 10% is en waarom een verkrachterssamenleving weldegelijk functioneert heeft niemand zin om er tegen in te gaan.
Die retoriek van 'wen er maar aan dat je meer verkrachters kent' en 'je wilt de werkelijkheid niet zien' ontnam mij de lust om op die post te reageren, sorry.

Het zou trouwens vooral een herhaling van zetten zijn geweest. Ik geloof idd niet dat een liberale samenleving als de onze mogelijk is als 1 op 3 vrouwen in haar leven wordt verkracht. Als verkrachting werkelijk zo'n bijna vanzelfsprekend onderdeel van een vrouwenleven is, dan is het gebrek aan aandacht ervoor van vrouwen zelf (die maken zich drukker over relatieve futiliteiten als de verdeling van huishoudelijke taken) alleen maar te verklaren als LaMaleta's stelling juist is: het valt allemaal wel mee, zo'n verkrachting.

En nee, dat gaat er bij mij niet in.
pi_56657396
11% verkracht? Ik geloof best dat sommige meiden een ongewilde seksuele ervaring, zeker als ze jonger zijn, misschien later als verkrachting zien... maar 11% komt op mij compleet onbetrouwbaar over.
.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:50 schreef The_Interpreter het volgende:
Ik stel voor daders van zedenzaken voortaan niet te straffen maar te helpen. Laat ze maar vertellen hoe we ze kunnen helpen. Hebbenze geld nodig; geef ze geld. hebben ze een baan nodig geef ze een baan.

Dit lijkt mij veel beter. Wat denken jullie?
Ik denk dat jij al die cadeaus dan heel snel helemaal alleen zal moeten betalen.

Handen thuis is een hele simpele regel. Mannen die het concept niet helemaal begrijpen mogen hun geslachtsorgaan als derde hand meetellen.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:44:04 #217
3767 Herald
Come get some
pi_56657450
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:31 schreef Soul79 het volgende:
Die retoriek van 'wen er maar aan dat je meer verkrachters kent' en 'je wilt de werkelijkheid niet zien' ontnam mij de lust om op die post te reageren, sorry.
Oh sorry dat ik je nu tot antwoorden dwing, maar ik vind jouw posts zinniger dan de bashes richting JamesBrownie
  maandag 11 februari 2008 @ 08:29:59 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56659310
quote:

Als verkrachting werkelijk zo'n bijna vanzelfsprekend onderdeel van een vrouwenleven is, dan is het gebrek aan aandacht ervoor van vrouwen zelf (die maken zich drukker over relatieve futiliteiten als de verdeling van huishoudelijke taken) alleen maar te verklaren als LaMaleta's stelling juist is: het valt allemaal wel mee, zo'n verkrachting.

En nee, dat gaat er bij mij niet in.
Het is niet erger of minder erg dan een andere vervelende ervaring als de dood van een dierbare, een scheiding, verlies van werk ed. Je verbaast je er toch ook niet over dat mensen die zoiets overkomt doorleven? Het is echt niet zo dat mensen die zoiets overkomt er niets bij voelen,maar gevoelens deel je nu eenmaal niet met iedereen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:15:51 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56659757
quote:

het valt allemaal wel mee, zo'n verkrachting.
Mwoch. Van de buitenkant kun je ook niet zien dat iemand inelkaargeslagen is. Zo iemand kan best redelijk functioneren, en na een tijdje leeft-ie ook weer gewoon door. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat-ie zoiets graag nog een keer meemaakt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:37:03 #220
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56660012
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:21 schreef thaleia het volgende:
Hoe KAN iemand er toch bij blijven dat het niet gaat om wat er is gebeurd, maar om hoe iemand het beleeft?
Voor de WET maakt het geen zak uit hoe je het beleeft, voor de statistieken WEL, en daar gaat het over.

Ik krijg elk half jaar een onderzoek thuis waarin ze allerlei vragen stellen over hoe het met me gaat, Voel je je hetzelfde als vorig jaar, voel je je gezond, ben je gelukkig?
Je krijgt dan een overzicht van hoe "Nederland" zich voelt, een onderzoek puur gebaseerd op gevoelens.
Bij verkrachting werkt dat ook zo, puur op gevoelens, VOOR EEN ONDERZOEK, niet voor de wet.
Zo achterlijk is het heus niet wat ik zeg.

Je kunt niet voelen wat een ander voelt, daar kun je dus niet over oordelen, als een vrouw zich verkracht voelt(ook al voldoet het volgens jou,mij en de koningin niet aan de eisen voor verkrachting) mag ze het ook verkrachting noemen.
Omdat het nou eenmaal gaat om de gevoelens die erbij komen kijken.

En het overgrote deel van de vrouwen zal echt niet roepen dat ze verkracht is als de sex niet goed was, of als het uitgaat, het in het belachelijke trekken is gewoon onzin.

(en ja, ik geloof dat iedereen wel iemand in zijn omgeving heeft die iets op dat gebied heeft meegemaakt)

[ Bericht 14% gewijzigd door JamesBrownie op 11-02-2008 12:23:01 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 11 februari 2008 @ 09:38:57 #221
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56660029
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Aha. Lijkt me een goed plan.
Heel goed, als die mannen dat nee dan ook accepteren...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:41:39 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56981672
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik wilde jullie even op het volgende topic wijzen: opdringerige vriend #2
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_56981843
Dat topic laat zien dat zulke dingen wel degelijk voorkomen binnen relaties...maar daar twijfelde volgens mij niemand aan. Het laat ook zien hoe vrouwen ervoor kunnen kiezen het maar te laten blijven gebeuren. Dat vriendje komt hier zo heerlijk mee weg dat hij het bij een volgende dame wellicht ook probeert, vanwege succesvolle resultaten in het verleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')