Dat herken ik maar al te goed.... ik wil wel in de 'ruststand' maar het lukt me niet... (na 2,5 jaar)quote:Op zondag 17 februari 2008 22:14 schreef Marie79 het volgende:
Hier een beetje in de ruststand, had gisteren even een inzinking met gedachten dat we nooit een kindje zouden hebben enzo... maar dat zijn maar korte momentjes gelukkig, meeste tijd kan ik nog wel positief denken dat het allemaal wel goed gaat komen enzo en dat ik heus wel zwanger raak (en blijf). Herkennen jullie dit ook?
Het zit je ook niet echt mee hequote:Op maandag 18 februari 2008 17:33 schreef Jose81 het volgende:
ik lees straks even bij... kom alleen even zeggen dat ik nog niet mag beginnen met prikken. Vandaag bij de echo vonden we een hele mooie cyste van maarliefst 5 cm in mijn linker eierstok...Stom, stom, stom gedoe!
Verder heeeeel veel geouwehoer met mijn verzekering! Kort samengevat; er staat op het vergoedingen overzicht dat 'vruchtbaarheidsbehandelingen' 100% vergoed worden. Op de één of andere manier vertrouwde ik het niet, heb ik dus op internet opnieuw gekeken. Je kon daar klikken op het "plusje" (betekent dus vergoeding), staat er ineens TUSSEN HAAKJES (!!) (m.u.v geneesmiddelen). Ik was helemaal over mijn toeren en vandaag heb ik de hele dag haast lopen bellen naar het ziekenhuis, de apotheek en de verzekeraar. En wat denk je? Bij die k*t verzekering kunnen we me NIET EENS vertellen of ik de eerste keer wel of niet vergoed krijg, de apotheek zei namelijk van wel en dat wilde ik ff checken.![]()
Voor nu weet ik het even niet meer. Mijn verzekeringsagent (c.q kennis/vriend) gaat erachteraan, want hij vond het ook wel een vreemd verhaal...![]()
Punt nu is dus; willen we doorgaan met die dure medicijnen die ik dan zelf moet gaan betalen, of nemen we wellicht een pauze??!?!?!?!?!?!?!??!?!?! Nou... echt... schiet mij maar lek, ik weet het echt niet meer...
Gelukkig is het een 'vochtcyste', dus die moet vanzelf weer oplossen... de vraag is dus alleen wanneer...dat kost een paar weken. Ik moet over een week of 4 weer een echo laten maken om te kijken of ie inderdaad verdwenen is of niet. Als ie dan verdwenen is, krijg ik medicijnen mee om een menstruatie op te wekken (want ja; geen medicijnen, betekent geen eisprong en dat betekent weer geen menstruatie).quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef leonieke het volgende:
Wat moet er nu gebeuren met de cyste, Jose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |