Bronquote:AMSTERDAM - Een jongen in Soest heeft zichzelf overgoten met een onbekende vloeistof en zich in brand gestoken. Dat gebeurde in een huis aan de Disselboom.
Drama in Soest waar een jongen zichzelf in een slaapkamer in brand stak
Het slachtoffer is met ernstige brandwonden naar het ziekenhuis vervoerd. Onduidelijk is hoe het nu met hem gaat. De brandweer rukte rond half tien vanmorgen uit. De jongen had zichzelf in een slaapkamer in brand gestoken.
Het slachtoffer is langdurig bij buren onder de douche geplaatst. De uitgerukte traumaheli heeft hem naar het brandwondencentrum Beverwijk overgevlogen.
In de buurt heerst grote verslagenheid, zo weet de Gooi en Eemlander te melden.
LATER MEER
Wil je er over praten in mijn Range Rover?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:26 schreef DS4 het volgende:
Ik had net Joran aan de telefoon die mij vertelde dat hij zichzelf in Soest met benzine heeft overgoten en in de fik gezet en dat hij aan zijn verwondingen een kwartier geleden is bezweken...
quote:AMSTERDAM - Een 15-jarige jongen uit Soest is donderdagochtend zwaargewond geraakt, nadat hij zichzelf in brand had gestoken. Hij gebruikte daarbij een brandbare vloeistof.
Het vuur ontstond rond half tien in de slaapkamer van de woning aan de Disselboom. De jongen is bij buren onder de douche geplaatst, en werd later met een traumahelikopter afgevoerd naar het brandwondencentrum in Beverwijk, zo meldt de Gooi en Eemlander.
Volgens de krant heerst er in de buurt grote verslagenheid over het drama.
Nee, maar Joran wel. Na zijn begrafenis heeft hij tijd genoeg zei hij zojuist...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:28 schreef Slarioux het volgende:
Wil je er over praten in mijn Range Rover?
en zonder douchequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Huis zonder cv?
Tja dan houdt het ooit een keer op he.quote:bij buren onder de douche
Die auto is mónsterquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wil je er over praten in mijn Range Rover?
Hij had gehoord dat er warmpjes bij zitten best tof is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef Jerruh het volgende:
... hij mocht vast niet met de bratz-dolls van zijn zusje spelen....
OT: ben benieuwd naar zijn redenen... gepest op school, pubertijdproblemen, schoolproblemen, slecht rapport...?
Hij brandt nog niet lekker die bbq, hier heb je een fles spiritus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef Buschetta het volgende:
ben ik nou de enige hier die spontaan zin heeft om de barbeque aan te steken ?
de meid waarop hij verliefd was, zei dat ze op hot guys valt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij had gehoord dat er warmpjes bij zitten best tof is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |