Hey Droxz, dit weet jij vast welquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik zit inmiddels gelijk al thuis, en samen met Lynda nog even een peukie gedaan
* Dr.Droxz zucht...quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey Droxz, dit weet jij vast wel
[Vista] Dynamic disk naar Basic converteren
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
Ik heb een achttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Topicstarter vervang ff deze afbeelding! smokieeeeeeeeee dus![]()
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/grtdetc.jpg
Donequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
coolie :dquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
hoest bij je (nieuwe) werk dan? veel minder tijd om te posten in ieder geval!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
coolie :d
en gefeliciteerd meisie
hihi had ik door, 2x zelfs!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:48 schreef lynda het volgende:
Danke crazy en dracu!
trouwens dracu ik had je op msn toegevoegd
Jah goed,quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoest bij je (nieuwe) werk dan? veel minder tijd om te posten in ieder geval!
graag gedaan lyndaquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:48 schreef lynda het volgende:
Danke crazy en dracu!
trouwens dracu ik had je op msn toegevoegd
goed te horen dat je het leuk vind!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah goed,
brandweer eindhoven werk ik nu. en echt druk
dus wel lekker
jah inderdaad, alleen weinig tijd dus om te posten ;pquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed te horen dat je het leuk vind!
en je weet je bent altijd welkom!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, alleen weinig tijd dus om te posten ;p
maar ik probeer savonds en smorgens wat te posten
inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je weet je bent altijd welkom!
zeker heel anders als dat de mensen denkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
wel lachen om alles achter de schermen te zien
zekers welquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker heel anders als dat de mensen denken
als je dan maar zachtjes valtquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zekers wel
ik rolde soms bijna van mn stoel af van het lachen
maar wel leuk enzo, en vooral afwisselned werk
Ja dat kwam doordat ik net daarna nieuw email adres had gemaakt haha die @live is de juistequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi had ik door, 2x zelfs!
owkee dan gooi ik die ander er ff uit!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ik net daarna nieuw email adres had gemaakt haha die @live is de juiste
t/m zaterdag avondquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee dan gooi ik die ander er ff uit!
ps moet je nog werken?
Nee, ik heb Lynda nog gezien en gesproken vanmiddagquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik weer niet goed gelezen?
hahahaha ok!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:58 schreef draculettetje het volgende:
hihi ikke nu
Slaap lekker nog een keerquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha ok!
maar ik ga lekker slapen en wens jullie allen een goede nachtrust!
hey jij ook hier?!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Slaap lekker nog een keer<-- die heb je vanmiddag al gehad
Je maakt me jaloersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ik heb besloten dat ik een baaldag neem vandaag en niet ga werken
Nog 6.5 uur, dan heb ik ook weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ben dan ook best een beetje trots op mezelf
ja hier nog een.... Iemand vond het nodig iets in mijn drinken te smijten gisteren... Voel me een beetje wazigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 6.5 uur, dan heb ik ook weekend
Maarja, beetje weinig geslapen vannacht, dus ik zit hier een beetje als een zombie momenteel...
Zuur, zo doordeweeks...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja hier nog een.... Iemand vond het nodig iets in mijn drinken te smijten gisteren... Voel me een beetje wazig
ow ben je ook lekker mee dan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja hier nog een.... Iemand vond het nodig iets in mijn drinken te smijten gisteren... Voel me een beetje wazig
wij gaan gewoon voor volgende week!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Zo, dit typt een stuk makkerlijk dan op een mobiele telefoon
Ja idd, ben er lekker mee, het is niet echt mijn week deze week
smOkeZ, het leek verdacht veel op MDMA iets....
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van me
Lekker danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Zo, dit typt een stuk makkerlijk dan op een mobiele telefoon
Ja idd, ben er lekker mee, het is niet echt mijn week deze week
smOkeZ, het leek verdacht veel op MDMA iets....
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van me
Ja maar deze week zal toch afgerond moeten wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon voor volgende week!
Snap ik ook niet... misschien dachten ze dat het een rape drug was en wilden ze mij verkrachtenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dat in iemand's drinken gaan gooien..
Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yes yes you.
Sorry ben blij dat 't bijna weeekend is.Zin in lalala
ja da's waar!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar deze week zal toch afgerond moeten worden
Eerst maar een kijken of koffie in m'n maag blijft liggen
MDMA is nou niet bepaadl een rapedrug ofzo, en als man verkracht worden klinkt ook nogal raarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Snap ik ook niet... misschien dachten ze dat het een rape drug was en wilden ze mij verkrachten
Maar goed, het is gewoon m'n eigen fout, ik heb genoeg jaren in de horeca gewerkt en zou toch onderhand wel moeten weten dat je nergens je drinken zo maar moet laten staan, hoe vertrouwd een tent ook is..
Dan doe ik dat ook niehiet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen hoor
Die brul ik elke morgen in de auto meequote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
van al die jompels begin ik ineens te zingen:
begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
tralala
Ja behoorlijk naadje.. maar goed, door ervaringquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Sgele, wat kut zeg.Je hoort 't tegenwoordig steeds vaker...
JIj head banged a la Wayne's World mee op Queen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Haha, zingen in de auto is okee, alleen dat soort liedjes sla ik maar even over
Tip: Vitamine C (sinaasappels(ap) etc), veel water, en hoewel je geen honger hebt, ga toch maar etenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja behoorlijk naadje.. maar goed, door ervaringwist ik hoe enigszins te ontnuchteren, en dat is gelukt...alleen nu een beetje een wazig gevoel in m'n donder
Dat noemen ze dan schijnbaar een drugskater
Wayne's world dan weer net niet, maar het komt in de buurtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
JIj head banged a la Wayne's World mee op Queen?
Dextro al 2 pakjes weggewerkt, dat werkt wel, fles spa citroen vanmorgen leeggemikt, dat helpt idd allemaal wel jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tip: Vitamine C (sinaasappels(ap) etc), veel water, en hoewel je geen honger hebt, ga toch maar eten
Suiker helpt inderdaad ook wel aardig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dextro al 2 pakjes weggewerkt, dat werkt wel, fles spa citroen vanmorgen leeggemikt, dat helpt idd allemaal wel ja
Ei met spek moet ik echt niet aan denken nu.. Collega van me neemt zo wat croissantjes mee
Zoals die ene sketch van Jim Carrey. In die auto enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wayne's world dan weer net niet, maar het komt in de buurt
Die ken ik dan weer net ff niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zoals die ene sketch van Jim Carrey. In die auto enzo.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zoals die ene sketch van Jim Carrey. In die auto enzo. [afbeelding]
Nee veel zat er niet in...het effect was ook niet briljant groot... maar toch, je moet de volgende dag wel weer aan het werk.. en daar was ik een beetje huiverig voorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Suiker helpt inderdaad ook wel aardig.
Maar zo te horen hebben ze niet de hoofdprijs in je glas gemikt, dus de kater duurt niet zo lang... Eet toch maar even een sinaasappeltje oid, je humeur zal vandaag/morgen waarschijnlijk aardig in elkaar zakken
Yo Lynxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Die is geniaal
Goedemorgen allen.
Whehe, dan krijg je weer van die vragen als "Man, hoeveel koffie heb jij al opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee veel zat er niet in...het effect was ook niet briljant groot... maar toch, je moet de volgende dag wel weer aan het werk.. en daar was ik een beetje huiverig voor
Juist jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dan krijg je weer van die vragen als "Man, hoeveel koffie heb jij al op"
En dat om 8 uur 's ochtends als je net wakker bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |