goed te horen dat je het leuk vind!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah goed,
brandweer eindhoven werk ik nu. en echt druk
dus wel lekker
jah inderdaad, alleen weinig tijd dus om te posten ;pquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed te horen dat je het leuk vind!
en je weet je bent altijd welkom!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, alleen weinig tijd dus om te posten ;p
maar ik probeer savonds en smorgens wat te posten
inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je weet je bent altijd welkom!
zeker heel anders als dat de mensen denkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
wel lachen om alles achter de schermen te zien
zekers welquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker heel anders als dat de mensen denken
als je dan maar zachtjes valtquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zekers wel
ik rolde soms bijna van mn stoel af van het lachen
maar wel leuk enzo, en vooral afwisselned werk
Ja dat kwam doordat ik net daarna nieuw email adres had gemaakt haha die @live is de juistequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi had ik door, 2x zelfs!
owkee dan gooi ik die ander er ff uit!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ik net daarna nieuw email adres had gemaakt haha die @live is de juiste
t/m zaterdag avondquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee dan gooi ik die ander er ff uit!
ps moet je nog werken?
Nee, ik heb Lynda nog gezien en gesproken vanmiddagquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik weer niet goed gelezen?
hahahaha ok!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:58 schreef draculettetje het volgende:
hihi ikke nu
Slaap lekker nog een keerquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha ok!
maar ik ga lekker slapen en wens jullie allen een goede nachtrust!
hey jij ook hier?!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Slaap lekker nog een keer<-- die heb je vanmiddag al gehad
Je maakt me jaloersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ik heb besloten dat ik een baaldag neem vandaag en niet ga werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |