quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:10 schreef Croga het volgende:
Niet. Vista Home Premium kan simpelweg niet met Dynamic discs overweg. Op geen enkele manier. Hij kan het bestandssysteem niet benaderen dus het ook niet op een nette manier converteren.
Nu heb ik nog veel minder zin!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]...
Zijn er ook geen 3rd party tools beschikbaar voor dit soort dingen? Ik zit al ff te googlen, maar ik kom niet echt verder.
WTF!? Dat hoor ik voor het eerst dat dat zo is.quote:Vista Home Premium kan simpelweg niet met Dynamic discs overweg
Tja, MS logica... Ik snap ook niet dat RDP niet bij de home editions wordt meegeleverd. Ben ik nou zo speciaal dat ik RDP ook thuis wil gebruiken ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:24 schreef NED het volgende:
[..]
WTF!? Dat hoor ik voor het eerst dat dat zo is.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben? Gaan ze er gewoon voor het gemak van uit dat jij als "home-user" geen gebruik wenst te maken van dynamic discs of wat?![]()
Thnx, maar helaas... DiskProbe zou m'n fysieke schijf weer kunnen omzetten naar een Basic disk, maar DskProbe wil die fysieke schijf niet eens vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu heb ik nog veel minder zin!
Google is your friend:
KLIK
KLIK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |