quote:
wat een timing ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee jammer genoeg is het juist erger geworden.......en wil dus daarom zo graag naar huis, naar mijn bedje...
...maar ja, krijg net te horen dat we wrs uit eten gaan met de baas...
moest jij niet werken ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij kan ons allebei toch niet aan...![]()
![]()
ja idd, maar aangezien ik dus met mij interne opleiding bezig ben en ons grootste klant aanwezig is kan ik moelijk nee zeggen...quote:
tough als nails, that onequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:00 schreef Lobasca het volgende:
Balen JéJé, dat je zo ziek bent, knap dat je toch nog naar je werk gaat, doe ik je niet na
mja...ik vind mijn baan dan ook echt echt leuk..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:00 schreef Lobasca het volgende:
Balen JéJé, dat je zo ziek bent, knap dat je toch nog naar je werk gaat, doe ik je niet na
wie begon er nou heh hehquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owja gaan we zo doen ja....????...nou ok dan..ben al weg hoor...
![]()
![]()
touché...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken je meissie lekker beter dan jij!!!![]()
uhuhquote:
hoaxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ja zeg...Lobasca en ik hebben een date en JIJ wilt persé mee hoor..
je bent gewoon jaloers dat IK WEL een date met haar heb en JIJ NIET....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax
jij deed teleurgesteld en zei dat ik andere plannen had
nu gaan jullie een anderekeer en dus kan ik wel mee
dus
neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat IK WEL een date met haar heb en JIJ NIET....![]()
En wat voor date...gewoon keihard blijven slapen!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat IK WEL een date met haar heb en JIJ NIET....![]()
yeah baby yeah baby...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat voor date...gewoon keihard blijven slapen!!!![]()
tot straxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok..nou...kids ondergebracht....daar gaan we dan...
...JJ gaat dus uit met de baas en een enge Duitser...wish me luck...
..en miss tot strakjes...
![]()
![]()
Hou je taai tijger!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Kut, zei ik dat hardop?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, Ludo wil een week vakantie!!!
Hoe bedoel je? Moet ik zijn taken overnemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, Ludo wil een week vakantie!!!
Veel succes en beterschap!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Moet ik zijn taken overnemen?
Ik heb volgende week niet zoveel tijd, waar geeft hij dat te kennen?quote:
we redden het wel een weekje zonder jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb volgende week niet zoveel tijd, waar geeft hij dat te kennen?
hahahaaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Waar geeft remlof aan op vakantie te willen, ik wil hem graag een prettige vakantie wensen?
hij neemt vast wel persoonlijk afscheid van jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Waar geeft remlof aan op vakantie te willen, ik wil hem graag een prettige vakantie wensen?
Ik gedraag me netjes sinds mijn ban, geen reden om mij persoonlijk gedag te zeggen dus.quote:
Geen huisartsje spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:42 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was aan het kijken wat dat medicijn is wat Tim gekregen heeft van de huisarts, je komt dan op allerlei online apotheken uit. Bijna alle apotheken heb je een doktersadvies nodig, bij 1 site schrijven ze dat advies zelf uit en ze zijn veel duurder. Raar
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gedraag me netjes sinds mijn ban, geen reden om mij persoonlijk gedag te zeggen dus.
Al weken man.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:45 schreef PeZu het volgende:
fok is dood btw
Hoe kom je er toch weer bij?! Niks te baggeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:45 schreef PeZu het volgende:
fok is dood btw
ik dacht al wat stinkt er zoquote:
ik zla maar niet zeggen wat wij hier ook wel onder een dop verstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:00 schreef oranjekoek het volgende:
Sanne had een dop in haar neus vanochtend, gezellig knutselen met zijn drietjesDe huisarts had hem er heel snel weer uit gelukkig
ik baggeren? nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch weer bij?! Niks te baggeren?
Ja, tis nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat het mogelijk is
ah vertel eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zla maar niet zeggen wat wij hier ook wel onder een dop verstaan_!
dubbeldoppiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zla maar niet zeggen wat wij hier ook wel onder een dop verstaan_!
zou wel apart zijn als ik dat hadquote:
niet zo'n dop mopquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo!! Wake up!!! je hebt er laatst nog een topic over geopend!
kill bill gekekenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down...
Nee dat lied had ik ineens in mijn hoofd, ik zit nu op youtube bij cherquote:
cherquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat lied had ik ineens in mijn hoofd, ik zit nu op youtube bij cher
in alle opzichten jahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
nancy sinatra is veel mooier
Bij het lezen van de naam Cher dacht ik ineens: waarom heeft de fam Holloway geen contact opgenomen met Char.quote:
HMM DOES THE NAME JOHAN OR JONA OR JOFAN OR JORAN RING A BELLquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het lezen van de naam Cher dacht ik ineens: waarom heeft de fam Holloway geen contact opgenomen met Char.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
HMM DOES THE NAME JOHAN OR JONA OR JOFAN OR JORAN RING A BELL
IK DACHT IS EENS WEER WAT ANDERSquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
WAAROM TYP JE IN HEMELSNAAM ZO?
keequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Psst PeZu, open jij eens het nachtbagger topic, kijken of paultjuh gaat huilen.
ja duhhh...tuuuurlijk...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY
Hi JéJé, je hebt het overleefd!
Ik hoop dat je heerlijk slaapt, en dat het snel zondag voor je is!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duhhh...tuuuurlijk...![]()
...maar ben blijdat ik zo ff mijn bed in kan...
![]()
![]()
ik hoop eigenlijk dat het heel snel zaterdag 1800 is,....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heerlijk slaapt, en dat het snel zondag voor je is!!
Ook goed!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat het heel snel zaterdag 1800 is,....![]()
![]()
![]()
hahaaa i see an Nquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij het lezen van de naam Cher dacht ik ineens: waarom heeft de fam Holloway geen contact opgenomen met Char.
hahahaa super!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY
Hi JéJé, je hebt het overleefd!
kutzooi iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft dat kutventje het alleenrecht om baggertopics te openen, of hoe zit dat!
adem in adem uit pff pfffff blijf rustigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ehh, die gehele OP hoeft er in het volgende topic niet in toch? Kijkt niemand naar, staat niets boeiends in en ik scroll me een ongeluk.
Alsof ik overstuur klink?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
adem in adem uit pff pfffff blijf rustig
Het was zo maar een suggestie.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was zo maar een suggestie.
hahaha swinge!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=3k85q9L8eJI
nog ééntje dan!
quote:Je hebt rokende vrienden nodig,
stille en oprechte,
die als het er op aan komt,
al rokende met je vechten.
Pas als je vrienden hebt,
die met je roken en met je grienen,
dan pas kan je zeggen,
die vrienden kunnen bij mij altijd een peukie verdienen.
wtfquote:
alcoholroken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Ik ben na 11 jaar fulltime roken, pas overgestapt naar alcoholroken. Dus ik doe nu ff mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |