nee, je mag hier zeggen wat je wil! zolang het maar lief isquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Dus ik moet hier nu ook nog op mijn woorden gaan letten.
huh watquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nee, je mag hier zeggen wat je wil! zolang het maar lief is
al staat ie achterstevoren wijzien naar je reet, het zal me geen kokende worst boeien met je bloedkopquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Lief.
Dit is internet, daar zeik ik af wie ik wil. Tegen mijn lief doe ik wel lief. Jullie hebben maar af te wachten hoe mijn spreekwoordelijke pet staat.
Je bent een beetje depri de laatste tijd Ludo, je doet niet zo liefquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Lief.
Dit is internet, daar zeik ik af wie ik wil. Tegen mijn lief doe ik wel lief. Jullie hebben maar af te wachten hoe mijn spreekwoordelijke pet staat.
heu! DOe niet zo gek ja! Jij bent verliefd, dus alles is liefde!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
al staat ie achterstevoren wijzien naar je reet, het zal me geen kokende worst boeien met je bloedkop
zie die PI mijn koekjequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heu! DOe niet zo gek ja! Jij bent verliefd, dus alles is liefde!
Nee, dan jij met je typtyfus. Als er één post van jou met meer dan drie zinnen fatsoenlijk te lezen valt is het veel, korrelatiemongooltje!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
al staat ie achterstevoren wijzien naar je reet, het zal me geen kokende worst boeien met je bloedkop
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan jij met je typtyfus. Als er één post van jou met meer dan drie zinnen fatsoenlijk te lezen valt is het veel, korrelatiemongooltje!
Damn, jouw denkvermogen stijgt ook niet bijster ver boven 't N.a.p. uit, is het wel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
krijg de bloedtyfus taalnazi, wie denk je dat je bent? de konining dat ik foutloos voor je moet typen met je haarlak haar en uitgestreken smoelwerk
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Damn, jouw denkvermogen stijgt ook niet bijster ver boven 't N.a.p. uit, is het wel?
Gemist, weet alleen wel dat ik deze ook al meerdere malen gepost heb.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
die grap maakte ik gisteren al_!
btw hoi ludo
kut kloonquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gemist, weet alleen wel dat ik deze ook al meerdere malen gepost heb.
Hai.
Ludo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan jij met je typtyfus. Als er één post van jou met meer dan drie zinnen fatsoenlijk te lezen valt is het veel, korrelatiemongooltje!
Klote, diequote:
Wa hedde gij te nu weer?quote:
Beterschap en sterktequote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve rokertjes....![]()
...JJ is zwaar ziek maar moet toch gaan werken...
![]()
![]()
Life suck's...![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve rokertjes....![]()
...JJ is zwaar ziek maar moet toch gaan werken...
![]()
![]()
Life suck's...![]()
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
pezu is hier niet blij mee, uitzieken jij![]()
morgenquote:
Ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgen![]()
![]()
ik zou hetzelfde doen hoor, ben nml ne zo eigenwijs als mijn lief
Van Leningrad tot Berlijn. Gaat over het Oostfront.quote:
jaquote:
kan niet schat...je kent me...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
pezu is hier niet blij mee, uitzieken jij![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan niet schat...je kent me...
quote:
ander keertje mag ook hoor, maar ik denk dat wij wel klikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ik beter ben en jij tussen allemaal Franse mensen wil zitten...
ik las likkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ander keertje mag ook hoor, maar ik denk dat wij wel klikken
ikke ook...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ander keertje mag ook hoor, maar ik denk dat wij wel klikken
quote:
ik doe liever wat anders met derquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik ga lekker met d'r stappen!!!!!![]()
hou je niet van kokenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat laat ik ook graag aan jou over!
Heb wellus op 1 gestaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef Gewas het volgende:
Jezus. Sta al voor de vierde keer in korte tijd in de top 250 posters van FOK! Komt omdat ik zoveel in dit topic post de laatste tijd. En Lobasca, jij staat zelfs vijfde.
baggerenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb wellus op 1 gestaan, Pezu ook!
okeequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel te vertellen
![]()
onzin welliswaar
fok ik herkende de link gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=R7_zzrzV66Y
quote:
0 PeZu, 0!quote:
Ondergedoken en wel.quote:
Je hebt elke dag een nieuwe verrassing voor me!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:55 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een nieuwe signature.![]()
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt elke dag een nieuwe verrassing voor me!Toppie wederom!
![]()
WOEFFFFFFFFFFFFF
Waarom lees ik dit nu pas?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:32 schreef Gewas het volgende:
Ik ga zo een eindje wandelen. Want het zonnetje schijnt.
jo loloquote:
ik hoop dat ie zijn legercompas mee heeftquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat ie zijn legercompas mee heeft
babequote:
liefie...quote:
watquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
liefie...![]()
...ben nog ff aan het werk...
denk dat ik pas over uurtje klaar ben ofzo..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
en ik maar msn in de gaten houden![]()
goddamn en dan morgen ooknogquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat ik pas over uurtje klaar ben ofzo..
ja ook nog idd...quote:
hello..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
Gewassie..kom zuruck!!!!![]()
Hi JéJé, harde werkster![]()
Hi Ludo
ach ja, ik moet ook aan de bak dus...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ook nog idd...![]()
...maar wel pas om 9 uur dus kan ik een uurtje extra blijven liggen...
![]()
![]()
maar dus wel tot 1800...![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, ik moet ook aan de bak dus...
![]()
tu me manques
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:26 schreef oranjekoek het volgende:
Tu me manques, as-tu compris
Nee natuurlijk niet het klinkt wel leukquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je te manques aussi...?????
![]()
![]()
Het lijkt me wel erg handig om je mee te hebben op vakantie! hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je te manques aussi...?????
![]()
![]()
ooww..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet het klinkt wel leuk
van mij heb je al een kus gehad....quote:
neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij heb je al een kus gehad......dus eigenlijk wil je door alle dames van het hoekje gekust worden.....????...tttsss...
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
i want hundreds of kisses from you
en een paar van kofje
Ben j alweer beter? Je had een flinke griep te pakken toch?quote:
NOPE..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
JéJé, Pe wil mee stappen, vinden WIJ dat goed?
quote:
nee jammer genoeg is het juist erger geworden....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben j alweer beter? Je had een flinke griep te pakken toch?
Kofje is Fries voor Koffiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
i want hundreds of kisses from you
en een paar van kofje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |