Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Kut, zei ik dat hardop?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, Ludo wil een week vakantie!!!
Hoe bedoel je? Moet ik zijn taken overnemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, Ludo wil een week vakantie!!!
Veel succes en beterschap!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok..nou...kids ondergebracht....daar gaan we dan...
...JJ gaat dus uit met de baas en een enge Duitser...wish me luck...
..en miss tot strakjes...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Moet ik zijn taken overnemen?
Ik heb volgende week niet zoveel tijd, waar geeft hij dat te kennen?quote:
we redden het wel een weekje zonder jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb volgende week niet zoveel tijd, waar geeft hij dat te kennen?
hahahaaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Waar geeft remlof aan op vakantie te willen, ik wil hem graag een prettige vakantie wensen?
hij neemt vast wel persoonlijk afscheid van jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Waar geeft remlof aan op vakantie te willen, ik wil hem graag een prettige vakantie wensen?
Ik gedraag me netjes sinds mijn ban, geen reden om mij persoonlijk gedag te zeggen dus.quote:
Geen huisartsje spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:42 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was aan het kijken wat dat medicijn is wat Tim gekregen heeft van de huisarts, je komt dan op allerlei online apotheken uit. Bijna alle apotheken heb je een doktersadvies nodig, bij 1 site schrijven ze dat advies zelf uit en ze zijn veel duurder. Raar
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gedraag me netjes sinds mijn ban, geen reden om mij persoonlijk gedag te zeggen dus.
Al weken man.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:45 schreef PeZu het volgende:
fok is dood btw
Hoe kom je er toch weer bij?! Niks te baggeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:45 schreef PeZu het volgende:
fok is dood btw
ik dacht al wat stinkt er zoquote:
ik zla maar niet zeggen wat wij hier ook wel onder een dop verstaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:00 schreef oranjekoek het volgende:
Sanne had een dop in haar neus vanochtend, gezellig knutselen met zijn drietjesDe huisarts had hem er heel snel weer uit gelukkig
ik baggeren? nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch weer bij?! Niks te baggeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |