Heb jij zoiets al is niet eerder mee gemaakt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Afwazig het volgende:
Hij zou het me het artikel opsturen zei die, maar ik vind het nog steeds krom dat ze mijn nummer hebben.
Nee?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heb jij zoiets al is niet eerder mee gemaakt?
was maikuuul bij jensen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:11 schreef Kapitein_Anus het volgende:
* denkt aan Maikuuul en Jensen.
Dat heeft toch niet serieus plaatsgevonden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:11 schreef Kapitein_Anus het volgende:
* denkt aan Maikuuul en Jensen.
Het netnummer was toch onbekend?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Afwazig het volgende:
Lemming van welk topic?
En het lijkt me sterk dat mijn vrienden vanuit Leeuwarden bellen.
Leeuwarder Courant... Zal vast niet in Maastricht zittenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het netnummer was toch onbekend?
Dikke sukkel. LEEUWARDER Courant. Dat zal dan wel LEEUWARDEN en dus 058 zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het netnummer was toch onbekend?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dikke sukkel. LEEUWARDER Courant. Dat zal dan wel LEEUWARDEN en dus 058 zijn.
hoezo volg je je eigen handleiding niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef Afwazig het volgende:
Hij had wel door dat stuk over breezers vrij sarcastisch en humoristisch bedoelt was, maar zijn collega's niet volgens hem. Die dachten dat ik echt zo te werk ging
![]()
Je hebt de beste trainingsmogelijkheid gemist. Carnaval is het evenement om breezah's te scorenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:dit wil ik volgen
Geef je ook personal training in breezah's vangen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de beste trainingsmogelijkheid gemist. Carnaval is het evenement om breezah's te scoren
Nog steeds aan het oefenen met stokkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:22 schreef _HSJ_ het volgende:
Acevocaat gaat beroemd worden!
Het nummer dat in mijn telefoon staat komt overeen met het nummer dat op de site staat.quote:
Of Erik_quote:
hehe site gehacktquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het nummer dat in mijn telefoon staat komt overeen met het nummer dat op de site staat.
Leeuwardenquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:50 schreef GasTurbine het volgende:
Leeuwarden is echt een billy jean.
http://www.youtube.com/watch?v=l2OiGsy1ajMquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het nummer dat in mijn telefoon staat komt overeen met het nummer dat op de site staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |