Babel speelde ook niet zo sterk als minpunt en Huntelaar die toch twee keer scoort als pluspuntquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat moet hier nog op aan gevuld worden?
Babel speelt al tijden belabberd in het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Babel speelde ook niet zo sterk als minpunt en Huntelaar die toch twee keer scoort als pluspunt
Helemaal mee eens. Dan maar geen spelritme, liever geen spelritme dan geen kwaliteit. Drie goals tegenkrijgen tegen de slechtste ploeg op het komende EK belooft niet veel goeds voor komende zomer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al speelt Khalid Boulahrouz de rest van dit seizoen geen seconde meer, ik zie hem op het EK liever in de basis dan Joris Mathijsen. Mathijsen kan simpelweg niet verdedigen en dat is best belangrijk op zijn positie.
Ik mis ook een beetje een tweede killer achterin, een type Heitinga. Ooijer, Bouma, Mathijsen, allemaal dezelfde type spelers; opbouwende verdedigers die niet altijd alle duels even goed in gaan. Inderdaad liever een duo Heitinga - Boulahrouz, en dan Johnny het opbouwende werk laten doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al speelt Khalid Boulahrouz de rest van dit seizoen geen seconde meer, ik zie hem op het EK liever in de basis dan Joris Mathijsen. Mathijsen kan simpelweg niet verdedigen en dat is best belangrijk op zijn positie.
Zie Boulahrouz eigenlijk ook wel graag weer terugkeren in Oranje. Maar Mathijsen wordt altijd wel geselecteerd, wat ie ook doet, is wel jammer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje een tweede killer achterin, een type Heitinga. Ooijer, Bouma, Mathijsen, allemaal dezelfde type spelers; opbouwende verdedigers die niet altijd alle duels even goed in gaan. Inderdaad liever een duo Heitinga - Boulahrouz, en dan Johnny het opbouwende werk laten doen.
Zeker tegen Italië en Frankrijk heb je een topper nodig en dat is Khalid Bouhlarouz.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje een tweede killer achterin, een type Heitinga. Ooijer, Bouma, Mathijsen, allemaal dezelfde type spelers; opbouwende verdedigers die niet altijd alle duels even goed in gaan. Inderdaad liever een duo Heitinga - Boulahrouz, en dan Johnny het opbouwende werk laten doen.
Mathijsen een opbouwende speler? Aan de bal heeft ie op mij nog nooit een goeie indruk gemaakt. De hele kwalificatie bouwden we al te sloom op, dat lag mede aan Mathijsen die niet verder dan 5 meter kan passen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou je niet beter Khalid Boulahrouz kunnen opstellen in plaats van Joris Mathijsen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef rubbereend het volgende:
je gaat toch geen speler zonder ritme meenemendat is echt absurd, kun je beter Marcellis proberen
Alles is beter dan Mathijsen. Marcellis dus ook, maar dat probeert Bassie dan weer nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef rubbereend het volgende:
je gaat toch geen speler zonder ritme meenemendat is echt absurd, kun je beter Marcellis proberen
Boulahrouz is echt snoeihard. Schopt zonder probleem een tegenstander in drie stukken. Das niet lief maar soms wel nodig. Marcellis verdient wat mij betreft echter ook wel een kans, iig vriendschappelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Omdat je wedstrijdritme nodig hebt om te kunnen presteren. Boula heeft al in geen maanden meer minuten gemaakt. En wanneer speelde hij zijn laatste goede wedstrijd?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou je niet beter Khalid Boulahrouz kunnen opstellen in plaats van Joris Mathijsen?
Klopt, het is ook een van de spelers met de meeste minuten in de kwalificatiereeks denk ik? Hij gaat ongetwijfeld ook gewoon mee, als ie maar niet speelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Mathijsen is ook een beetje het oogappeltje van Van Basten. Als één van de eerste AZ-spelers geselecteerd en kreeg ook vrij snel en heel onverklaarbaar met zo weinig ervaring de aanvoerdersband nadat de aanvoerder (ik dacht Cocu) gewisseld werd.
Kuffour hoeft helemaal niet te spelen omdat Heitinga en Vermaelen gewoon fit zijn. Bovendien speelde die al veel langer niet. Er zij zat spelers die na lang niet gespeeld te hebben gewoon meteen kunnen presteren hoor. En ook zat spelers die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat je wedstrijdritme nodig hebt om te kunnen presteren. Boula heeft al in geen maanden meer minuten gemaakt. En wanneer speelde hij zijn laatste goede wedstrijd?
Kuffour wordt bij Ajax toch ook niet in de basis gegooid? Farfan komt nu met wedstrijdritme pas in vorm ipv toen hij direct na zijn blessures. En zo zijn er veel voorbeelden.
Niet alles met wedstrijdritme is een verbetering ten opzichte van iemand zónder wedstrijdritme. De centrale verdediger van FC Bal Op Het Dak 7 ga je toch ook niet eerder opstellen dan Khalid Boulahrouz, puur vanwege zijn wedstrijdritme?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat je wedstrijdritme nodig hebt om te kunnen presteren. Boula heeft al in geen maanden meer minuten gemaakt. En wanneer speelde hij zijn laatste goede wedstrijd?
Kuffour wordt bij Ajax toch ook niet in de basis gegooid? Farfan komt nu met wedstrijdritme pas in vorm ipv toen hij direct na zijn blessures. En zo zijn er veel voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |