abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:48:37 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57635680
3-0 achterkomen tegen Oostenrijk is natuurlijk heel slecht, maar alsnog winnen is heel knap.

Maar goed, als Oostenrijk het al kan, wat moeten we dan tegen Frankrijk en Italië? Die geven het niet meer weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:48:49 #102
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_57635690
KLAAS JAN HUNTELAAR
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_57635729
Bouma voortaan maar als linker centrale verdediger, denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57635753
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat moet hier nog op aan gevuld worden?
Babel speelde ook niet zo sterk als minpunt en Huntelaar die toch twee keer scoort als pluspunt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57635786
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Babel speelde ook niet zo sterk als minpunt en Huntelaar die toch twee keer scoort als pluspunt
Babel speelt al tijden belabberd in het Nederlands Elftal.
Huntelaar is een koude killer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 23:10:00 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57636424
volgende keer zal Marco Colin wel selecteren!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:12:15 #107
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57636505
marcellis toch maar wel testen volgende keer
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:14:12 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57636577
Ook al speelt Khalid Boulahrouz de rest van dit seizoen geen seconde meer, ik zie hem op het EK liever in de basis dan Joris Mathijsen. Mathijsen kan simpelweg niet verdedigen en dat is best belangrijk op zijn positie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:18:41 #109
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57636731
koevermans kan het ek vergeten

az moet bouhlahrouhz zo snel mogelijk halen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57636793
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al speelt Khalid Boulahrouz de rest van dit seizoen geen seconde meer, ik zie hem op het EK liever in de basis dan Joris Mathijsen. Mathijsen kan simpelweg niet verdedigen en dat is best belangrijk op zijn positie.
Helemaal mee eens. Dan maar geen spelritme, liever geen spelritme dan geen kwaliteit. Drie goals tegenkrijgen tegen de slechtste ploeg op het komende EK belooft niet veel goeds voor komende zomer...
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57636857
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ik mis ook een beetje een tweede killer achterin, een type Heitinga. Ooijer, Bouma, Mathijsen, allemaal dezelfde type spelers; opbouwende verdedigers die niet altijd alle duels even goed in gaan. Inderdaad liever een duo Heitinga - Boulahrouz, en dan Johnny het opbouwende werk laten doen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 23:24:23 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57636905
je gaat toch geen speler zonder ritme meenemen dat is echt absurd, kun je beter Marcellis proberen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57636920
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik mis ook een beetje een tweede killer achterin, een type Heitinga. Ooijer, Bouma, Mathijsen, allemaal dezelfde type spelers; opbouwende verdedigers die niet altijd alle duels even goed in gaan. Inderdaad liever een duo Heitinga - Boulahrouz, en dan Johnny het opbouwende werk laten doen.
Zie Boulahrouz eigenlijk ook wel graag weer terugkeren in Oranje. Maar Mathijsen wordt altijd wel geselecteerd, wat ie ook doet, is wel jammer.
En voor opbouwend werk zou inleveren bij ons creatieve middenveld voldoende moeten zijn
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:26:12 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57636964
quote:

[..]

Zeker tegen Italië en Frankrijk heb je een topper nodig en dat is Khalid Bouhlarouz.
pi_57637003
quote:

[..]

Mathijsen een opbouwende speler? Aan de bal heeft ie op mij nog nooit een goeie indruk gemaakt. De hele kwalificatie bouwden we al te sloom op, dat lag mede aan Mathijsen die niet verder dan 5 meter kan passen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:27:26 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57637008
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef rubbereend het volgende:
je gaat toch geen speler zonder ritme meenemen dat is echt absurd, kun je beter Marcellis proberen
Waarom zou je niet beter Khalid Boulahrouz kunnen opstellen in plaats van Joris Mathijsen?
pi_57637010
quote:
Alles is beter dan Mathijsen. Marcellis dus ook, maar dat probeert Bassie dan weer niet
pi_57637069
quote:
Boulahrouz is echt snoeihard. Schopt zonder probleem een tegenstander in drie stukken. Das niet lief maar soms wel nodig. Marcellis verdient wat mij betreft echter ook wel een kans, iig vriendschappelijk.
pi_57637078
Mathijsen is ook een beetje het oogappeltje van Van Basten. Als één van de eerste AZ-spelers geselecteerd en kreeg ook vrij snel en heel onverklaarbaar met zo weinig ervaring de aanvoerdersband nadat de aanvoerder (ik dacht Cocu) gewisseld werd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 23:30:55 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57637121
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou je niet beter Khalid Boulahrouz kunnen opstellen in plaats van Joris Mathijsen?
Omdat je wedstrijdritme nodig hebt om te kunnen presteren. Boula heeft al in geen maanden meer minuten gemaakt. En wanneer speelde hij zijn laatste goede wedstrijd?

Kuffour wordt bij Ajax toch ook niet in de basis gegooid? Farfan komt nu met wedstrijdritme pas in vorm ipv toen hij direct na zijn blessures. En zo zijn er veel voorbeelden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57637138
Joris, wat een drama.

Lange Jan, de man die een wedstrijd beslissen kan.
pi_57637159
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Mathijsen is ook een beetje het oogappeltje van Van Basten. Als één van de eerste AZ-spelers geselecteerd en kreeg ook vrij snel en heel onverklaarbaar met zo weinig ervaring de aanvoerdersband nadat de aanvoerder (ik dacht Cocu) gewisseld werd.
Klopt, het is ook een van de spelers met de meeste minuten in de kwalificatiereeks denk ik? Hij gaat ongetwijfeld ook gewoon mee, als ie maar niet speelt.
pi_57637294
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Omdat je wedstrijdritme nodig hebt om te kunnen presteren. Boula heeft al in geen maanden meer minuten gemaakt. En wanneer speelde hij zijn laatste goede wedstrijd?

Kuffour wordt bij Ajax toch ook niet in de basis gegooid? Farfan komt nu met wedstrijdritme pas in vorm ipv toen hij direct na zijn blessures. En zo zijn er veel voorbeelden.
Kuffour hoeft helemaal niet te spelen omdat Heitinga en Vermaelen gewoon fit zijn. Bovendien speelde die al veel langer niet. Er zij zat spelers die na lang niet gespeeld te hebben gewoon meteen kunnen presteren hoor. En ook zat spelers die dat niet kunnen.

Ik vind Boulahrouz een veel betere verdediger dan Mathijsen, en een goeie voor naast Heitinga. Dat ie niet speelt is jammer maar achterin hebben we de luxe niet om daar al te veel op te letten.
pi_57637411
Wie zei er laatst trouwens dat Koevermans een veel betere breekijzer zou zijn dan lange Jan?
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:41:12 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57637443
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Niet alles met wedstrijdritme is een verbetering ten opzichte van iemand zónder wedstrijdritme. De centrale verdediger van FC Bal Op Het Dak 7 ga je toch ook niet eerder opstellen dan Khalid Boulahrouz, puur vanwege zijn wedstrijdritme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')