Toen Sneijder inviel kwam er in korte tijd toch aanzienlijk meer beweging en creativiteit op het middenveld dan wat Van Persie hiervoor liet zien...quote:
Gast serieus, de situatie in Nederland met Engeland vergelijken is echtquote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zeg niet dat Liverpool geen kampioen meer kan worden, maar kans is groter dat het Man U. wordt. Twente kan in Nederland ook nog kampioen worden, maar ik ga daar niet van uit. En wat heeft Kuyt dan nog meer gewonnen?
Een andere overweging met betreft het Nederlands elftal is voor mij om Sneijder tegen kleinere landen als verdedigende middenvelder op te stellen. Het team heeft een speler nodig die een steekpass kan geven zoals die bal op Huntelaar voor de 3-0. Tegen grote landen is dit te aanvallend, maar tegen verdedigende teams kan dit wel een goede manier zijn om de verdediging uit te spelen.
Het is toch logisch om je team aan te passen aan je tegenstander? Waarom niet kiezen voor een aanvallender systeem en opstelling als je tegen een land speelt dat kiest voor 8-1-1 of iets wat hier op lijkt.
Vind jij een luxeprobleem een vervelende situatie?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen Sneijder inviel kwam er in korte tijd toch aanzienlijk meer beweging en creativiteit op het middenveld dan wat Van Persie hiervoor liet zien...
Ik blijf het nu een hele vervelende situatie vinden. Zoveel goede spelers, met ieder specifieke kwaliteiten.
hoezo daarom??quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En daarom worden we geen wereldkampioen. Te veel ego'tjes die niet in het teambelang denken maar alleen maar denken: "Ik ben de beste, dus ik moet spelen en schijt aan anderen."
Als Van Marwijk 16 spelers op kon stellen, had hij Sneijder en Van der Vaart er heus wel in gezet...
Volgens mij probeerde hij gewoon aan te tonen dat hij arrogant overkwam en iets zei in de trant van ik ben niet bang voor mijn plek op het WK. Hij bedoelde gewoon meer dat het ego'tjes waren, waardoor wij nooit een WK/EK meer zullen winnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wou net zeggen. Wat zit iedereen zich aan te stellen over Sneijder zeg
Ik zeg niet Sneijder sowieso op tien, maar wel in ieder geval een basisplaats. Maar zijn wel twee spelers die ik altijd op zou stellen. Zij hebben kwaliteiten die de andere spelers voor de voorhoede niet hebben. Robben/Van Persie/Kuyt/Babel/Van der Vaart hou je dan over voor twee plaatsen (drie als je Sneijder een linie terug zou halen).quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso in de spits. Sneijder sowieso op nr. 10
Ja, toen stond het ook al 2-0. Zijn twee onvergelijkbare situatiesquote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen Sneijder inviel kwam er in korte tijd toch aanzienlijk meer beweging en creativiteit op het middenveld dan wat Van Persie hiervoor liet zien...
Ik blijf het nu een hele vervelende situatie vinden. Zoveel goede spelers, met ieder specifieke kwaliteiten.
Tja, ik vind Sneijder nu eenmaal erg sterk op tienquote:Op maandag 30 maart 2009 17:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik zeg niet Sneijder sowieso op tien, maar wel in ieder geval een basisplaats. Maar zijn wel twee spelers die ik altijd op zou stellen. Zij hebben kwaliteiten die de andere spelers voor de voorhoede niet hebben. Robben/Van Persie/Kuyt/Babel/Van der Vaart hou je dan over voor twee plaatsen (drie als je Sneijder een linie terug zou halen).
Ja, want daar speelt ie de sterren van de hemel in Madrid?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, ik vind Sneijder nu eenmaal erg sterk op tien
Natuurlijk is Sneijder sterk op 10. Maar Van Persie is dat ook. En laat Van Persie nou goed in vorm zijn en Sneijder bezig zijn aan een minder periode. Dan lijkt mij de keuze voor die positie niet zo moeilijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, ik vind Sneijder nu eenmaal erg sterk op tien
Het was geen typo, hij zat er gewoon naast.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:03 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Beetje gaan zeiken over typos, zegt veel over hoe sterk je argumenten zijn.
Situatie is natuurlijk niet te vergelijken, invallen bij een voorsprong geeft vaker wat meer ruimte en mogelijkheden als aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar spel bij een club en bij Oranje zijn natuurlijk twee onvergelijkbare situaties. Ander systeem, andere type voetbal, andere medespelers en andere opdrachten.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk is Sneijder sterk op 10. Maar Van Persie is dat ook. En laat Van Persie nou goed in vorm zijn en Sneijder bezig zijn aan een minder periode. Dan lijkt mij de keuze voor die positie niet zo moeilijk.
het ging niet om de typo's hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 17:03 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Beetje gaan zeiken over typos, zegt veel over hoe sterk je argumenten zijn.
Wat heeft dat te maken met die qoute van hem dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar spel bij een club en bij Oranje zijn natuurlijk twee onvergelijkbare situaties. Ander systeem, andere type voetbal, andere medespelers en andere opdrachten.
Er waren geen typos. Ik moet wel zeggen dat ik het voor de zekerheid even had moeten opzoeken, zoals sjimz altijd doet. Verder heb ik sjimz serieus nog nooit inhoudelijk op mij inzien gaan, maargoed moet hij weten als hij wil bashen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
het ging niet om de typo's hoor.
Klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Situatie is natuurlijk niet te vergelijken, invallen bij een voorsprong geeft vaker wat meer ruimte en mogelijkheden als aanvallende middenvelder.
'PL League' kan je misschien als type aanduiden, but anyway, gaat weer nergens over.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Er waren geen typos. Ik moet wel zeggen dat ik het voor de zekerheid even had moeten opzoeken, zoals sjimz altijd doet. Verder heb ik sjimz serieus nog nooit inhoudelijk op mij inzien gaan, maargoed moet hij weten als hij wil bashen.
Maar dan nog kan je wel zien of iemand in vorm is. Sneijder heeft zelf ook al meerdere malen toegegeven momenteel niet goed in z'n vel te zitten. Dat komt natuurlijk mede door z'n privesituatie.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar spel bij een club en bij Oranje zijn natuurlijk twee onvergelijkbare situaties. Ander systeem, andere type voetbal, andere medespelers en andere opdrachten.
Dat Sneijder bezig is met een mindere periode (bij Real) wil niet zeggen dat hij bij Oranje automatisch ook minder goed moet spelen. Schotten heeft echte Britse verdedigers, terwijl wij snelle aanvallers hebben. Met Sneijder heb je iemand die een steekpass kan geven en zo de aanvallers uitstekend kan lanceren. Zeker in deze wedstrijd had je dit goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met die qoute van hem dan?![]()
Sneijder viel inderdaad aardig in. Maar dat is natuurlijk achteraf bekeken. Iedereen kon toch van tevoren zien dat Van Persie beter in vorm was dan Sneijder. Dat heeft echt niet met een systeem te maken.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat Sneijder bezig is met een mindere periode (bij Real) wil niet zeggen dat hij bij Oranje automatisch ook minder goed moet spelen. Schotten heeft echte Britse verdedigers, terwijl wij snelle aanvallers hebben. Met Sneijder heb je iemand die een steekpass kan geven en zo de aanvallers uitstekend kan lanceren. Zeker in deze wedstrijd had je dit goed kunnen gebruiken.
Maar het viel me gewoon op dat we overal wel het spel van spelers bij hun club met elkaar vergelijken om te kijken wie beter (in vorm) is, maar dat een invalbeurt niet vegeleken mag worden met de speler die er uit ging, omdat het een heel andere wedstrijd was. Maar volgens mij stond het voor rust al 2-0 en duurde het dus nog 20 min. voor Sneijder er in kwam. In die periode moest schotland ook al komen en kwam er al meer ruimte. Sneijder viel gewoon erg sterk in en maakte hier vanaf het begin meer gebruik van dan Van Persie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |