Dus tegen aanvallend ingestelde tegenstanders zie jij liever een centrumspits als van Persie? Opzich ben ik het wel met je eens dat Huntelaar nu moest worden opgesteld, Sneijder verkeert in een vormcrisis en dan is de keuze al snel gemaakt. Maargoed, Huntelaar leeft nu (vind ik) boven zijn stand, en zal nog wel een terugval krijgen bij Real Madrid en Sneijder is op zijn oude niveau één van de beste spelers van Nederland. Dus dan toch maar Kuyt eruit halen, ik weet het niet. Wordt echt een hele lastige keuze voor Van Marwijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet mijn woorden niet zo uit hun verband rukken. Voor deze wedstrijd was ik het voor 100% eens met de keuze voor Huntelaar. Maar als Huntelaar niet in bloedvorm is, of het Nederlands elftal speelt tegen een aanvallend spelende tegenstander, kunnen ze ook voor Van Persie in de spits kiezen met Sneijder erachter. Huntelaar heeft alleen toegevoegde waarde als hij zoveel mogelijk in de 16 staat. Anders heb je geen klote aan hem. Maar in de 16 is hij veel beter dan Van Persie.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef Rots het volgende:
[..]
En Kuyt is de beste man bij Liverpool op het moment,
Ik ben het in veel opzichten met je eens. Maar Huntelaar is totaal geen balvaste spitsquote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bestaat er hier op fok geen optie om alle onzin te filteren? Mijn god.![]()
Ik kijk wekelijks naar de wedstrijden van Arsenal maar wat ik constateer (zucht) is dat hij verreweg het beste rendeert met een sterke,balvaste spits naast zich.
Als nummer 9 schiet hij gewoon tekort. Dat heb ik dit seizoen al te vaak mogen constateren met Newcastle uit recent.
Haha sorry ik moet een beetje reacties zien te ontfutselen bij iedereen om dit topic zo snel mogelijk vol te krijgen. Maar serieus ik ben er wel voor om met Van Persie in de spits te spelen.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bestaat er hier op fok geen optie om alle onzin te filteren? Mijn god.![]()
Ik kijk wekelijks naar de wedstrijden van Arsenal maar wat ik constateer (zucht) is dat hij verreweg het beste rendeert met een sterke,balvaste spits naast zich.
Als nummer 9 schiet hij gewoon tekort. Dat heb ik dit seizoen al te vaak mogen constateren met Newcastle uit recent.
Na Gerrard, ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan maak je mij wijs dat ik Arsenal amper volg.
Tegen (dit) Schotland hoeven we niet met 5 man te verdedigen hoor. En ook niet tegen Macedonië.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:31 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat Kuyt goed meeverdedigt en met die ego'tjes die wij voorin hebben rondlopen is zo'n speler echt van grote waarde. Vind je dat Vd Vaart niet moet spelen? En wat vind je ervan dat Sneijder gewoon zegt dat hij niet bang is voor zijn plaats in de basis in Zuid-Afrika, beetje te zelfverzekerd?![]()
Big game player.
Laat Ruudje eerst maar eens heel goed revalideren en weer 100% wedstrijdfit worden. Dat zal nog wel tot einde van dit jaar duren verwacht ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens. Maar wie weet komt van Nistelrooy nog terug. Die vind ik dan nog net ietsje beter dan Huntelaar.
Ik vind dit echt een meer dan prima en volwassen reactie hoor. Het is juist goed dat hij meer dan voldoende invalt, nog steeds boos is en daar niet moeilijk of krampachtig over doet.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En daarom worden we geen wereldkampioen. Te veel ego'tjes die niet in het teambelang denken maar alleen maar denken: "Ik ben de beste, dus ik moet spelen en schijt aan anderen."
Als Van Marwijk 16 spelers op kon stellen, had hij Sneijder en Van der Vaart er heus wel in gezet...
Niet zo balvast als Ruud nee, maar bij Ajax vond ik hem toch altijd wel redelijk balvast hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben het in veel opzichten met je eens. Maar Huntelaar is totaal geen balvaste spits
Zoals Derksen ook al zei: ''Sneijder heeft het volste recht om boos te zijn''quote:Op maandag 30 maart 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een meer dan prima en volwassen reactie hoor. Het is juist goed dat hij meer dan voldoende invalt, nog steeds boos is en daar niet moeilijk of krampachtig over doet.
Volgens mij zit het allemaal wel goed daar.
Klopt, bij Ajax was hij wel redelijk balvast. Maar ik vind dat niet één van zijn sterke punten. Hij kan af en toe een bal vasthouden (bij ajax deed hij dit vaker, dan bij real nu), maar verliest toch ook aardig wat ballen. Van Nistelrooy was mijns inziens wel iets balvaster. Maar ik vind Huntelaar niet balvaster dan Van Persie. Van Persie is toch iets sterker aan de bal. Maar ben het wel met je eens dat Huntelaar een veel betere afmaker is dan Van Persie.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet zo balvast als Ruud nee, maar bij Ajax vond ik hem toch altijd wel redelijk balvast hoor.Kon de bal vaak bij zich houden wachtend op aansluiting.
Wat deed ie dan, niet opgemerkt? Gewoon meteen weglopen terwijl de anderen wel een "ereronde" liepen?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals Derksen ook al zei: ''Sneijder heeft het volste recht om boos te zijn''
Ben het er ook mee eens. Alleen die actie na afloop vond ik totaal niet gepast. Het publiek bedanken was wel het minste wat ie kon doen.
Wel eens van Gerrard en Torres gehoord? Laatste is veel geblesseerd geweest, maar heeft al laten zien onmisbaar te zijn voor de ploeg. En de laatste keer dat ik gekeken heb stonden ze tweede, dus de kans dat de PL winnen is kleiner dan 50 procent. In CL doen ze het traditioneel goed, maar dat blijft een loterij en zie ik ze op het moment ook niet als de grote favoriet om te winnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Op de zijkanten hebben we iemand met een passeerbeweging, en van Persie aan de zijkanten is geen succes, knal hem maar gewoon lekker op 10. Verder moet je juist niet alleen spelers die snel en een goede passeerbeweging in huis hebben opstellen, maar er ook rekening mee houden dat je diversiteit moet hebben binnen een elftal.
En Kuyt is de beste man bij Liverpool op het moment, dus serieus, dat van "maar hij heeft nog niks gewonnen" is echt bullshit. Dit jaar, als ze zo blijven spelen, winnen ze de PL en de CL.
Hij holde bij het fluitsignaal direct naar de kleedkamer dus ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat deed ie dan, niet opgemerkt? Gewoon meteen weglopen terwijl de anderen wel een "ereronde" liepen?
Als iedereen fit en in vorm is wel ja. Maar van der Vaart en Sneijder zijn beiden niet in goede doen de laatste tijd. Sneijder speelt bijzonder matig de laatste tijd bij Real. Van der Vaart speelt helemaal niet. Kuyt is daarentegen in topvorm. Daarbij komt dat Kuyt het veld breed houdt aan de rechterkant. Sneijder aan de zijkant is wat mij betreft geen optie. Die trekt alsmaar naar binnen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor van Persie. Er zullen dan toch keuzes gemaakt moeten worden. Kuyt past iig veel beter in de tactiek. En als Sneijder dan toch niet in topvorm is, waaorm zou je hem dan opstellen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wel eens van Gerrard en Torres gehoord? Laatste is veel geblesseerd geweest, maar heeft al laten zien onmisbaar te zijn voor de ploeg. En de laatste keer dat ik gekeken heb stonden ze tweede, dus de kans dat de PL winnen is kleiner dan 50 procent. In CL doen ze het traditioneel goed, maar dat blijft een loterij en zie ik ze op het moment ook niet als de grote favoriet om te winnen.
Maar dat is een heel andere discussie. Van de aanvallers voegt Kuyt het minste toe aan de ploeg en als iedereen fit en in vorm is zou ik er voor kiezen om Kuyt op de bank te zetten.
Als je dit topic nog even verder leest, zeg ik al dat ik iets te overbarig reageerde, natuurlijk is Gerrard een paar klasses beter.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wel eens van Gerrard en Torres gehoord? Laatste is veel geblesseerd geweest, maar heeft al laten zien onmisbaar te zijn voor de ploeg. En de laatste keer dat ik gekeken heb stonden ze tweede, dus de kans dat de PL winnen is kleiner dan 50 procent. In CL doen ze het traditioneel goed, maar dat blijft een loterij en zie ik ze op het moment ook niet als de grote favoriet om te winnen.
Maar dat is een heel andere discussie. Van de aanvallers voegt Kuyt het minste toe aan de ploeg en als iedereen fit en in vorm is zou ik er voor kiezen om Kuyt op de bank te zetten.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Oja en als je de PL league een beetje volgt, weet je dat Manu een beetje in een vormcrisis verkeert en Liverpool juist de sterren van de hemel speelt met zieke uitslagen. Uit bij Manu met (dacht ik) 5-1 winnen is niet verkeerd. CL is wel een loterij ja, maargoed zoals het er nu uitziet geef ik Liverpool een aardige kans. Genoeg over dit nu trouwens, Oranje talk to go.
Ajoh, dat is gewoon een foutje van hem. Zeggen dat Liverpool nooit een prijs wint, en dit jaar geen kans maakt om de PL te winnen is in mijn ogen een veel grotere blunderquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajoh, dat is gewoon een foutje van hem. Zeggen dat Liverpool nooit een prijs wint, en dit jaar geen kans maakt om de PL te winnen is in mijn ogen een veel grotere blunder
een kampioenschap.quote:
Huntelaar sowieso in de spits. Sneijder sowieso op nr. 10quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Ze willen het niet veranderen, dus moet ik het topic binnen een uur vol zien te krijgen anders krijg ik een note van sjimz. Wat vond jij nou van Van Persie Jojoortje, zie je hem niet liever in de spits in plaats dan the Hunt? En dan Sneijder op 10?
Ook een Kuyt-wissel-fan dus?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso in de spits. Sneijder sowieso op nr. 10
Ongeacht de vorm?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso in de spits. Sneijder sowieso op nr. 10
Zeg niet dat Liverpool geen kampioen meer kan worden, maar kans is groter dat het Man U. wordt. Twente kan in Nederland ook nog kampioen worden, maar ik ga daar niet van uit. En wat heeft Kuyt dan nog meer gewonnen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajoh, dat is gewoon een foutje van hem. Zeggen dat Liverpool nooit een prijs wint, en dit jaar geen kans maakt om de PL te winnen is in mijn ogen een veel grotere blunder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |