abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57934700
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Sanne het volgende:
Ow wat leuk!!!

Ik heb nagedacht over een nestje van AC of DC. Maar het kan gewoon niet. Ik ben te vaak van huis, durf het gewoon niet aan dat een van tweeën thuis in een bevalling blijft omdat er niemand is om in te grijpen.

Dus ze moeten onder het mes.
Eind april zijn ze een half jaar oud. Nu hoorde ik laatst van iemand dat je het zelfs nog het beste kunt laten doen vóór ze krols worden, ivm ontwikkeling van melkklierkanker? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Volgens mij kan je het het beste doen als ze ongeveer 9 maanden zijn. Lotje was zelf pas voor het eerst krols toen ze 1 jaar was en haar kittenpoesjes verder ook vrij laat, dus ik verwacht niet dat AC en DC vroeg krols zullen zijn.

Wel jammer dat je geen nestje gaat ervaren... is zo leuk om je poes te zien moederen over die kleine bolletjes. Je kunt vrij goed uitrekenen wanneer een poes moet bevallen en ook tegen die tijd aan zien komen wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren. Na de bevalling gaat het verzorgwerk van moederpoes vanzelf over de kittens en hoef je dus weinig te doen. Al is het natuurlijk wel leuk als je dan veel thuis bent om alles mee te maken.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:43:56 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_57934861
Gewoon een nestje van die mooierds, ik bestel er vast twee!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 april 2008 @ 22:15:52 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57944804
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef Adelante het volgende:
Gewoon een nestje van die mooierds, ik bestel er vast twee!
Je bent nummer 21 in de rij inmiddels.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 9 april 2008 @ 22:19:56 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57944925
Op mijn werk werkt een voormalig prof. fokster, die me maar blijft waarschuwen dat het ook heel erg mis kan gaan. Dat de kittens niet bij de moeder willen drinken en ik ze met de hand 12 x per dag moet voeden.

En al zou ik dat horrorverhaal niet hebben, dan herinner ik me nog wel de tijd dat ik zelf revaliderend uit het ziekenhuis kwam en voelde hoe alleen je bent als je echt alleen bent. Als alles goed gaat is het te handelen, maar op het moment dat het fout gaat ja dan zit je en ben je volledig afhankelijk van de goedheid van je "vrienden" (collega's en fokkers in mijn geval). Familie is er al jaren niet meer. Nee, ik durf het echt niet. Ik kan best een keer "een" dagje vrij nemen van mijn werk. Maar zelfs toen ik voor mijn eigen operatie zorgverlof aanvroeg om voor mijzelf te zorgen werd het geweigerd en stuurde de arbodienst me aan het werk terwijl ik nog bloedingen had waar je ze echt niet wilt hebben.

Ik durf het niet aan. AC en DC zijn me te lief om risico mee te lopen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 22:21:11 #205
42184 crew  DaMart
pi_57944947
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 06:54 schreef Sanne het volgende:
Oe! Spannend!!!

Nog een filmpje van zaterdag:

Leuk filmpje!
pi_57945403
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Sanne het volgende:
Op mijn werk werkt een voormalig prof. fokster, die me maar blijft waarschuwen dat het ook heel erg mis kan gaan. Dat de kittens niet bij de moeder willen drinken en ik ze met de hand 12 x per dag moet voeden.

En al zou ik dat horrorverhaal niet hebben, dan herinner ik me nog wel de tijd dat ik zelf revaliderend uit het ziekenhuis kwam en voelde hoe alleen je bent als je echt alleen bent. Als alles goed gaat is het te handelen, maar op het moment dat het fout gaat ja dan zit je en ben je volledig afhankelijk van de goedheid van je "vrienden" (collega's en fokkers in mijn geval). Familie is er al jaren niet meer. Nee, ik durf het echt niet. Ik kan best een keer "een" dagje vrij nemen van mijn werk. Maar zelfs toen ik voor mijn eigen operatie zorgverlof aanvroeg om voor mijzelf te zorgen werd het geweigerd en stuurde de arbodienst me aan het werk terwijl ik nog bloedingen had waar je ze echt niet wilt hebben.

Ik durf het niet aan. AC en DC zijn me te lief om risico mee te lopen.
toffe werkgever
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 10 april 2008 @ 12:12:37 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57954433

Mijn kitten, wat doe je enzo

Maar wel begrijpelijk Sanne, als jij dat het beste vind voor de dames moet je dat doen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 10 april 2008 @ 12:33:38 #208
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57954955
Gefeliciteerd trouwens!
Hebben de poezels je ontbijt op bed gebracht?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 10 april 2008 @ 13:06:54 #209
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57955663
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef MissBliss het volgende:

Mijn kitten, wat doe je enzo

Maar wel begrijpelijk Sanne, als jij dat het beste vind voor de dames moet je dat doen
kom jij 13 weken bij ons intrekken? maak ik de logeerkamer gereed.
  donderdag 10 april 2008 @ 13:09:40 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57955727
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd trouwens!
Hebben de poezels je ontbijt op bed gebracht?
dank je! ze keken me zo aan van wat ben jij opgemaakt voor zo vroeg.

tot vanavond!
  donderdag 10 april 2008 @ 13:13:48 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57955832
Ben je jarig?

* Ingetje79 checkt profiel...

En idd! gefeliciteerd!

Was trouwens gisteravond bij een excollega en die vrouw heeft van haar zoon een Brit gekregen. Vroeg ze me of het wel in orde was dat dat beest zo'n breed hoofd had, ze dacht dat ie mss niet goed was
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 10 april 2008 @ 13:22:23 #212
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57955991
quote:
Op donderdag 10 april 200813:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ok
Ik weet alleen niet of Re dat leuk vindt

Tot vanavond
quote:
Op donderdag 10 april 200813:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je jarig?

* Ingetje79 checkt profiel...

En idd! gefeliciteerd!

Was trouwens gisteravond bij een excollega en die vrouw heeft van haar zoon een Brit gekregen. Vroeg ze me of het wel in orde was dat dat beest zo'n breed hoofd had, ze dacht dat ie mss niet goed was
Ziggy played guitar
pi_57958004
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

gefeliciteerd Sanne!

13 weken intrekken hoeft niet, Sarah heeft binnenkort een nestje Ook kleintjes van Lucky.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:01:35 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57975426
Bedankt voor de feli's, ik heb een hele leuke verjaardag gehad.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:

Wat een barbaar!!

Van die twee van mij heeft DC de mooiste Brittenkop. Die heeft het breedste hoofdje en de platste neus. Nu ze groter aan het groeien zijn zie ik dat ze echt nog veranderen. Het zwarte neusje van DC is gewoon in een paar weken tijd een roze neusje geworden. Daardoor kon ik ze zo makkelijk van elkaar onderscheiden. Nu moet ik af en toe toch kijken wie het is. Maar meestal zie ik dat wel door het karakter. Als het me heel ondeugend en uitdagend aankijkt is het AC, kijkt ze of ze misschien iets stouts heeft gedaan en heel erg geschrokken is dan is het DC.
pi_57978814
Dat is dus niet veranderd.
Ik vind wel dat ze niet meer van die para ogen heeft zoals eerst
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:01:33 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57978848
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Aneurism het volgende:
Dat is dus niet veranderd.
Ik vind wel dat ze niet meer van die para ogen heeft zoals eerst
Haar ogen zijn nu wat meer in verhouding met het koppie.
Maar ze kijkt nog steeds verbaasd.
pi_57979241

Ik kwam deze nog tegen als we het over de ogen hebben, dit is uit nest voor AC/DC: Saar. Die dus nu bij dekkater is.
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:27:31 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57979439
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef Aneurism het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kwam deze nog tegen als we het over de ogen hebben, dit is uit nest voor AC/DC: Saar. Die dus nu bij dekkater is.
Awwwww! lief!!
pi_57979535
Hebben we heel even toch een uiltje gehad.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:19:25 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57982180
Die ogen!
Ziggy played guitar
pi_58018973
Sara is helemaal dichtgeklapt bij de kater en haar krolsheid was helemaal weg. We gaan haar morgen ophalen, en dus waarschijnlijk binnenkort geen nestje... jammer.... Maar m'n moeder wil heel graag een kameraadje voor Sara erbij (ze zou een kitten houden uit het nest), en nu gaat ze waarschijnlijk een katertje kopen. We gaan dinsdag kijken bij Levi (onderaan de volgende Link ). Het plan is om dan misschien volgend jaar van hun samen een nestje te nemen (als hij niet gaat sproeien enzo)
  zondag 13 april 2008 @ 20:43:22 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58028078
Arme Sara.

DC had haar dag vandaag niet. Ik vierde mijn verjaardag en ze heeft zich gewoon zo lang verstopt dat zelfs ik op een gegeven moment ging twijfelen of ze niet naar buiten was gesneakt. Maar gelukkig kroop ze op een gegeven moment in de logeerkamer achter het bed vandaan en was ze in ieder geval gesignaleerd. Ze is niet beneden geweest. AC wel, die vindt die aandacht alleen maar fijn. Zelfs Bora kreeg ik even zo gek beneden een kijkje te komen nemen.

De held op sokken loopt nu trouwens wel met de nieuwe speeltjes te spelen (die ík voor mijn verjaardag heb gekregen).

Het viel mijn kattengekke tante trouwens ook wel op dat mijn huis tegenwoordig een waar poezenparadijs is, en ze was verbaasd dat AC liet zien ook echt met alles te spelen. De ritseltunnel waar haar katten niets aan vinden werd hier dankbaar in ontvangst genomen.
  zondag 13 april 2008 @ 20:44:29 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58028101
Levi is trouwens een schatje!!!
pi_58030959
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Sanne het volgende:
Arme Sara.

DC had haar dag vandaag niet. Ik vierde mijn verjaardag en ze heeft zich gewoon zo lang verstopt dat zelfs ik op een gegeven moment ging twijfelen of ze niet naar buiten was gesneakt. Maar gelukkig kroop ze op een gegeven moment in de logeerkamer achter het bed vandaan en was ze in ieder geval gesignaleerd. Ze is niet beneden geweest. AC wel, die vindt die aandacht alleen maar fijn. Zelfs Bora kreeg ik even zo gek beneden een kijkje te komen nemen.

De held op sokken loopt nu trouwens wel met de nieuwe speeltjes te spelen (die ík voor mijn verjaardag heb gekregen).

Het viel mijn kattengekke tante trouwens ook wel op dat mijn huis tegenwoordig een waar poezenparadijs is, en ze was verbaasd dat AC liet zien ook echt met alles te spelen. De ritseltunnel waar haar katten niets aan vinden werd hier dankbaar in ontvangst genomen.
HAHAHA grappig die DC.... ze lijkt op haar halfbroertje Nimo.... ik had hier zaterdag ook familie over de vloer vanwege mijn verjaardag, en Nimo wilde niks liever dan naar boven (al was hij dus niet onvindbaar), terwijl Sam en Lotje zich heerlijk lieten aaien. AC is inderdaad meer een allemansvriend
  zondag 20 april 2008 @ 10:00:17 #225
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58172910
Tijd voor verse foto's.

DC

(Mijn poten gaan steeds meer op die van mijn grote zus lijken. Ik word sterker!)

AC

(zal ik ze even laten zien hoe lang ik ben?)

Moderator / Miss SHO zondag 20 april 2008 @ 12:47:36 #226
22592 crew  Ole
pi_58175623
Kleine poesjes worden groooot
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 20 april 2008 @ 17:25:40 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58182730
Toffe foto's
Ik denk dat het niet lang meer duurt voor ze Ziggy hebben ingehaald qua formaat
Ziggy played guitar
pi_58200126
En nog een mooi draadje met lieve poezen om te volgen!
  maandag 21 april 2008 @ 20:04:21 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58209638
Nog een paar mooiere DC foto's van gistermiddag.
(Ik vergeet altijd dat ik ze niet 's morgens moet fotograferen, maar moet wachten op het licht).

maandag 21 april 2008 @ 20:12:37 #230
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58209829
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Toffe foto's
Ik denk dat het niet lang meer duurt voor ze Ziggy hebben ingehaald qua formaat
Hooguit nog een week of twee.
pi_58214308
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:04 schreef Sanne het volgende:
Nog een paar mooiere DC foto's van gistermiddag.
(Ik vergeet altijd dat ik ze niet 's morgens moet fotograferen, maar moet wachten op het licht).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
DC
  maandag 21 april 2008 @ 23:26:22 #232
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58215349
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef Saffron het volgende:

[..]

DC
Wat wordt ze mooi he?
  maandag 21 april 2008 @ 23:32:13 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58215510
Wat een beertjes, en al overduidelijk die bolle Britse koppies
pi_58216268
Die laatste! Echt leuk Sanne, dat je hier nog regelmatig foto's post!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:38:19 #235
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58235299
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:57 schreef Ikook het volgende:
Die laatste! Echt leuk Sanne, dat je hier nog regelmatig foto's post!
Graag gedaan, ik vind het ook nog steeds leuk om hun schoonheid met jullie te delen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:32:15 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58238520
Dames AC en DC zijn nog wat naief. Bora waagt zich niet in de badkamer als ik sta te douchen, en als ik in bad lig komt ze kijken en gaat goedkeurend weer weg.

AC niet. Die gaat op de badrand zitten. Zeepsop scheppen en vervolgens pootjes afslaan zodat ik allemaal koude spetjes voel. En dan een hapje proberen te nemen. Nou dat was het ook niet. Dus weer met het pootje in het sop slaan.
DC is wat terughoudender, staat liever tegen de badrand aan dan erop te zitten. (gelukkig)
Het ging weer net goed. Maar het gebeurt een keer dat AC er in dondert, ik zweer het je.
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:44:52 #237
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58238889
Pas dan maar op voor je benen!
Heb ooit met een kat gedouchd en heb nog tijden met schrammen gelopen
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:48:31 #238
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58238997
Ja dat is ook mijn angst! Die nageltjes!!!

Volgende week heb ik vakantie. Ik ga dat bad een keer vol laten lopen en filmen wat ze doet. Het is wel hilarisch om te zien.
pi_58244064
Hoe oud zijn ze nu Sanne? En ik vroeg me af..zijn ze nu nog net zo speels? Of neemt dat wat af?

Ik wil nl even inschatten hoelang ik mijn bank onder een grandfoulard bedekt moet houden eer dat het kitten besluit om zonder nagels de bank op te klimmen (ik krijg de beestjes over 3 weken)
(:
  woensdag 23 april 2008 @ 07:08:29 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58244802
Ze zijn nu bijna een half jaar oud. Op 31 oktober geboren, dus met Koninginnedag zijn ze een beetje jarig.

Ja ze zijn nog heel speels. De een wat meer dan de ander. DC kan ook uren liggen snurken/dromen zonder dat ze aandacht nodig heeft. AC niet, die gaat gewoon heel hard mauwen tot je ook leuk komt spelen.

Planten in de vensterbank zijn de laatste twee weken het doelwit. Eén voor een verdwijnen ze. Het is niet alleen leuk om de plant van de vensterbank af te meppen, maar ook om de aarde door de kamer te verspreiden.
pi_58251049
quote:
Op woensdag 23 april 2008 07:08 schreef Sanne het volgende:
Ze zijn nu bijna een half jaar oud. Op 31 oktober geboren, dus met Koninginnedag zijn ze een beetje jarig.

Ja ze zijn nog heel speels. De een wat meer dan de ander. DC kan ook uren liggen snurken/dromen zonder dat ze aandacht nodig heeft. AC niet, die gaat gewoon heel hard mauwen tot je ook leuk komt spelen.

Planten in de vensterbank zijn de laatste twee weken het doelwit. Eén voor een verdwijnen ze. Het is niet alleen leuk om de plant van de vensterbank af te meppen, maar ook om de aarde door de kamer te verspreiden.
hahahaha, leuk dat ze het spelen ook gewoon afdwingen!!

Ik heb geen vensterbanken in de woonkamer Alleen hele lage ramen...dat scheelt weer iets
Keb alleen wel een grote Spathiphyllum in een pot op de grond staan en die zijn blijkbaar erg giftig voor katten...nou verwacht ik niet dat de oudere poes er aan gaat zitten knagen, maar zo'n jonkie kan dat natuurlijk wel gaan doen..maar ff oplossingkje voor zoeken..

En je bank? Heeft die de eerste maanden overleefd?
(:
  donderdag 24 april 2008 @ 07:20:05 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58270577
Met mijn bank valt het heel erg mee. Dat is nogal dik leer. Waar ik wel steeds meer krasjes op ontdek is het parket. Dat komt door het remmen met de nageltjes. Misschien is het verstandig de nageltjes een beetje te knippen.
pi_58271917
quote:
Op donderdag 24 april 2008 07:20 schreef Sanne het volgende:
Met mijn bank valt het heel erg mee. Dat is nogal dik leer. Waar ik wel steeds meer krasjes op ontdek is het parket. Dat komt door het remmen met de nageltjes. Misschien is het verstandig de nageltjes een beetje te knippen.
Wij knippen de nageltjes van die van ons ook
Komt ook vooral omdat het een binnenkat is en de vorige baasjes er achter kwamen dat een krabplank en paal niet genoeg is om haar nageltjes kort genoeg te houden, zodat ze er zelf geen last van kreeg.
Ik denk dat het scheelt als je er nu mee begint (nu ze nog jong zijn), op een gegeven moment weten ze niet beter meer.
pi_58275501
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Ikook het volgende:

[..]

Wij knippen de nageltjes van die van ons ook
Komt ook vooral omdat het een binnenkat is en de vorige baasjes er achter kwamen dat een krabplank en paal niet genoeg is om haar nageltjes kort genoeg te houden, zodat ze er zelf geen last van kreeg.
Ik denk dat het scheelt als je er nu mee begint (nu ze nog jong zijn), op een gegeven moment weten ze niet beter meer.
Idd, de fokster van mijn katten laat ze er ook aan wennen, dus als t goed is heb ik er straks ook geen problemen mee Ook onze oude kat bij mijn ouders thuis moet ik soms even een pedi/manicure geven, want hij beweegt weinig en dan hoor je zn achterpootjes op het laminaat tikken als ie loopt
(:
pi_58277093
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef nein het volgende:

[..]

Idd, de fokster van mijn katten laat ze er ook aan wennen, dus als t goed is heb ik er straks ook geen problemen mee Ook onze oude kat bij mijn ouders thuis moet ik soms even een pedi/manicure geven, want hij beweegt weinig en dan hoor je zn achterpootjes op het laminaat tikken als ie loopt
Idd, als wij dat geluid horen dan is het weer zover...
We proberen het eens in de twee weken te doen, maar meestal is dat wat te snel. Dan hoef ik dus niet zoveel eraf te halen. En proberen het op dezelfde dag te doen met de groene bak die leeggehaald wordt
Mijn vriend houdt haar dan vast en ik knip haar en dat werkt best goed!
Maarre even offtopic....hoe gaat het met jouw chocolate-britje?? Of heb je je eigen topic?
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:04:41 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58303815
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:32:23 #247
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58304381
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef Sanne het volgende:
AC filmpje

Bekijk deze YouTube-video
Waar ken ik zo'n filmpje van?
Ziggy played guitar
pi_58306263
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Ikook het volgende:

[..]

Idd, als wij dat geluid horen dan is het weer zover...
We proberen het eens in de twee weken te doen, maar meestal is dat wat te snel. Dan hoef ik dus niet zoveel eraf te halen. En proberen het op dezelfde dag te doen met de groene bak die leeggehaald wordt
Mijn vriend houdt haar dan vast en ik knip haar en dat werkt best goed!
Maarre even offtopic....hoe gaat het met jouw chocolate-britje?? Of heb je je eigen topic?
Gelukkig is die dikkerd bij mn moeder thuis zo makkelijk dat ik hem in m'n eentje kan knippen...Hij is het op het laatst wel zat, maar goed, dan moet ie even doorbijten

Ik heb idd een topic van de aankomende britjes!
Zal/kan ik nou een kat nemen of niet?
(:
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:55:49 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58375404
Bora vindt het leuk om in de catnip te rollen. Tot nu toe keken AC en DC daar niet naar om. Maar AC was weer eens op onderzoek en wilde weten waarom Bora zo hard zat te spinnen dus die kwam een kijkje nemen. Bora snuffelt altijd even aan het schaaltje waar het dan op ligt maar AC nam wat heftiger maatregelen. De hele kop erin en dan het schaaltje door de kamer meesleuren. Tot het haar lukte om het om te gooien, toen ging deze dame er even heerlijk in liggen rollen. DC vond het niets en Bora was al snel vertrokken toen AC de regie over nam. Moest wel erg lachen. Jammer dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:44:14 #250
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58380800
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef Sanne het volgende:
Bora vindt het leuk om in de catnip te rollen. Tot nu toe keken AC en DC daar niet naar om. Maar AC was weer eens op onderzoek en wilde weten waarom Bora zo hard zat te spinnen dus die kwam een kijkje nemen. Bora snuffelt altijd even aan het schaaltje waar het dan op ligt maar AC nam wat heftiger maatregelen. De hele kop erin en dan het schaaltje door de kamer meesleuren. Tot het haar lukte om het om te gooien, toen ging deze dame er even heerlijk in liggen rollen. DC vond het niets en Bora was al snel vertrokken toen AC de regie over nam. Moest wel erg lachen. Jammer dat de batterijen van mijn camera leeg waren.
Whehe
Ik moet ook maar eens catnip kopen voor Ziggy denk ik
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')