De plant.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:18 schreef Adelante het volgende:
bertolli pastasaus
en staat die plantensproeier voor de plant of voor de kat binnen handbereik?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:22 schreef Ole het volgende:
sommige poezen zijn nu eenmaal geen schootpoezen, maar daarom niet minder leuk!![]()
Alles goed met AC/DC???
JA, t is echt zo'n snoepiequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
Gisteren lag DC echt zo lief bij me. Ik lag film te kijken en toen klom ze echt helemaal in me, zo tegen mij aan omhoog, met haar snoetje in mijn oksel, op mijn badjas liggen sabbelen. En trimmen met haar pootjes erbij alsof het een lieve lust is.
Het was zo schattig.
HAHAHA grappig.... ja, dat soort dingen zijn natuurlijk machtig interessant!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze kennen inmiddels alle Guitar Hero nummers uit hun hoofd
gisteren hadden we een GH meeting en daardoor stonden er drie stoelen om mijn bureau heen. Toen de gitaristen weg waren gingen AC en DC ieder op een stoel naast mij liggen. Ik had de indruk dat ze dat heel interessant en gezellig vonden.
HAHAHA ik zie dat het schapenvelletje nu ook helemaal interessant isquote:
Volgens mij kan je het het beste doen als ze ongeveer 9 maanden zijn. Lotje was zelf pas voor het eerst krols toen ze 1 jaar was en haar kittenpoesjes verder ook vrij laat, dus ik verwacht niet dat AC en DC vroeg krols zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Sanne het volgende:
Ow wat leuk!!!
Ik heb nagedacht over een nestje van AC of DC. Maar het kan gewoon niet. Ik ben te vaak van huis, durf het gewoon niet aan dat een van tweeën thuis in een bevalling blijft omdat er niemand is om in te grijpen.
Dus ze moeten onder het mes.
Eind april zijn ze een half jaar oud. Nu hoorde ik laatst van iemand dat je het zelfs nog het beste kunt laten doen vóór ze krols worden, ivm ontwikkeling van melkklierkanker? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Je bent nummer 21 in de rij inmiddels.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef Adelante het volgende:
Gewoon een nestje van die mooierds, ik bestel er vast twee!
Leuk filmpje!quote:Op dinsdag 8 april 2008 06:54 schreef Sanne het volgende:
Oe! Spannend!!!
Nog een filmpje van zaterdag:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Sanne het volgende:
Op mijn werk werkt een voormalig prof. fokster, die me maar blijft waarschuwen dat het ook heel erg mis kan gaan. Dat de kittens niet bij de moeder willen drinken en ik ze met de hand 12 x per dag moet voeden.
En al zou ik dat horrorverhaal niet hebben, dan herinner ik me nog wel de tijd dat ik zelf revaliderend uit het ziekenhuis kwam en voelde hoe alleen je bent als je echt alleen bent. Als alles goed gaat is het te handelen, maar op het moment dat het fout gaat ja dan zit je en ben je volledig afhankelijk van de goedheid van je "vrienden" (collega's en fokkers in mijn geval). Familie is er al jaren niet meer. Nee, ik durf het echt niet. Ik kan best een keer "een" dagje vrij nemen van mijn werk. Maar zelfs toen ik voor mijn eigen operatie zorgverlof aanvroeg om voor mijzelf te zorgen werd het geweigerd en stuurde de arbodienst me aan het werk terwijl ik nog bloedingen had waar je ze echt niet wilt hebben.
Ik durf het niet aan. AC en DC zijn me te lief om risico mee te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |