abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2008 @ 16:55:24 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57581722
Heej, is dat nieuw, dat je een preview en de naam in beeld krijgt?

Cewl.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 maart 2008 @ 17:18:03 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_57582164
bertolli pastasaus

en staat die plantensproeier voor de plant of voor de kat binnen handbereik?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 24 maart 2008 @ 17:23:18 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57582276
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:18 schreef Adelante het volgende:
bertolli pastasaus

en staat die plantensproeier voor de plant of voor de kat binnen handbereik?
De plant.
Op AC en DC heb ik hem eigenlijik nooit nodig.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_57846180
Hoi Sanne,

Hoe gaat het nu met die twee dondersteentjes?

Ligt DC inmiddels al vaker op schoot?
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:20:18 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57846269
Gisteren lag DC echt zo lief bij me. Ik lag film te kijken en toen klom ze echt helemaal in me, zo tegen mij aan omhoog, met haar snoetje in mijn oksel, op mijn badjas liggen sabbelen. En trimmen met haar pootjes erbij alsof het een lieve lust is.

Het was zo schattig.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 april 2008 @ 11:22:36 #188
22592 crew  Ole
pi_57846294
sommige poezen zijn nu eenmaal geen schootpoezen, maar daarom niet minder leuk!
Alles goed met AC/DC???
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:52:50 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57846783
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:22 schreef Ole het volgende:
sommige poezen zijn nu eenmaal geen schootpoezen, maar daarom niet minder leuk!
Alles goed met AC/DC???

Ze kennen inmiddels alle Guitar Hero nummers uit hun hoofd

gisteren hadden we een GH meeting en daardoor stonden er drie stoelen om mijn bureau heen. Toen de gitaristen weg waren gingen AC en DC ieder op een stoel naast mij liggen. Ik had de indruk dat ze dat heel interessant en gezellig vonden.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 april 2008 @ 12:06:43 #190
22592 crew  Ole
pi_57846950

één van mijn schatjes komt ook altijd naast me liggen op een stoel als ik achter mijn buro zit
zo lievvv
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57869678
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
Gisteren lag DC echt zo lief bij me. Ik lag film te kijken en toen klom ze echt helemaal in me, zo tegen mij aan omhoog, met haar snoetje in mijn oksel, op mijn badjas liggen sabbelen. En trimmen met haar pootjes erbij alsof het een lieve lust is.

Het was zo schattig.
JA, t is echt zo'n snoepie Volgens mij vind ze het echt heeeerlijk om op schoot te liggen
pi_57869701
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:52 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ze kennen inmiddels alle Guitar Hero nummers uit hun hoofd

gisteren hadden we een GH meeting en daardoor stonden er drie stoelen om mijn bureau heen. Toen de gitaristen weg waren gingen AC en DC ieder op een stoel naast mij liggen. Ik had de indruk dat ze dat heel interessant en gezellig vonden.
HAHAHA grappig.... ja, dat soort dingen zijn natuurlijk machtig interessant!
  zondag 6 april 2008 @ 19:21:58 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57874719
Vers filmpje van gisteren!

Bekijk deze YouTube-video
pi_57891087
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:21 schreef Sanne het volgende:
Vers filmpje van gisteren!

HAHAHA ik zie dat het schapenvelletje nu ook helemaal interessant is Volgens mij spelen ze met alles wat je voor ze gekocht hebt...
pi_57899936
Nieuwtje: Sara (halfzusje AC/ DC) is vandaag krols geworden en gaat woensdag naar Lucky om gedekt te worden Spannend
  dinsdag 8 april 2008 @ 06:54:38 #196
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57903208
Oe! Spannend!!!

Nog een filmpje van zaterdag:

pi_57904669
HAHA, komisch filmpje, ook echt allebei achter de regen aan
pi_57915124
Sara was zo krols dat ze vandaag al naar Lucky is gebracht. Over 9 weken heeft m'n moeder dus een nestje Ik zag daar een kitten die hetzelfde ondeugende koppie had als AC... was natuurlijk ook een halfzusje
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:43:26 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57916818
Ow wat leuk!!!

Ik heb nagedacht over een nestje van AC of DC. Maar het kan gewoon niet. Ik ben te vaak van huis, durf het gewoon niet aan dat een van tweeën thuis in een bevalling blijft omdat er niemand is om in te grijpen.

Dus ze moeten onder het mes.
Eind april zijn ze een half jaar oud. Nu hoorde ik laatst van iemand dat je het zelfs nog het beste kunt laten doen vóór ze krols worden, ivm ontwikkeling van melkklierkanker? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_57917425
Ik weet wel inmiddels dat krols zijn en niet gedekt worden niet tof is voor een poes.
(is het voor ons ook al niet, dus laat staan voor een poez).
Mudhle werd bijvoorbeeld door de hormonen mager en haar vacht werd dun. Nu moet ze langzaam herstellen. Ze is 3 weken geleden onder het mes geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57934700
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Sanne het volgende:
Ow wat leuk!!!

Ik heb nagedacht over een nestje van AC of DC. Maar het kan gewoon niet. Ik ben te vaak van huis, durf het gewoon niet aan dat een van tweeën thuis in een bevalling blijft omdat er niemand is om in te grijpen.

Dus ze moeten onder het mes.
Eind april zijn ze een half jaar oud. Nu hoorde ik laatst van iemand dat je het zelfs nog het beste kunt laten doen vóór ze krols worden, ivm ontwikkeling van melkklierkanker? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Volgens mij kan je het het beste doen als ze ongeveer 9 maanden zijn. Lotje was zelf pas voor het eerst krols toen ze 1 jaar was en haar kittenpoesjes verder ook vrij laat, dus ik verwacht niet dat AC en DC vroeg krols zullen zijn.

Wel jammer dat je geen nestje gaat ervaren... is zo leuk om je poes te zien moederen over die kleine bolletjes. Je kunt vrij goed uitrekenen wanneer een poes moet bevallen en ook tegen die tijd aan zien komen wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren. Na de bevalling gaat het verzorgwerk van moederpoes vanzelf over de kittens en hoef je dus weinig te doen. Al is het natuurlijk wel leuk als je dan veel thuis bent om alles mee te maken.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:43:56 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_57934861
Gewoon een nestje van die mooierds, ik bestel er vast twee!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 april 2008 @ 22:15:52 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57944804
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef Adelante het volgende:
Gewoon een nestje van die mooierds, ik bestel er vast twee!
Je bent nummer 21 in de rij inmiddels.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:19:56 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57944925
Op mijn werk werkt een voormalig prof. fokster, die me maar blijft waarschuwen dat het ook heel erg mis kan gaan. Dat de kittens niet bij de moeder willen drinken en ik ze met de hand 12 x per dag moet voeden.

En al zou ik dat horrorverhaal niet hebben, dan herinner ik me nog wel de tijd dat ik zelf revaliderend uit het ziekenhuis kwam en voelde hoe alleen je bent als je echt alleen bent. Als alles goed gaat is het te handelen, maar op het moment dat het fout gaat ja dan zit je en ben je volledig afhankelijk van de goedheid van je "vrienden" (collega's en fokkers in mijn geval). Familie is er al jaren niet meer. Nee, ik durf het echt niet. Ik kan best een keer "een" dagje vrij nemen van mijn werk. Maar zelfs toen ik voor mijn eigen operatie zorgverlof aanvroeg om voor mijzelf te zorgen werd het geweigerd en stuurde de arbodienst me aan het werk terwijl ik nog bloedingen had waar je ze echt niet wilt hebben.

Ik durf het niet aan. AC en DC zijn me te lief om risico mee te lopen.
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 22:21:11 #205
42184 crew  DaMart
pi_57944947
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 06:54 schreef Sanne het volgende:
Oe! Spannend!!!

Nog een filmpje van zaterdag:

Leuk filmpje!
pi_57945403
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Sanne het volgende:
Op mijn werk werkt een voormalig prof. fokster, die me maar blijft waarschuwen dat het ook heel erg mis kan gaan. Dat de kittens niet bij de moeder willen drinken en ik ze met de hand 12 x per dag moet voeden.

En al zou ik dat horrorverhaal niet hebben, dan herinner ik me nog wel de tijd dat ik zelf revaliderend uit het ziekenhuis kwam en voelde hoe alleen je bent als je echt alleen bent. Als alles goed gaat is het te handelen, maar op het moment dat het fout gaat ja dan zit je en ben je volledig afhankelijk van de goedheid van je "vrienden" (collega's en fokkers in mijn geval). Familie is er al jaren niet meer. Nee, ik durf het echt niet. Ik kan best een keer "een" dagje vrij nemen van mijn werk. Maar zelfs toen ik voor mijn eigen operatie zorgverlof aanvroeg om voor mijzelf te zorgen werd het geweigerd en stuurde de arbodienst me aan het werk terwijl ik nog bloedingen had waar je ze echt niet wilt hebben.

Ik durf het niet aan. AC en DC zijn me te lief om risico mee te lopen.
toffe werkgever
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 10 april 2008 @ 12:12:37 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57954433

Mijn kitten, wat doe je enzo

Maar wel begrijpelijk Sanne, als jij dat het beste vind voor de dames moet je dat doen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 10 april 2008 @ 12:33:38 #208
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57954955
Gefeliciteerd trouwens!
Hebben de poezels je ontbijt op bed gebracht?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')