En dat zonder van Persie, Seedorf en van Golquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd moet ik zeggen dat het spel van Oranje niet tergend is om naar te kijken.
Van Basten is op de goede weg.
Tis wel duidelijk dat de Cler van toegevoegde waarde is en dat we Urby totaal niet missen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn met 0-2 voor, maar alleen Melchiot en De Cler houden het veld breed. De rest staat allemaal in de as.
Tja, je moet er niet teveel hebben rondlopen he. 'n Team moet kunnen bouwen op Berry v. Aerle-typesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus het rekensommetje is dat hoe meer vedettes afmelden des te beter ze spelen?
De Cler vooral.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:14 schreef Happel het volgende:
Spelen De Cler en Van Bronckhorst goed?
Jong Oranje heeft ook geen vedette's, maar speelt wel goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus het rekensommetje is dat hoe meer vedettes afmelden des te beter ze spelen?
True maar volgens mij staan de poppetjes vanavond zowaar in een logische opstelling! Heeft iemand Marco v Basten echt op de bank zie zitten, ik zou bijna denken dat een ander de opstelling heeft gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft ook geen vedette's, maar speelt wel goed
Griekenland had geen fantastisch team, maar werd wel Europees Kampioen.
Een goede teamspirit en bakken met strijd werken vaak beter dan een team vol vedette's
Wisselen voor Ibiquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kroatie valt flink tegen.
Babel heeft nog geen bal goed geraakt, verder staan we wel aardig te voetballen
hehe, dat kan er ook wat mee te maken hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True maar volgens mij staan de poppetjes vanavond zowaar in een logische opstelling! Heeft iemand Marco v Basten echt op de bank zie zitten, ik zou bijna denken dat een ander de opstelling heeft gemaakt
"here's n'kufo"quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:17 schreef Messenga het volgende:
Rust, ff over naar Engeland.
Scheelt natuurlijk wel dat hij nu in een verdediging staat waar hij van op aan kan dat hij die even 10 seconden alleen kan laten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een tyfusjong, daar kan hij het wel.
Ja, eigenlijk precies hoe ik het zie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Best aardig dit...
Vooral De Cler en Melchiot zijn een verademing, zowel aanvallend als verdedigend prima.
Babel heeft nog niks goed gedaan, ik wil Afellay in de tweede helft wel zien invallen.
Kroatië valt erg tegen trouwens. Die 2e goal, man oh man...
Net alsof hij keer op keer faalt bij Feijenoord, dat is ook niet zo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een tyfusjong, daar kan hij het wel.
Die is toch geen linksbuiten?quote:
haha, inderdaad. En zo goed is de nederlandse verdediging nou ook weer niet, moet je nagaanquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat hij nu in een verdediging staat waar hij van op aan kan dat hij die even 10 seconden alleen kan laten.
Met Heitinga en Mathijssen heb je gewoon twee sterke centrale verdedigers die je niet zomaar voorbij komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
haha, inderdaad. En zo goed is de nederlandse verdediging nou ook weer niet, moet je nagaan
Vennegoor? ^_^quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Welke spitsen zitten er nog op de bank? Sowieso Babel eruit halen ...
Maar vandaag is het kut. Zoals (bijna) altijd in Oranje. Ik snap niet waarom hij steeds weer wordt opgeroepen? Kuijt zou ook zo kunnen spelen. Die zie ik dan liever daar staan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Urby op de plek van Babel zou ook nog kunnen, al vind ik dat Babel moet blijven staan. Het blijft een potentieel gevaar en is bruikbaar in sommige situaties.
Het valt inderdaad ook nog wel mee, ik loop een beetje te ziekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met Heitinga en Mathijssen heb je gewoon twee sterke centrale verdedigers die je niet zomaar voorbij komt.
Het zijn nog geen verdedigers van bv. Italiaans niveau, maar slecht zeker niet.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Ben benieuwd wat Natasja's visie hierop is.
haha dat is precies wat ik wilde typen paar min geleden maar gebeld werdquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef VoreG het volgende:
En er spelen natuurlijk 8 Ajacieden mee die gewend zijn om op een kutveld te voetballen.
Sneijder moet ook helemaal niet aan de zijlijn blijven. Tenminste, ik kan me dat niet voorstellen. Verder speelt hij erg goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
Babel drama, maar blijft iig nog redelijk in positie. Sneijder daarentegen loopt constant in het midden en is niet aan de zijlijn te vinden waardoor de veldbezetting niet goed is en het onnodig druk raakt in het centrum. Mooie assist dat wel.
Niet !quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en Kroatië. Dat ze goed speelde tegen Engeland had ook gewoon met de zwakte van de Engelsen te maken. Dat is wel duidelijk.
Dat zal het zijn, ja.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat hij nu in een verdediging staat waar hij van op aan kan dat hij die even 10 seconden alleen kan laten.
Kroatie was niet alleen tegen engeland goed...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor, het zijn de Ajacieden die scoren. Hoe kan het ook anders
Oh en Kroatië. Dat ze goed speelde tegen Engeland had ook gewoon met de zwakte van de Engelsen te maken. Dat is wel duidelijk.
Ik was z'n bestaan vergeten haastquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:29 schreef koningdavid het volgende:
We hebben ook eindelijk een echte rechtsback: Melchiot dus.
Ik heb hem nog geen slechte wedstrijd zien spelen in Oranje sinds hij er weer bij is.
Het is wel de wedstrijd waar iedereen het over had en nog steeds heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kroatie was niet alleen tegen engeland goed...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Oranje valt me tegen tot dusver in de tweede helft
De vorige nogquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
We scoren ook gewoon weer eens twee keer in een wedstrijd, hoe lang is dat geleden?
Dat was een vuurwerkbom op de tribune hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprak Petrus toen Jezus van het kruis afdonderdequote:
Ze staan natuurlijk niet voor niets in de top-10 van de Fifa ranking, daar heb je wel meer voor nodig dan 1 goede wedstrijd tegen Engelandquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is wel de wedstrijd waar iedereen het over had en nog steeds heeft.
Doet SBS dat, of zit er een Kroatische regisseur? Ik denk het laatste ...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:36 schreef Mika25 het volgende:
Kroatie is teleurstellend vandaag. Om de minuut een slechte pas met balverlies als gevolg
En de manier waarop SBS de wedstrijd in beeld brengt is ook niet iets om vrolijk van te worden. Soms zie je de bal een paar seconden niet. Of effe overschakelen naar een closeup van een coach terwijl er net een mooie pas gegeven wordt
Idd slechte verliezers die Kroaten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo gefrustereert he.
Van Basten heeft geloof ik echt zijn lenzen meegenomen naar Kroatie... en een goeie logische opstelling én een goeie wissel... wie belt CNN... Dit is Breaking Newsquote:
BABELquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
Welke Oranjespeler kun je uit dit woord halen ? : Belabberd.
Abequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
[b]Welke Oranjespeler kun je uit dit woord halen ? : Belabberd.
Je moet ook eerst even rustig de tijd nemen om jezelf in te werken. Ik vind het een normale gang van zaken, Van Basten is een echte ambtenaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja Marco heeft stiekem ingezien dat ie zuigt, toen heeft ie de spelers gezegd dat ze 't zelf mogen uitvogelen. Nou iedereen weet het beter dan Marco dus dan is het al snel beter. Zo had ie in de pers al gezegd dat ie (na 3 jaar eens ofzo) met de spelers had besproken wat zij voor systeem willen spelen...
Een pijpbeurt door Natasja Frogerquote:
Een vrouw-vrouw pijpbeurt... erg benieuwd hoe dat eruit zietquote:
Niks mis metquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vrouw-vrouw pijpbeurt... erg benieuwd hoe dat eruit ziet![]()
en niet alleen deze actie bedoel ik dan ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef thettes het volgende:
Die Sneijder speelt ook puik zeg
Beiden ... NL is niet spetterend goed, maar geven ook weinig weg. Kroatie daarintegen speelt wel lafjes, zeker niet het niveau dat ze hadden tegen Engeland.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zap langs en het is 0-2. Speelt Oranje goed, Kroatie slecht of is het nog iets anders?
Beiden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zap langs en het is 0-2. Speelt Oranje goed, Kroatie slecht of is het nog iets anders?
Nederland verdient meer krediet... ze spelen gewoon goed vandaag.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef crazy_ivan het volgende:
Kroatie speelt gewoon zwaar ondermaats.
Ja op Utrecht Centraalquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:55 schreef mordradead het volgende:
Heeft Natasja al wissels doorgegeven?
Lijkt er wel op als ik het op google zie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:56 schreef nightfall het volgende:
was dat trouwens net in het begin van de wedstrijd blanka vlasic?
ik vind dat een lekker wijf
Van der Vaart speelt ook niet slecht, net als Melchiot en Huntelaar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:56 schreef golfer het volgende:
Sneijder verreweg de best man van het veld vandaag.
Is Bakkal wellicht 'n optie? Of speelt ie al voor Marokko?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wie hebben we eigenlijk voor de plek van Gio? Bij Feyenoord wordt hij ook slechter en slechter, misschien is hij wel niet goed genoeg meer voor het Nederlands elftal ...
Willem II - Ajax, laatste wedstrijd van het seizoen 06/07...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:59 schreef rubbereend het volgende:
en dat soort ballen gaan er ook nooit in dus tis ook niet zo erg
haha, wie weet. Ook al was hij keeper, Van Basten zal 'm wel eens testen op die positiequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is Bakkal wellicht 'n optie? Of speelt ie al voor Marokko?
Vergoossen ziet in hem 'n controlerende middenvelder met loopvermogen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Willem II - Ajax, laatste wedstrijd van het seizoen 06/07...![]()
.
1e helft was leuker. 2e helft weer beetje stug.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Rikketik het volgende:
Ik spring net in, is het nog een beetje om aan te zien vanavond?
Ok, thanx. Mooie stand in elk geval.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
1e helft was leuker. 2e helft weer beetje stug.
Waarschijnlijk heeft zijn dochter een Furby op haar bedje liggen en wil hij zo aangeven dat ie aan haar denktquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:02 schreef djstoffel het volgende:
waarom voelt mvb altijd de noodzaak om emanuelson in te brengen? Wat heeft hij met die gast?
Hij zal wel goed kunnen pijpen en als excuus kan MvB aandragen dat Furby op 'n meisje lijkt met dat kapsel en 'ie 't dus niet gezien heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:02 schreef djstoffel het volgende:
waarom voelt mvb altijd de noodzaak om emanuelson in te brengen? Wat heeft hij met die gast?
Tja oefenpotjes he...quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:05 schreef franske19 het volgende:
Al dat gewissel, je wordt er niet goed van.
In clubverband speelt hij doorgaans erg goed. En wie zegt eigenlijk dat hij zo goed is als JC? Hij lijkt er alleen erg op qua uiterlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Modric, wat een minkukel...is hij nou die Kroaatse verlosser. De Kroatische antwoord op Johan Cruyff. Hij mag niet eens de schoenen poetsen van Johan Cruyff.
Die jongen kan als g een ander de spanning weer in de wedstrijd brengenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:02 schreef djstoffel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol jah...quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijdens aanval van NL het publiek laten zien
quote:
mn glazenbol is gemaaktquote:
Kan SBS niets aan doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe verzin je 't, midden in de aanval 't publiek gaan filmen
Wanneer komt er iemand die 't verzint om 'n bom op de studio's van SBS te gooien
En VoH
Daar hoef je geen glazen bol voor te hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zit het met het kampioenschap?
Bassie heeft geen krediet nodig, hij gaat toch weg na het EK.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:18 schreef golfer het volgende:
Bassie heeft weer wat krediet opgebouwd met deze overwinning.
Met van Nistelrooy in de spits wel jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Goh, zullen we dat 4-3-3 maar definitief in de prullenbak sodemieteren dan?
4-3-2-1, prima!
Dat was 't toch ook?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu gaat iedereen natuurlijk zeggen "het was maar een oefenwedstrijd!!!11"
Ja, dan ligt het natuurlijk aan de tegenstander. Gewoon credits voor Nederland.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:17 schreef crazy_ivan het volgende:
Kroatie was wel de slechtste tegenstander die Nederland in lange tijd gehad heeft.
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Met van Nistelrooy in de spits wel ja
Het was 4-2-3-1 volgens mij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Goh, zullen we dat 4-3-3 maar definitief in de prullenbak sodemieteren dan?
4-3-2-1, prima!
6 april huldiging op het Stadhuispleinquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zit het met het kampioenschap?
Die studio ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Natasja Froger? Wtf, rot op met die kamper SBS6 troep, jezus omg
Kraai is dan ook een bloedzuiger en SBS6 een kamperzenderquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Van der Sar liep al weer weg voordat Kraai had gezegd dat het interview ten einde was.
Ik vind Sar niet echt leuk tijdens interviews. Voelt zich erg snal aangevallen.
Mwah... laat ze maar met dezelfde bezeting spelen de volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan te bedenken dat Nederland nog met een B-elftal daar stond.
-Van Bommel-
Bouma
Boulahrouz
Seedorf
Landzaat
Van Nistelrooy
Van Persie
Robben
Koevermans
ontbraken
Ja en dan alleen van Nistelrooy voor Huntelaar en van Persie voor Babelquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah... laat ze maar met dezelfde bezeting spelen de volgende wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |