En dat zonder van Persie, Seedorf en van Golquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd moet ik zeggen dat het spel van Oranje niet tergend is om naar te kijken.
Van Basten is op de goede weg.
Tis wel duidelijk dat de Cler van toegevoegde waarde is en dat we Urby totaal niet missen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zal wel een zeikerd zijn met 0-2 voor, maar alleen Melchiot en De Cler houden het veld breed. De rest staat allemaal in de as.
Tja, je moet er niet teveel hebben rondlopen he. 'n Team moet kunnen bouwen op Berry v. Aerle-typesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus het rekensommetje is dat hoe meer vedettes afmelden des te beter ze spelen?
De Cler vooral.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:14 schreef Happel het volgende:
Spelen De Cler en Van Bronckhorst goed?
Jong Oranje heeft ook geen vedette's, maar speelt wel goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus het rekensommetje is dat hoe meer vedettes afmelden des te beter ze spelen?
True maar volgens mij staan de poppetjes vanavond zowaar in een logische opstelling! Heeft iemand Marco v Basten echt op de bank zie zitten, ik zou bijna denken dat een ander de opstelling heeft gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft ook geen vedette's, maar speelt wel goed
Griekenland had geen fantastisch team, maar werd wel Europees Kampioen.
Een goede teamspirit en bakken met strijd werken vaak beter dan een team vol vedette's
Wisselen voor Ibiquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kroatie valt flink tegen.
Babel heeft nog geen bal goed geraakt, verder staan we wel aardig te voetballen
hehe, dat kan er ook wat mee te maken hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True maar volgens mij staan de poppetjes vanavond zowaar in een logische opstelling! Heeft iemand Marco v Basten echt op de bank zie zitten, ik zou bijna denken dat een ander de opstelling heeft gemaakt
"here's n'kufo"quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:17 schreef Messenga het volgende:
Rust, ff over naar Engeland.
Scheelt natuurlijk wel dat hij nu in een verdediging staat waar hij van op aan kan dat hij die even 10 seconden alleen kan laten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een tyfusjong, daar kan hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |