Ga naar Londenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
pff.. een geschikte vakantielocatie zoeken is echt zwaar kut zeg
Misschien kan je het nog gebruiken om slastamppot te maken, dat schijnt te bestaan... eet smakelijk overigensquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Valt wel mee maar mijn koelkast is vrij koud en ik heb al eerder ondervonden dat sla nogal snel de neiging heeft om te 'bevriezen'. En het blijft gewoon smerig nu, eenmaal bevroren geweest vind ik het niet meer lekker.
Had zin om het konijn uit te hangen en had zelf twee eitjes gekookt om er doorheen te gooien.Nu dan maar ei met croutons en honingmosterddressing
quote:
Jahquote:
Je kunt ook gewoon eerlijk zeggen dat je me stalkedquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah!
Ik zag 'MaJo' staan in de AT en dacht dat het "datandere topic was"
Maar dat was niet zo. En toen, en toen zei ik hoi
quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eerlijk zeggen dat je me stalked
quote:Maar gezellig dat je hier een kijkje komt nemen
quote:
Jeequote:
Werken, voetbal 'gekeken' (zie klik, fokken en nu slapen en om 6.15 naar de klote wakker wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
[..]
Jee
Nog iets leuks gedaan vandaag?
Ah is voetbal kijken een synoniem voor bier zuipenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Werken, voetbal 'gekeken' (zie klik, fokken en nu slapen en om 6.15 naar de klote wakker worden
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Biern00bHet verschilt per C1000. Hier hebben ze gewoon Baron. Midden van de de rij, naast de cola en, inderdaad, de Jaeger.
Jaeger (Met ae, dus geen ea) drink ik niet meer sinds ze het etiket zo gigantisch verneukt hebben. Die hond met die jager was geniaal.
Yup. Voetbal is saai, bier drinken is leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah is voetbal kijken een synoniem voor bier zuipen
Echt indie is het om gewoon te gaan slapen en op te staan wanneer je er zin in hebt. En dan de dag door te brengen met wat je maar wilt doenquote:Wekkers zijn heul niet indieKan morgen redelijk uitslapen
Tot 10 uur
![]()
Het is echt waar hoor!quote:
Vooral dat sneaky wisselen van percentagequote:Op donderdag 7 februari 2008 01:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor!
Oordeel zelf.
Van:
[ afbeelding ]![]()
Naar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Let ook op het sneaky verschil in het percentage
Dat soort berichten op hyves zetten jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hyves!
Oh, en nu ga ik echt slapen. Capitalism calls me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |