WEL POTVERDRIEDUBBELTJES!!! 
Vanavond is het Nederlandse elftal op tv, en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Wat wel leuk is, is om het als excuus te gebruiken om met vrienden te gaan pilsen en te praten over orca's, wandklimmen, giraffen en totaal niets van die hele pot mee te krijgen.
Dus ik die C1000 in lopen, leg 5 van die Baronnen in mn mandje, loop vrolijk naar de kassa terwijl ik even de kont inspecteer van het voorover buigende vakkenvulstertje en zet trots doch voorzichtig de blikken op de band bij één van m'n vaste kassadames. "Zooo, ben je er weer!!" "Jaaahhh!!!

" Domme vraag trouwens, maar goed.
Zij dus scannen en ik heb m'n 1 euro en 65 centen al in de hand. Ze zijn namelijk 33 cent de stuk, dus dat piest precas.
"Dat is dan 1.85

" Huh 1.85, watskebeurt
Zijn ze dus gewoon 4 (ja inderdaad, vier!) cent de hoogte in geschóten! Dat is dus meer dan 12 procent prijsverhoging!

Nou C1000, dit zijn zéker wel fratsen! Hebben jullie zeker nodig om die 3 huisvrouwen te kunnen betalen voor jullie domme reclames he?
Schande! Ik ben stampvoetend de winkel uit gelopen. Dat zal ze leren!
* -Skippybal- stuurt mailtje naar Tros Radar
LastFM03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor