quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
WEL POTVERDRIEDUBBELTJES!!!
Dus ik die C1000 in lopen, leg 5 van die Baronnen in mn mandje, loop vrolijk naar de kassa terwijl ik even de kont inspecteer van het voorover buigende vakkenvulstertje
Biern00bquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Bij de c1000 hier hebben ze geeneens baron![]()
4 fout, dat is een onvoldoende.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:06 schreef Mip1988 het volgende:
Baron bier wtf![]()
mensen die blikken bier kopen![]()
mensen die de prijs van goedkoop bier weten![]()
mensen die pauper bier drinken![]()
mensen die weglopen vanwege vier cent
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:15 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Zwerverklaagtopic.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat! Geen Baron bier?
Drommels, drommels en nog eens drommels.![]()
Het komt allemaal door die vervelende clown en die acrobaat!
[ afbeelding ]
JAPIE, START DE WAGEN!!
Of ze drinken allemaal 1 biertje, of het zijn paupers die allemaal eigen drinken mee moeten nemenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:32 schreef Digiwave het volgende:
5 biertjes is ook niet veel..
Dat valt opzich wel mee, is 2,5 liter.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:32 schreef Digiwave het volgende:
5 biertjes is ook niet veel..
Ja zoals Dommelschquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:31 schreef BrickTop het volgende:
Baron bier ?!?! w.t.f.
Ze moesten zulk spul onbetaalbaar maken.
Doe jezelf en je maatjes een plezier en koop in het vervolg echt bier.
Nee, maar als het van het niveau Export of Schutters is, hoeft het van mij niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb nog nooit baronbier gedronkenIk vind de meeste goedkope bieren stiekem wel te doen eigenlijk... al zijn speciale biertjes wel het best om echt van te genieten. Maar als je een keertje lekker door wilt drinken hoeft het bier toch niet creme de la creme te zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, maar als het van het niveau Export of Schutters is, hoeft het van mij niet meer.
Heb trouwens ook nog nooit Baron gehad (geen c1000 hier in de buurt) dus geen idee waar ik die moet plaatsen.
Omdat je na 8 biertjes niet meer kan rekenen zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef DJJoris het volgende:
Na 8 Baron bierjtes had je voor dat geld anders wel 9 Baron biertjes gehad.
Dat maakt niet uit; Schuitema voert een onafhankelijk beleid van Ahold. Moet ook wel, anders krijgen ze last met de NMa.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef Omkron het volgende:
c1000 is voor 75% van AH. Meer zeg ik niet.
Oepsquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:38 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Omdat je na 8 biertjes niet meer kan rekenen zeker.
Laat me radenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
33 cent voor een bier?
Wat zijn jullie voor arme mensen
Eens! De vaderlandsche biercultuur wordt verkracht en iedereen gaat maar gevwoon verder met z'n burgerlijke leventjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:28 schreef BaronPils het volgende:
Dit zou een populairder topic moeten zijn dan het is.
Nondeju, da's een goeie tip!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:35 schreef smammela het volgende:
als TS nou eens alle 5 de blikjes los betaald hoeft ie maar maar 10 cent meer te betalen ivm met afronden![]()
![]()
Goedkoop bier kan nog steeds lekker bier zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
33 cent voor een bier?
Wat zijn jullie voor arme mensen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:53 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Goedkoop bier kan nog steeds lekker bier zijn.
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kutkick.
Mensen die denken dat er iets vreselijks mis is met b-merken.
Oranjeboom!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenEchte mannen drinken nagenoeg alle biermerken.
dat ook idd behalve die rare zoete troep als lentebok enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sowieso mensen die één bepaald biermerk als een godendrank beschouwenEchte mannen drinken nagenoeg alle biermerken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef ikJur het volgende:La Birra con la Corona d' Oro
![]()
Je kan trouwens wel merken dat jij geen eche baron drinker bent want die prijs is 3 maanden geleden al omhoog gegaan
Dat is heulegaar geen vraagquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
"Zooo, ben je er weer!!" "Jaaahhh!!!" Domme vraag trouwens, maar goed.
je bent niet grappigquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat! Geen Baron bier?
[ afbeelding ]
JAPIE, START DE WAGEN!!
Geliefd?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mooi dat het Baron Pils toch nog wel geliefd is onder het FOK volk.
Mooi om te horenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geliefd?
In mijn voetbalteam is het een religie man
quote:
Gooi je nou de radiator uit het raam?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Baron bier is gewoon zo goed, dat je zelfs de T erachter moet gooien:
Baron Pils, ik houdt ervan!
en je kan beter prijzen omhoog gooien dan je radiator naar beneden terwijl er mensen rondlopen enzulks!
[ afbeelding ]
jouw vader had z'n kwakkie ook beter op de radiator kunnen dumpen dan liep t nog met een sisser afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Baron bier is gewoon zo goed, dat je zelfs de T erachter moet gooien:
Baron Pils, ik houdt ervan!
en je kan beter prijzen omhoog gooien dan je radiator naar beneden terwijl er mensen rondlopen enzulks!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef RickoKun het volgende:
De radiator is bang voor TS zijn penisje, dus springt hij zelf uit het raam.
Welke meisjes dan!? Ik zie hier heul geen chicks in dit topique/!quote:
hehehe. Nu heb je je album afgesloten. Te laat!1!1!1!!!11quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke meisjes dan!? Ik zie hier heul geen chicks in dit topique/!nee, NEEEEEEEEEEEE die onderste die is echt stukken ouder mien jong
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hehehe. Nu heb je je album afgesloten. Te laat!1!1!1!!!11![]()
![]()
Welke zal ik zo eens gaan posten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat! Geen Baron bier?
[ afbeelding ]
JAPIE, START DE WAGEN!!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Die ene had ik al verwijderd!!!!!! HOE IS HET MOGELIJK DAT HIJ ER NOG HIER STAAT!!!!!!
NOOooOOOOOOOOOOOOooOOooOOoooOOOOooOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |