Een eMmetje!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, pech. Maar het was niet superspectaculair gelukkig! Wel leuk opgezet: stalletje met (dure!) poffertjes, stalletje met fris en cake en een stalletje met modeltrams. Alleen metrostel 5024 was toegankelijk. Hier een voorproefje van hoe het eruit zag.
[ afbeelding ]
Ja, die. MG2 trouwens, las ik net, niet MG1.quote:
Daar ben ik nog niet. En ook niet bijna.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef Lemjur het volgende:
Als ik morgenochtend stil sta op Amsterdam Sloterdijk heb ik alweer 3000 kilometer getreind dit jaar
Maar waarom dan niet, Dr. Fles ? (Ik begreip je nietquote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In geen miljoen jaar.
En laat ik het niet merken dat je me achterna reist, dan zwaait er wat.
omdat je een verschikkelijk miserabel, naar persoon bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef seinhuis het volgende:
Maar waarom dan niet, Dr. Fles ? (Ik begreip je niet) Zal ik op soest wachten totdat jou trein is langgeweest?
Tevens, ik ben 16 jaar.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet. En ook niet bijna.
Misschien moet je maar gewoon stoppen met posten.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet, Dr. Fles ? (Ik begreip je niet) Zal ik op soest wachten totdat jou trein is langgeweest?
Tevens, ik ben 16 jaar.
Volgens retmetro.nl niet:quote:Op zondag 10 februari 2008 20:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, die. MG2 trouwens, las ik net, niet MG1.
Volgens de vrolijke Frans van RoMeO in het tweede filmpje van de site van Rijnmond was dit zelfs de wagen die de openingsrit met Bea & Claus heeft geredenquote:Serienummers Bouwjaar Fabrikant Type
5001-5027 1966-1967 Werkspoor M - M1
5051-5066 1969-1970 Werkspoor M - M2
eenschquote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon stoppen met posten.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon stoppen met posten.
quote:
Beroep: buger king op Utquote:Op zondag 10 februari 2008 19:25 schreef Willy84 het volgende:
Serieus, welke opleiding doe je en welke leeftijd heb je Seinhuis?
edit verkeerde postquote:Op zondag 10 februari 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik MOET echt weer even treinen. Ik ga morgenavond even een voortgangsinspectie ontvlechting Baarn houden
Hou je ons wel op de hoogte? Het jaar is nog langquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:02 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Beroep: buger king op Ut
Staat in zijn profiel
Tuurlijk, heb ik tenminste wat materiaal om mee te TVP-ënquote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte? Het jaar is nog lang
Misschien via de site van de SNCF, ook al is deze onder constructie at the moment...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Gutz het volgende:
Even een vraagje.
A.s Zomer ben ik van plan om met de trein naar mijn vakantiebestemming te gaan (Argeles sur Mer - Zuid Frankrijk) om precies te zijn: Station Argelès village
Nu zit ik maar te prullen of de website van de NS (Hispeed onzin) en probeer ik iets fatsoenlijks eruit te persen voor deze rit. Dit lukt dus totaal niet.
Ik weet dat er een verbinding is vanuit Roosendaal naar Lille (via Brussel) Maar hoe en waar kan ik ergens de franse rijtijden en kosten terugvinden en deze in een mooi schematje zetten vanuit Roosendaal naar Argelès village.
Alvast bedankt.
Je moet niet via NS Hispeed boeken, maar gewoon via TGV.comquote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Gutz het volgende:
Even een vraagje.
A.s Zomer ben ik van plan om met de trein naar mijn vakantiebestemming te gaan (Argeles sur Mer - Zuid Frankrijk) om precies te zijn: Station Argelès village
Nu zit ik maar te prullen of de website van de NS (Hispeed onzin) en probeer ik iets fatsoenlijks eruit te persen voor deze rit. Dit lukt dus totaal niet.
Ik weet dat er een verbinding is vanuit Roosendaal naar Lille (via Brussel) Maar hoe en waar kan ik ergens de franse rijtijden en kosten terugvinden en deze in een mooi schematje zetten vanuit Roosendaal naar Argelès village.
Alvast bedankt.
Ik ook nog niet. Zit nu rond de 2000km.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet. En ook niet bijna.
Ik op 1.248, maar daar komen morgen welgeteld 52 bij, dus dan al 1.300!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ook nog niet. Zit nu rond de 2000km.
Voor de RZD zal het lastig worden, maar binnen europa lukt het meerstal wel via www.jizdenka.cz. En anders lekker Google Earth he, is alleen wat meer werkquote:Op maandag 11 februari 2008 00:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Kun je die kilometers ergens online terugvinden? hoogste kilometers in 48 uur is natuurlijk ook leukKomen bij mij Simferopol - Aken en Nizhnij Novgorod - Novosibirsk in aanmerking.
Nee, Belgie is een drama wat dat betreft. Gewoon enkeltjes en retourtjes, lijkt me het handigste (tenzij je vaker naar Belgie gaat met de trein).quote:Op maandag 11 februari 2008 10:27 schreef bork het volgende:
ff iets anders, komend weekend gaan we met wat vrienden naar Leuven, ik heb wat vrije tijd met Bram om ff te treinen.Kun je in Belgie op een automaat een rondreis-kaartje versieren?
![]()
Een mens, volgens teletekst.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:22 schreef Erasmo het volgende:
Zucht.... Mijn trein naar Den Helder heeft weer is wat geraakt...
Mwoah, wil eigenlijk liever niet met de TGV maar gewoon met de reguliere treinen, wat rustiger aan lekker op het gemak.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Je moet niet via NS Hispeed boeken, maar gewoon via TGV.comWilde die reis vorig jaar zelf ook maken, hoop onderzoek gedaan, maar is niet meer doorgegaan uiteindelijk..
Hoe oud ben je? Hoeveel dagen wil je er over doen? Met hoeveel personen zijn jullie in totaal?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Gutz het volgende:
[..]
Mwoah, wil eigenlijk liever niet met de TGV maar gewoon met de reguliere treinen, wat rustiger aan lekker op het gemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |