quote:Op zondag 10 februari 2008 11:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tip: neem de auto of ander vervoer naar remise Hilligersberg en ga naar de open dag van stichting Romeo.
Ja, pech. Maar het was niet superspectaculair gelukkig! Wel leuk opgezet: stalletje met (dure!) poffertjes, stalletje met fris en cake en een stalletje met modeltrams. Alleen metrostel 5024 was toegankelijk. Hier een voorproefje van hoe het eruit zag.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef knars het volgende:
[..]
De oudste knars in de familie is 82 en houdt net als zn achterkleinzoon ook van treintjes. En woont dichtbij Hillgersberg. Jammer dat ik het niet eerder wist...
Is er al bekent wanner de prots tusssen houten en Houten casteelum gaat reiden ?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het zal ook wel ook idd. Andere treinen mogen daar dacht ik al 140, de protos KAN op zich 160, niemand die hem tegenhoudt om 130 te gaan rijden daar
Waarom zou er een protos tussen Houten en Houten Castellum gaan rijden?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:26 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Is er al bekent wanner de prots tusssen houten en Houten casteelum gaat reiden ?
Tevens heb ik gehoort dat treinen in nederland maar 149killometer per huur reiden.
Hč Fles, iedereen verdient een kans hier, hoe hard de wereld ook is! Dus een beetje meer respect voor je mede-users!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oh lazer alsjeblieft even op jij wil je
kusje voor je, grappenmakerquote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hč Fles, iedereen verdient een kans hier, hoe hard de wereld ook is! Dus een beetje meer respect voor je mede-users!
Dat is toervallig , ik ga morgenavond ook die kant op. Mij reisplanning:quote:Op zondag 10 februari 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik MOET echt weer even treinen. Ik ga morgenavond even een voortgangsinspectie ontvlechting Baarn houden
waarom krijg ik nou zo het idee dat fles dat niet wilquote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Messgien kunnen we samen naar Baarn gaan ?
Ik zou hem opgeven voor de vlokkentest, tegen beter weten in.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:26 schreef Battlefan het volgende:
Ik zet in op middelbare school
In geen miljoen jaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:36 schreef seinhuis het volgende:
Maar wil je nu met me mee gaan mrogen?
Alleen weet je niets van de Nederlandse taal en spelling mongeaulquote:Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef seinhuis het volgende:
Ik leer werkend
Tevens, ik weet al veel veel volgens mij vader
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In geen miljoen jaar.
En laat ik het niet merken dat je me achterna reist, dan zwaait er wat.
Ja ik zag Flash voorbij rijden in een gele treinquote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En laat ik het niet merken dat je me achterna reist, dan zwaait er wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |