abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56690240
The Club moet je van houden, het is een pure arcade-shooter, niet langzaam van hal naar hal, maar zo snel mogelijk het einde zien te halen en zo veel mogelijk punten scoren.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_56690779
Ik loop dik achter met games merk ik (geldgebrek ). Gelukkig is er nu zeker wel genoeg uit op de PS3
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:15:53 #203
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56691035
Trailer van Echochrome echt vet dat spel

Dit soort dingen zouden er meer moeten komen op PSN en marketplace.

Ik wil geen PS3 voor Uncharted of Rachet and Klank maar voor dit
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:58:01 #204
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_56698438
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

duurde 8 dagen eer hij hier was, maar dat is echt lang voor BM
Ach ik ben geduldig en 't heeft ook niet echt haast. Ik hou me nog wel bezig met GH3, Resistance, Super Stardust HD en een berg PS2 spellen in de tussentijd.

Alleen is m'n vriendin nu op vakantie en zou ik juist nu even lekker wat avonden kunnen gamen.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:28:16 #205
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56698989
RFM2 heb ik ook wel trek in
Vraag me af wa ze van Ass creed 2 gaan maken al zal die pas in 2009 uit komen denk ik
Killzone/haze hoop dat het geen 13 in en dozijn game's gaan worden

vermaak me nog steeds met Warhawk kom de tijd wel door.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_56699086
Hmm, lopen ze achter bij TNT Ik heb mijn exemplaar van DMC4 ook nog niet... (VGP)
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:36:40 #207
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_56699133
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens met DVDtjes, dan laad laad laad en komt er maar geen DVD disc te staan bij video. Meestal is het dan een kwestie van eruithalen, ff schoonmaken en terug erin stoppen.
Nou op jou advies ben ik aan de schoonmaak van de disc begonnen.. zag ik tijdens het schoonmaken dat er een scheur in de disc zit vanaf het midden tot naar het beschreven gedeelte geen idee hoe die erin komt! ik baal echt stevig! was mn vetste game en er zal wel gfeen garantie meer op staan klote zooi...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:52:18 #208
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56699417
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:36 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Nou op jou advies ben ik aan de schoonmaak van de disc begonnen.. zag ik tijdens het schoonmaken dat er een scheur in de disc zit vanaf het midden tot naar het beschreven gedeelte geen idee hoe die erin komt! ik baal echt stevig! was mn vetste game en er zal wel gfeen garantie meer op staan klote zooi...
Vaag wees blij dat i niet uit elkaar klapt in je ps3 dan ben je pas echt zuur
Blijft klote
Pax & Pry Free download
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:11:00 #209
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56699764
quote:

[..]

Heb je misschien de PS3 verschoven of opgepakt ofzo terwijl die aan stond?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_56699781
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Trailer van Echochrome echt vet dat spel
Ik haal hem voor de PSP
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:24:34 #211
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56701110
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef ikookhier het volgende:
RFM2 heb ik ook wel trek in
Vraag me af wa ze van Ass creed 2 gaan maken al zal die pas in 2009 uit komen denk ik
Killzone/haze hoop dat het geen 13 in en dozijn game's gaan worden

vermaak me nog steeds met Warhawk kom de tijd wel door.
Hmja KillZone zal ik toch wel helemaal kapot spelen, of het nou standaard is of niet KillZone 1 en Liberation vond ik ook zeer leuk dus zal deze me ook wel bevallen. Hoe dan ook ga ik hem wel eerst spelen voordat ik hem koop. Werken in een movies/game winkel rules.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:41:48 #212
75736 Gstyles
pi_56702772
@ikookhier:
is idd zonde... mja om hem nou opnieuw te kopen.. ik hoop dat er binnenkort een vette shooter oid (denk aan Killzone GTAIV) uit gaat komen dan koop ik die.. 2 x dezelfde game kopen dat vind ik maar niets maar het blijft klote!

@Aquilla360:
Nee ik heb hem niet verschoven ofzo, daarom vind ik het ook zo vreemd.. Ik ben bang dat ik hem in het hoesje heb gedaan en vervolgens uit de hoes heb getrokken en dat daarbij het midden beschadigd is.. Ik ga dus extra hoesjes kopen om mn discs in te bewaren
pi_56704040
Het is weer zover mijn playstation is inmiddels voor de 3de keer kapot met het zelfde en oude probleem, hij leest geen discs meer na een vastloper tijdens een spel. Gek wordt ik ervan....

Ik heb direct de sony lijn gebelt en mag hem weer opsturen maar ik zit er sterk over na te denken dat ik zodra er een nieuwe binnen is deze te verkopen en aan een xbox 360 te gaan.
pi_56704136
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Het is weer zover mijn playstation is inmiddels voor de 3de keer kapot met het zelfde en oude probleem, hij leest geen discs meer na een vastloper tijdens een spel. Gek wordt ik ervan....

Ik heb direct de sony lijn gebelt en mag hem weer opsturen maar ik zit er sterk over na te denken dat ik zodra er een nieuwe binnen is deze te verkopen en aan een xbox 360 te gaan.
Zodat je dan hetzelfde grapje kan uithalen met de RING OF DEATH zeker

Heb je een 40gb ps3? Zo ja, probeer dan een tweedehands 60gb of een import uit japan/us te regelen, deze hebben een stuk minder problemen dan de EU release van de 40gb versie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2008 14:43:45 ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:46:19 #215
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_56704202
quote:

Ik heb ook al een paar keer vastlopers gehad, tijdens Uncharted en Resistance.
Heb alleen nog geen problemen ondervonden met het lezen van discs *knock on wood*.

Zijn die vastlopers iets om je druk over te maken (behalve dat ze HEEL irritant kunnen zijn), of hebben meer mensen die wel eens vaker (zonder verdere issues)?

Ook zie ik vaak wat groepjes zwarte pixels rond geanimeerde stukken van de PS3 achtergrond, rondvliegen. Dit vooral als er andere apparatuur aan m'n tv zit die aanstaat of op 't beeld heeft gestaan. PS3 probleem of TV probleem? Iemand mee bekend?

Ik wil m'n 60gb schatje niet opsturen
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_56704253
Nou ja de vastlopers hoeven niet altijd iets te betekenen maar vaak zodra het onmogelijk is je playstation 3 via de normale manier uit te doen weet je meestal wel hoe laat het is. Zo ook deze keer weer na een potje DMC 4. Hij leest geen spellen, dvd's of wat dan ook meer.

Misschien is een 60 gb set idd een betere optie. Weet niet of deze nog ergens te halen valt.
pi_56704296
Assassins Creed liep bij mij regelmatig vast, maar het is dan ook een rotspel.

Even een vraagje tussendoor: hoe lang hebben jullie op je DS3 controller van YesAsia moeten wachten? De mijne is al 2 weken geleden verstuurd, en ik heb hem nog steeds niet gekregen. En tot die tijd blijft Burnout Paradise in seal...

Edit: laat maar, pakketje net opgehaald bij selekt vracht.

[ Bericht 9% gewijzigd door NutKees op 13-02-2008 17:04:25 ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:17:12 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56704788
De PS3 is sneller bij de 1 miljoen dan de PS2: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=33064

Bovendien verkoopt de PS3 veel meer dan de 360 in 2008 in de UK. Het gaat goed met de krachtpatser van Sony
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56704878
Ik heb een ps3 gekocht

gelijk mooi kado voor mijn vriendin morgen! Ook al houd ze totaal niet van gamen!
Dit keer zonder signature
pi_56705266
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:21 schreef Ericjuh het volgende:
Ik heb een ps3 gekocht

gelijk mooi kado voor mijn vriendin morgen! Ook al houd ze totaal niet van gamen!

Jij slaapt graag op de bank?
pi_56706259
Ik lees wel allemaal slechte reacties over de RMA procedure bij sony... als dat maar ook niet bij mij gaat gebeuren.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:02:28 #222
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56706981
Ik heb sporadisch wel eens een vastloper, even een reset.
En we zijn weer good to go

Tis met name met crappy games, zoals Assasins creed ( voor de patch) , The Orange box
Maar tis maar heel af en toe.
Niks dan lof trouwens voor de Sony helpdesk.
Ik kreeg na mijn afgevallen L , wel mooi een gratis ps3 spel
Of zal dat door mijn aardige brief + telefoon gesprek zijn

Heb gister overigens een testje gedaan.

Ps3 gewoon aan, zonder spel 41,5 graden
Ps3 aan, met ps2 spel spelend 42.6 graden
Ps3 aan, met DMC 4 spelend 46.8 graden

[ Bericht 16% gewijzigd door Deacon_Tigra op 13-02-2008 17:20:27 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56707254
The orange box is bij mij dus nooit vastgelopen. Had dit probleem dus alleen bij AC en fifa 08 en nu blijkbaar ook met DMC 4. Ik denk dat ik eerst maar langs de bartsmit ga en een nieuwe probeer te krijgen voor ik hem opstuur naar sony.
pi_56707350
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb sporadisch wel eens een vastloper, even een reset.
En we zijn weer good to go

Tis met name met crappy games, zoals Assasins creed ( voor de patch) , The Orange box
Maar tis maar heel af en toe.
Niks dan lof trouwens voor de Sony helpdesk.
Ik kreeg na mijn afgevallen L , wel mooi een gratis ps3 spel
Of zal dat door mijn aardige brief + telefoon gesprek zijn

Heb gister overigens een testje gedaan.

Ps3 gewoon aan, zonder spel 41,5 graden
Ps3 aan, met ps2 spel spelend 42.6 graden
Ps3 aan, met DMC 4 spelend 46.8 graden
jamaar DMC4 is HOT!
pi_56708202
quote:

Daarvoor is de mijne nu ook weg, zou vandaag of morgen een nieuwe thuis krijgen volgens die knakker aan de telefoon.. nog 1 dag te gaan ..
pi_56708287
Hmm.. YesAsia or Play-Asia bestellen.. Play-Asia is wel goedkoper.
Wil een paar spellen gaan halen.

Drake
Burnout
Ratchet
DMC4
Dual Shock

Of heeft iemand tweedehands van bovenstaande?

[ Bericht 4% gewijzigd door Crashcat op 13-02-2008 18:57:28 ]
なんだっけ
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:21:42 #227
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_56709684
quote:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad zo'n scheur in de disc. Dat komt door dat hij klemt in het doosje, als je er dan aan gaat trekken om hem los te krijgen trek je er een scheur in. De scheur loopt vanuit het midden denk ik ? De oplossing is een mapje aanschaffen voor dvd met een zachte voering. En je moet een beetje lief zijn voor je disc's
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:53:39 #228
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56710476
quote:

Tering dat meen je niet... Dat belooft wat voor die van mij... Zit ook al aan de twee keer.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_56711898
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Tering dat meen je niet... Dat belooft wat voor die van mij... Zit ook al aan de twee keer.
Is het niet zo dat je na 2-3 keer recht op een nieuwe hebt?
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:37:54 #230
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56713516
@ Deacon_Tigra wat is de hoogste wat je hebt gehad
Pax & Pry Free download
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:46:32 #231
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56715699
Met DMC4 , hij is normaal natuurlijk nog iets hoger, maar dan staat de fan uit
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56716101
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:12 schreef Crashcat het volgende:
Hmm.. YesAsia or Play-Asia bestellen.. Play-Asia is wel goedkoper.
Wil een paar spellen gaan halen.

Drake
Burnout
Ratchet
DMC4
Dual Shock

Of heeft iemand tweedehands van bovenstaande?
PlayAsia verstuurt alleen niet naar Europa. Maakt de keuze wel eenvoudiger
pi_56716190
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in het feit dat ik dus telkens een nieuwe heb gehad. 2 keer nieuw van de Bart smit en deze mag ik nu dus opsturen naar sony zelf :S . Dus ik wacht het maar af.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:00:23 #234
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56716194
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Klopt, maar Sony stuurt je sowieso een nieuwe op (ik heb tot nu toe in elk geval elke keer een met een ander MAC adres gekregen).

Het is gewoon een designfout van Sony, denk ik. Maar ik hoop dat ze er ondertussen mee gedeald hebben.
pi_56716815
Er zit ergens gewoon een fout in de firmware. Ik geloof niet dat de hardware kapot is maar hij leest hem gewoon niet.

Als je op deze website kijkt, http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 , dan zie je dat er ontzettend veel mensen met het zelfde probleem zijn. Lijkt absoluut vormen van the ring of death aan te nemen :S
pi_56716866
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Ludacriss het volgende:
Er zit ergens gewoon een fout in de firmware. Ik geloof niet dat de hardware kapot is maar hij leest hem gewoon niet.

Als je op deze website kijkt, http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 , dan zie je dat er ontzettend veel mensen met het zelfde probleem zijn. Lijkt absoluut vormen van the ring of death aan te nemen :S
At least it doesnt brick your disks right?

Het is een hardwareflaw btw.
pi_56717376
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PlayAsia verstuurt alleen niet naar Europa. Maakt de keuze wel eenvoudiger
Kwam ik net achter ja..
Heb dual shock bij yesasia besteld en dmc4 en ratchet bij estarland besteld.
Burnout en Drake koop ik wel tweedehands, net als heavenly sword, aangezien ik een middelmatige interesse in die spellen heb.
なんだっけ
  donderdag 14 februari 2008 @ 01:00:53 #238
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56718627
CoD4 blijft meesterlijk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56719591
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
CoD4 blijft meesterlijk.
Heb RfoM hier liggen, maar het boeide me na een tjidje niet meer. Heb het niet zo op pure shooters..
なんだっけ
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:10:33 #240
75736 Gstyles
pi_56724240
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:21 schreef janrad het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad zo'n scheur in de disc. Dat komt door dat hij klemt in het doosje, als je er dan aan gaat trekken om hem los te krijgen trek je er een scheur in. De scheur loopt vanuit het midden denk ik ? De oplossing is een mapje aanschaffen voor dvd met een zachte voering. En je moet een beetje lief zijn voor je disc's
thanks janrad, dat ga ik zeker doen.. is ook handiger ze in een mapje te hebben dan al die losse hoesjes.. mja ik blijf het klote vinden van mn mooiste game
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:41:08 #241
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56724904
quote:
CoD4 blijft meesterlijk.
Ik heb op het moment niet zo'n behoefte meer aan die game. Hij is wel heel vet natuurlijk, maar ik ben in afwachting op RB6V2 me weer even door die singleplayer aan het heen werken en ik vind het tempo in die game toch fijner. Meer denken en minder als een gek rondlopen, zeg maar,
pi_56725428
quote:
CoD4 blijft meesterlijk.
Alleen jammer dat hij de DS3 (nog) niet ondersteund.
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_56730004
Hoe lang duurt het normaal om een bestelling van '3busymen' te ontvangen? Had DMC4 besteld en betaald op 4 februari, het spel kwam uit op 5 februari, kreeg een bevestiging dat het spel was verstuurd op 7 februari. Het is nu 14 februari, dus hij is nu al een week op weg.

Dit is mijn eerste bestelling, iemand enig idee hoe lang het normaal duurt? Had in een paar threads terug gelezen dat hij redelijk snel is in zijn bestellingen. Soms wel drie dagen?
pi_56730476
Die bevestiging dat ie verstuurd is klopt niet altijd helemaal. Mijn laatste spel had ik bijvoorbeeld in 3(!) dagen binnen en een dag later kreeg ik pas het bericht dat ie verzonden was
Misschien was het spel wel uitverkocht en daardoor pas iets later leverbaar...
PSN id: NL_SToRM
pi_56730706
De PS Store update van deze week:

Everybodys Golf: World Tour demo
Riff: Everyday Shooter (¤7,99)
Guitar Hero III - Classic Rock Pack (¤5,99)
- Peace of Mind - Boston
- Juke Box Hero - Foreigner
- Any Way you want it - Journey

Conflict: Denied Ops trailer (video)
The Spiderwick Chronicles (video)
Super Stardust HD thema
Resident Evil 5 wallpaper
  Redactie Games donderdag 14 februari 2008 @ 17:45:15 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56731222
Is Everybody's Golf hetzelfde als Hot Shot's? Is dat dan de USA titel?
.....Kennedy
pi_56731523
quote:
Guitar Hero III - Classic Rock Pack (¤5,99)
- Peace of Mind - Boston
- Juke Box Hero - Foreigner
- Any Way you want it - Journey
Die zou eens tijd worden.
pi_56731741
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Daarvoor is de mijne nu ook weg, zou vandaag of morgen een nieuwe thuis krijgen volgens die knakker aan de telefoon.. nog 1 dag te gaan ..
gvd! net weer met onze vrienden van Sony aan de lijn gehangen.. vandaag PS3 nog niet binnen ze hebben blijkbaar deze hele week geen levering gehad!! we wachten nog lekker voort

donderdag 14 februari 2008 @ 18:58:12 #249
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56732794
Ben ik eerlijk gezegd blij dat ik een 60GB model heb. Het schijnt toch voornamelijk bij de 40GB modellen voor te komen. En ik was eerst nog wel bang voor 'kinderziektes' bij de eerste launch modellen.

Neemt niet weg dat het ronduit klote blijft voor de mensen die er mee te maken krijgen. Hopelijk komt Sony wat sneller over de brug en doen ze er een leuke game bij ofzo. (Beter nog, zorgen dat het niet voor komt.....)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_56735675
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:43 schreef Corvidae het volgende:
Hoe lang duurt het normaal om een bestelling van '3busymen' te ontvangen? Had DMC4 besteld en betaald op 4 februari, het spel kwam uit op 5 februari, kreeg een bevestiging dat het spel was verstuurd op 7 februari. Het is nu 14 februari, dus hij is nu al een week op weg.

Dit is mijn eerste bestelling, iemand enig idee hoe lang het normaal duurt? Had in een paar threads terug gelezen dat hij redelijk snel is in zijn bestellingen. Soms wel drie dagen?
Mijn exemplaar was Zaterdag 2 februari verstuurd en ik had m afgelopen maandag de 11e in huis. Zeg ca. 10 dagen maximaal.

Komt uit Amerika, niet Almelo
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_56735815
Maar het spel kwam toch pas uit op de vijfde?
pi_56741400
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Mijn exemplaar was Zaterdag 2 februari verstuurd en ik had m afgelopen maandag de 11e in huis. Zeg ca. 10 dagen maximaal.

Komt uit Amerika,
niet Almelo
Zei iemand Almelo?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_56744269
Pff, wat is dat met de TNT... Nog steeds geen DMC4 in de bus De vorige keer had ik het spel 3 dagen later al binnen... Duurt nu al 9 dagen....
pi_56744318
Mijn ps3 was dus ook kapot en las geen discs meer

18 januari naar sony gestuurd, en nu nog steeds geen nieuwe binnen gehad ze verwachten dat hij volgende week wordt verstuurd... Maar dat riepen ze vorige week dus ook al...

Zeer slechte service van sony in ieder geval, die 15 werkdagen kloppen gewoon niet...

Meer mensen met hezelfde probleem?
pi_56745986
Eindelijk

Zou eens tijd worden Nu zal marktplaats wel overspoeld worden met XBOX HD uitbreidingen en standalone HD-DVD spelers
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:04:27 #256
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56746230
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Kremers het volgende:
Eindelijk

Zou eens tijd worden Nu zal marktplaats wel overspoeld worden met XBOX HD uitbreidingen en standalone HD-DVD spelers
Goed nieuws voor de PS3 meer BRfilms
Pax & Pry Free download
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:49:49 #257
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56748557
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Didaja het volgende:

18 januari naar sony gestuurd, en nu nog steeds geen nieuwe binnen gehad ze verwachten dat hij volgende week wordt verstuurd... Maar dat riepen ze vorige week dus ook al...

Zeer slechte service van sony in ieder geval, die 15 werkdagen kloppen gewoon niet...

Nee, bij mij was allebei de keren mijn PS3 vijftien dagen na ontvangst door Sony terug. Houd even rekening met de tijd die het duurt voordat Sony hem heeft en de weekeinden die ertussen zitten.
pi_56748894
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:04 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Goed nieuws voor de PS3 meer BRfilms
Achja, nu maar hopen dat Blu-Ray ook bij het grote publiek aanslaat he. Dat voor elkaar krijgen is misschien nog wel moeilijker dan het andere HD formaat verslaan...De prijzen die ze momenteel hanteren voor nieuwe films zijn echt veel te hoog. Ik heb vorige week mijn eerste Blu-Ray gekocht, maar dat ga ik met de huidige prijzen ook niet al te vaak doen denk ik...
DVD was in het begin ook vrij prijzig, maar het voordeel van DVD t.o.v. video is voor de consument wel veel groter geweest dan nu met Bu-Ray t.o.v. DVD.
pi_56749213
De prijzen vallen best mee als je films gewoon importeert, net zoals mensen gewoon zouden moeten doen met games. Met die lage dollar koers kost een film op blu-ray net zoveel als een gewone dvd hier.

Tenzij je erg veel waarde hecht aan NL ondertitels natuurlijk. Daar heb ik zelf niet veel last van en als het een beetje lastig te volgen is dan voldoen de engelse ondertitels ook prima.
pi_56749998
Zo Renchi.com is ook een goede shop. Maandag verstuurd en vandaag al binnen. En dat voor $5 verzending. Uitstekend.
pi_56753704
Paradise in the hizzle! Te awesome!
pi_56754465
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef JDizzle het volgende:
Paradise in the hizzle! Te awesome!
BoF!
pi_56766020
Ik heb 2 dualshock3's jowooohh
pi_56766138
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Didaja het volgende:

Als je hier kijkt http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 dan zie je dat er veel mensen zijn met het zelfde probleem. Sommige mensen die al 6 a 7 weken aan het wachten zijn :S .

Dat gaat dus leuk worden. Het is voor mij dus al de 3de keer dat een compleet nieuwe ps3 kapot is gegaan. Je kan ook hier reageren met je problemen: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438
pi_56766223
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Als je hier kijkt http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 dan zie je dat er veel mensen zijn met het zelfde probleem. Sommige mensen die al 6 a 7 weken aan het wachten zijn :S .

Dat gaat dus leuk worden. Het is voor mij dus al de 3de keer dat een compleet nieuwe ps3 kapot is gegaan. Je kan ook hier reageren met je problemen: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438
Het is een drama met de sony RMA service. Ik ben week 6 ingegaan en ze kunnen me nog niets garanderen.

Afgelopen vrijdag gebeld en ik kreeg " ja meneer, volgende week wordt er een grote batch verstuurd. Ik weet niet of u erbij zit. 6 weken is geen garantie dat u er volgende week eentje krijgt"
I presented my feminine side with flowers
She cut the stems and placed them gently down my throat
And these two lips might soon eclipse your brightest hopes
* Saul Wiliiams - 1987
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:30:13 #266
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56766711
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:06 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb 2 dualshock3's jowooohh
Waar blijven de foto's

Gisteren UCDF voor de 2e keer uit gespeeld tof spel is dat ook zeg
Pax & Pry Free download
pi_56767084
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:30 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Waar blijven de foto's

Gisteren UCDF voor de 2e keer uit gespeeld tof spel is dat ook zeg
Dinsdag zal ik ff een foto maken van me complete setup (ps3+2 sixaxis+2 dualshock3's+sdtv )
pi_56767290
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:52 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Zei iemand Almelo?
Het spel was pas verstuurd op de elfde. Heb hem nu in mijn bezit.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:48:49 #269
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56767753
Ben blij met mijn 60GB versie zo te lezen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:29:46 #270
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_56768545
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:42 schreef politrix het volgende:

[..]

Het is een drama met de sony RMA service. Ik ben week 6 ingegaan en ze kunnen me nog niets garanderen.

Afgelopen vrijdag gebeld en ik kreeg " ja meneer, volgende week wordt er een grote batch verstuurd. Ik weet niet of u erbij zit. 6 weken is geen garantie dat u er volgende week eentje krijgt"
Was het niet gewoon gemakkelijker geweest om terug te gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht? Als je PS3 na een paar maanden gebreken heeft moeten ze hem, in de winkel, gewoon omruilen voor een nieuwe.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_56768853
Hoewel dat normaal gezien wel zou moeten, zijn er volgens mij weinig winkels die dat doen...
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:42 schreef politrix het volgende:

Het heeft niet voor niks de Sony (d)R(a)MA service
  zaterdag 16 februari 2008 @ 14:16:24 #272
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56770283
quote:
Nieuws: Warhawk krijgt meer content
Door Joni Philips op 16-02-2008 om 11:57 Bron: PlayStation Blog
Warhawk verscheen midden 2007 op de PlayStation 3 en werd snel een succes. Dit succes heeft ontwikkelaar Incognito ertoe aangezet om de game te blijven ondersteunen. In een post op de PlayStation Blog stelt Incognito de gratis Warhawk patch 1.3 voor.

Tot nu toe speelden alle Warhawk spelers samen 7,3 miljoen uur. Ze waren samen goed voor 206 miljoen doden. Incognito heeft dit allemaal bestudeerd en heeft op basis daarvan enkele wijzigingen heeft aangebracht. De 1.3 patch belangrijkt vijf belangrijke zaken. In de eerste plaats voegt Sony twee nieuwe soldaatitems toe. Deze items moeten het teamwerk versterken en de game verlengen. Een eerst nieuw voorwerp is een moersleutel waarmee voertuigen hersteld kunnen worden. Dit item wordt gebruikt als een zwaard, waarmee je op een voertuig slaat. Deze sleutel kan ook als wapen gebruikt worden. Een tweede nieuwe voorwerp is de Bio-Field Generator. Met dit voorwerp verschijnt er een veld dat je teamgenoten geneest en vijanden beschadigt.

Incognito heeft ook Home ondersteuning in de game ingebouwd. Met deze update kunnen Warhawk spelers elkaar ontmoeten in Home om de tactiek te bespreken. Uit Home kun je Warhawk opstarten. Dit is maar het begin van de Home ondersteuning. Incognito wil Home echte waarde meegeven om te bewijzen dat Sony Home niet omvormt tot een portaal om reclame-inkomsten te genereren. De game bevat ook nieuwe VOIP opties, zo kun je bijvoorbeeld het Voice-Activation Level aanpassen zodat andere spelers je vriendin niet horen op de achtergrond. Er zijn ook nieuwe insignes toegevoegd, deze zijn gemaakt door gamers. Gamer die denken zelf een insigne te kunnen ontwerpen, mogen nog steeds een insigne insturen.

Wat een tof nieuws
Pax & Pry Free download
pi_56770421
Nieuwe trailert van LBP

Had 'm volgens mij al eerder gezien maar who gives a fuck, het blijft een genot om er naar te kijken
pi_56770829
The War is over.
pi_56770858
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:51 schreef JDizzle het volgende:
The War is over.
Welke ''War''?
pi_56771047
Ik gok HDDVD vs Blueray
pi_56771062
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik gok HDDVD vs Blueray
Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekend
pi_56771083
Nu is Toshiba ook gestopt.

http://www.nhk.or.jp/daily/english/
pi_56771173
Welke spellen zijn er nog laatst uitgekomen of komen binnenkort uit?
BoF!
pi_56771444
Gisteren Guitar Hero 3 en Turok gekocht, beide best vermakelijke games.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:45:21 #281
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56771678
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekend
Beetje overdreven, maar ben wel blij dat blu-ray toch wel naar alle waarschijnlijkheid die nieuwe standaard gaat worden. Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 16:48:42 #282
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56772700
Die Hard 4.0 op Blu-ray gekocht

Jippie kayee! motherfuckers
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56772760
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die Hard 4.0 op Blu-ray gekocht

Jippie kayee! motherfuckers
Die wil ik ook op blu-ray hebben Coole film. Ik heb nu Full Metal Jacket en 300 op Blu-Ray.

Ik heb vandaag eindelijk DMC4 binnengekregen. Na de installatie kreeg ik een melding te zien dat de kleuren konden afwijken vanwege een bepaaldei nstelling van mijn TV beeld... Iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt?

Nogal een vage melding, "Vanwege een beeldinstelling".... Ja, welke dan
  zaterdag 16 februari 2008 @ 16:55:04 #284
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56772795
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef Kremers het volgende:

[..]

Die wil ik ook op blu-ray hebben Coole film. Ik heb nu Full Metal Jacket en 300 op Blu-Ray.
check , maar vind de kwaliteit toch minder van een geremasterde film
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56772820
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

check , maar vind de kwaliteit toch minder van een geremasterde film
Dat is waar. Maar welke heb je? Er zijn er twee in omloop. Ik heb de tweede versie, Warner heeft hem opnieuw geremasterd vanwege de vele klachen.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:01:19 #286
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56772905
ow echt , geen idee welke versie

deze in elk geval

In totaal nu

James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56773063
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:

deze in elk geval

[ afbeelding ]

In totaal nu

James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:
Klik
pi_56773072
ff dmc4 spelen dacht ik...,

eerst data naar de HD gooien wat een half uurt duurt
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:12:51 #289
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56773084
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Deviant1nl het volgende:
ff dmc4 spelen dacht ik...,

eerst data naar de HD gooien wat een half uurt duurt
Hoho, 22 minuten eej
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56773152
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Hoho, 22 minuten eej
ik zit net pas op de 55% maar voor mijn gevoel duurt het wel langer

is er trouwens geen dmc4 topic?
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_56773296
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef Chocobo het volgende:
Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Beetje overdreven,
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:25:27 #292
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56773306
fifa heeft de nieuwe transfers nu online
pi_56773567
zo, nu dmc4 spelen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:58:04 #294
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56773965
wat is die missie 4 een kut missie zeg , ik zie de laatste Gyro blade wel.
Maar kom er niet bij zit een blauw force field voor.

*edit*

laat maar, al gevonden

[ Bericht 19% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-02-2008 18:09:00 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:59:46 #295
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56776420
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:
Klik
En die tweede is echt. Veel. Beter.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:09:36 #296
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_56776709
Mwaaa ik mis mijn playstation 3.... Lang leve de buitenland stages...!! Ik wil cod4 en fifa weer spelen...

Verder uberhaupt na 3 December afgelopen jaar nog wat echte toppers uitgekomen?

Whattup with almelo trouwens?

Zie ik hier nu ook iemand posten dat je voor fifa gewoon de nieuwe transfers kunt downloaden... was al bang dat ik straks bij terugkomst eerst 3 dagen zelfs alles kon gaan zitten edditen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_56777161
dmc4 is vet, coole filmpjes ook
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:36:03 #298
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_56777481
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:

deze in elk geval

[ afbeelding ]

In totaal nu

James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
heb je de spiderman box gekocht? is dat nog wat?

ik heb nu:
Kingdom of heaven
Hostel (was gratis dus ja )
Black hawk down
Casino Royale

en binnenkort Planet Earth

300 lijkt me ook mooi om te hebben op blu-ray maar het liefst heb ik nog Transformers, dus hopelijk brengen ze die nog uit nu HDDVD dood is
PSN: diTani
pi_56777737
Kzag gisteren Blu-ray films voor elk 14 euro per stuk. Zal morgen toch eens een kijkje nemen en 3 goede films meenemen.
pi_56777934
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:45 schreef JDizzle het volgende:
Kzag gisteren Blu-ray films voor elk 14 euro per stuk. Zal morgen toch eens een kijkje nemen en 3 goede films meenemen.
Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stuk (amazon.com). Ik zou er echter nog wel een paar willen hebben, maar niet voor ¤30 per stuk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')