Ik heb gister avond Devil may cry 4 uitgespeeld en hij heeft me toch wat teleurgesteld.
De eerste helft van het spel is echt heel goed, leuke bazen, leuke omgevingen,
leuke briljant vechtsysteem etc.
Maar dan....mag je met Dante spelen.
Het eerste wat je denkt is: 'wat is Dante slap', maar dat is echt gewoon weer even wennen. Nero en Dante zijn goed gebalanceerd. Het probleem zit hem hierin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel backtracking, en niet zo'n klein beetje ook...
Gelukkig maken de wapens die Dante krijgt het een beetje goed. Die zijn namelijk in tegenstelling tot de levels die je doorgaat echt briljant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 3 en 1 zijn beter maar deze mag er ook wezen, vooral vanwege het vechtsysteem dat nu echt bijna geperfectioneerd is.
PSN id: Puddled_nl
DMC4 is vet, alleen moet ik nog wel die combo's onder de knie krijgen....
......Signature-loos......
kan ik HD DIVX filmpjes streamen van mn PC via tversity?
SocialDisorder
Come To Daddy
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:[..]
Te veel informatie om door te sturen? Of hoe bedoel je?
Ik hoef die filmpjes toch niet tegelijkertijd af te spelen op mijn tv of wel?
Je PC moet de film transcoden naar een formaat die je PS3 af kan spelen, kost vrij veel resources, meer dan gewoon een HD-film afspelen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Markofnikoff
ten·den·ti·eus (bn.)
quote:
Het had een hele goeie game kunnen zijn.....
Het had zomaar gekund
Áls de besturing niet zo zou zuigen......en het niet zo saai zou zijn.......en.....nja het zou kunnen
My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
Kan iemand mij een spel opnoemen die mij minimaal een half jaar gametijd geeft, oftewel een goede multiplayer functie die niet op de 360 te koop is. Ik zit namelijk te twijfelen om een ps3 te halen alleen de spellen vind ik nog wat magertjes. Vooral het multiplayer gedeelte. Ben nog steeds erg verslaafd aan Gears of War, maar goed, dat moet ook een keer afgelopen zijn.
Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:DMC van 3BM binnen
Ook vind ik tof ,dat je aan het begin te zien krijg als iemand weer een leveltje verder is

Vraagje, wanneer is de jouwe verstuurd? Die van mij is afgelopen woensdag namelijk verstuurd.
Zit er wel een beetje op te wachten, al heb ik na wat inlezen toch twijfels of het wel mijn spel is. Mocht dat zo zijn dan ruil ik 'm wel weer met iemand voor bijv. Ratchet & Clank.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
SocialDisorder
Come To Daddy
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:29 schreef Kingside het volgende:Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook een PS3 halen. Maar wie weet wat er echt aanraders zijn voor de PS3?
Burnout Paradise, Uncharted, Ratchet & Clank, Devil May Cry 4, Call of Duty 4, skate., The Club, Motorstorm, Warhawk, dat zijn toch wel de beste titels voor het zwarte gevaarte
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:36 schreef Phonebone het volgende:[..]
Vraagje, wanneer is de jouwe verstuurd? Die van mij is afgelopen woensdag namelijk verstuurd.
Zit er wel een beetje op te wachten, al heb ik na wat inlezen toch twijfels of het wel mijn spel is. Mocht dat zo zijn dan ruil ik 'm wel weer met iemand voor bijv. Ratchet & Clank.

duurde 8 dagen eer hij hier was, maar dat is echt lang voor BM
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
janrad
Gek op mijn Mac
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
Burnout Paradise, Uncharted, Ratchet & Clank, Devil May Cry 4, Call of Duty 4, skate., The Club, Motorstorm, Warhawk, dat zijn toch wel de beste titels voor het zwarte gevaarte

Is The Club echt de moeite waard ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Hij zal wel Lair bedoelen maar dan juist niet ofzo

En The Club is
niet de moeite waard Janrad!!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
janrad
Gek op mijn Mac
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:[..]
Hij zal wel Lair bedoelen maar dan juist niet ofzo

En The Club is
niet de moeite waard Janrad!!
Dan blijf ik maar wachten op RB6V-2, zit niets anders op.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Jeuuujj alst goed is komt mijn PS3 woensdag weer binnen na dik 1.5 maand weg te zijn geweest.
Krijg wel een nieuwe gelukkig!!