Ergens snap ik nog even niet, waarom iedereen de feiten van de 1e week na Natalee's verdwijning vergeten zijn, maar alleen afgaat op de bekentenis van een junk genaamd "Joran" (dat is hij immers na 2-3 jaar)
Tevens vraag ik mij deze ook af, dat als ik het forum van scaredmonkeys moet geloven, waarom
de "timeline" van Joran belangrijk voor iedereen blijft? Misschien is er wel een hele andere "timeline"
in deze, eentje die veel verder gaat dan die 2.5 uur (en nee, ik beweer niet dat Natalee nog leeft, nochtans
dat ze overleden is, dat is immers nog steeds de grote vraag naar mijn idee, het hoe of wat).
Dat er 1 (waarschijnlijk 2 of meer mensen) meer weten over wat er gebeurt is, daar ben ik 100% van
overtuigd. Inderdaad kan het niet anders meer dan dat Joran deze mensen beschermt (zelfs tegenover
Patrick van der Eem).
Deze mensen houden zich schuil en laten Joran er alleen voor staan.
Als deze mensen niets te verbergen hebben en het is Joran zijn schuld dit alles,
hadden ze allang dit naar buiten gebracht.
Ik bedoel hiermee, iedereen ziet Joran als hoofdverdachte nu (hij heeft alles gedaan toch,
Joran is de gewetenloze vent en de halve wereld zit achter hem aan nu...)
Zoals ik net stelde, Joran moet MINIMAAL 1 helper hebben gehad, waarom durft
die niet naar voren te komen? (immers, Joran is al bijna volledig schuldig verklaard)
Nou goed terugkomend op het begin van deze post, blijven een aantal vragen
onbeantwoord die zich afspeelde een aantal dagen tot 2 weken na Natalee's
verdwijning:
- Waarom gingen de schoolkameraadjes van Natalee die mee waren naar Aruba
meteen 's ochtends na de verdwijning terug op het vliegtuig naar de States?
- Ik neem aan dat Natalee zekers tegen 1 van haar schoolkameraadjes moet hebben
gezegd dat ze wegging met 3 (?) jongens, of dat zeker 1 van haar klasgenootjes dat
gezien moet hebben? (haar klasgenootjes zijn nooit ondervraagd in deze)
- Waarom was haar moeder Beth anderhalve dag na haar verdwijning op Aruba,
en claimde in volledige overtuiging dat Natalee was ontvoerd?
(ze heeft diverse posters over een ontvoering opgehangen op Aruba toen)
- Al het telefoonverkeer in Joran's timeline is gecontroleerd na Natalee's verdwijning,
geen verdachte telefoontjes gevonden, zelfs niet bij het Marriot Hotel.
- Echter in de vroege ochtenduurtjes (na Joran's timeline) zijn er wel 2 telefoontjes gemaakt
gemaakt via Natalee's haar mobieltje (bron; oud archief 2005 van scaredmonkeys)
- Natalee's moeder heeft de ochtend na Natalee's verdwijning (2005) heeft een telefoontje
gehad van ene Natalee (?), heel kort, dat alles goed was.
Dit was tevens toen de reden voor Beth om te geloven dat Natalee gekidnapt was daarna.
- De nacht dat Natalee verdween, in de 3 uur van Joran's timeline, is er van zijn vader's
creditcard 5000,-- euro opgenomen.
Pa lag toen in bed toch al en Joran was op dat moment met Natalee bezig (strand, overlijden,
vriend bellen en naar huis lopen toch? (wie had er in die "timeline" tijd om 5000,-- euro op te nemen
van Pa zijn creditcard en waarvoor, het was immers midden in de nacht)
- Er was toen 's ochtends van Natalee's creditcard (later werd gezegd dat het een groupscreditcard betrof
ofzo) geld opgenomen? (terwijl op dat moment haar klasgenootjes en begeleiding terugvlogen naar
The States)
Dit werd toen bekendgemaakt in de 1ste paar weken na Natalee's verdwijning.
Vraag ik mij af waarom hierover nu word gezwegen aan alle kanten...
Ik heb Joran's bekentenis meerdere malen bekeken, ergens zegt Joran nergens dat
ze overleden is als je goed luistert, of althans het kon, maar zou ook weer niet kunnen.
Niets dat hij haar vermoord heeft, hij weet niet eens of ze dood was, zegt hij.
Alleen "dat ze lag te trillen en daarna niets meer deed op strand" en hij "een vriend belde"
en dat ze haar samen in een boot hebben gelegd waarna die "vriend" Joran naar huis stuurde.
Ik vraag mij nog steeds af, waarom iedereen de 1ste feiten van de 1ste of 2e week vergeten zijn.
Ik vraag mij nog steeds af, waarom deze feiten nooit zijn onderzocht (haar klasgenoten moeten toch
weten met wie ze is meegegaan? kom op zeg!)
Ik zeg niet dat Natalee nog leeft, maar deze 1ste feitjes uit de eerste 2 weken zijn ook never goed
onderzocht als je het mij vraagt.
Feiten die iedereen vergeten lijkt te zijn ...
0101101011101011101011010101011101