Alleen staan ze daar maar wel een beetje te wachten eigenlijk. Hollen zou je zeggen...quote:
Spoilertag aub als je iets neerzet over nieuwere afleveringen dan uitgezonden zijn.quote:
Ik geloof dat ik uit een vorig topic heb opgemaakt dat dat rond de 5 miljoen ligt ( redelijk laag imo)quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk in de VS?
ja idd, eigenlijk is het wel eens genoeg ondertussen. Ontsnappen en dan nog alle losse draadjes mbt the company opruimen. Dus susan, maar ook die generaal uit einde van s2 edquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef Xurk het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze in de laatste paar afleveringen die we nu nog te zien krijgen ontsnappen, om dan in de rest van het seizoen [wanneer die ook moge komen] buiten de gevangenis het verhaal voorgoed af te ronden.
Maar het zijn ook wat weken gewest natuurlijk. Super Bowl, voorverkiezingen, Peter r de Vries en dan natuurlijk ook het feit dat ze er maanden tussenuit zijn geweest, wat meestal de kijkcijfers ook niet ten goede zal doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:09 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik uit een vorig topic heb opgemaakt dat dat rond de 5 miljoen ligt ( redelijk laag imo)
Dat had ik vorig seizoen ook al, gewoon met Sarah gezellig in Panama enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:34 schreef Gremen het volgende:
[..]
ja idd, eigenlijk is het wel eens genoeg ondertussen. Ontsnappen en dan nog alle losse draadjes mbt the company opruimen. Dus susan, maar ook die generaal uit einde van s2 ed
Dan klaar ermee
Maar aan de andere kant hebben ze nog nauwelijks concurrentie van andere series.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar het zijn ook wat weken gewest natuurlijk. Super Bowl, voorverkiezingen, Peter r de Vries en dan natuurlijk ook het feit dat ze er maanden tussenuit zijn geweest, wat meestal de kijkcijfers ook niet ten goede zal doen.
Oh ja, ook dat nogquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:39 schreef Klummie het volgende:
Tering, nu zit die Sucre ook weer vast
PB scoort steeds tussen de 7,5 en 8 miljoen kijkers. Dat is redelijk goed, vooral gezien het feit dat die getallen erg constant blijven. Volgens mij kijken nu nog ongeveer evenveel mensen als tijdens seizoen 1.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:09 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik uit een vorig topic heb opgemaakt dat dat rond de 5 miljoen ligt ( redelijk laag imo)
Volgens mij doet hij het ook in het buitenland erg goed. Als je bij myepisodes.com kijkt naar de top 5 staan hij ook erg hoog:quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef Symer het volgende:
[..]
PB scoort steeds tussen de 7,5 en 8 miljoen kijkers. Dat is redelijk goed, vooral gezien het feit dat die getallen erg constant blijven. Volgens mij kijken nu nog ongeveer evenveel mensen als tijdens seizoen 1.
In deze lijst staan dus ook series waar het seizoen nu niet van loopt en Prison break staat samen met Lost en Heroes toch vrij ver bovenaan. Dan bekijken of heel veel mensen hem via internet of hij scoort goed in andere landen dan de vs. Natuurlijk is het ook zo dat huisvrouwen vaak niet erg actief zijn op internet en dat dit dus eigenlijk een lijstje is van series onder jongere mensen.quote:bron:myepisodes.com
Top 50 Watched Shows:
Lost - 12661 users
Prison Break - 12231 users
Heroes - 12056 users
24 - 7500 users
House - 6267 users
yip + de markt voor pb in de rest van de wereld loopt ook op rolletjes natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef Symer het volgende:
[..]
PB scoort steeds tussen de 7,5 en 8 miljoen kijkers. Dat is redelijk goed, vooral gezien het feit dat die getallen erg constant blijven. Volgens mij kijken nu nog ongeveer evenveel mensen als tijdens seizoen 1.
Die Sucre kan altijd zo mooi wanhopig acterenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:39 schreef Klummie het volgende:
Tering, nu zit die Sucre ook weer vast
Dat komt zo vaak bij series ervoor. Is gewoon een standaard waarschuwing.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef pberends het volgende:
Spannend weer.
Wie is trouwens die mongool die elke keer aan het begin van een nieuwe aflevering "VIEWER DISCRETION IS ADVISED" zegt?
Dat weet ik, maar wie is die hilarische man? Die stem is echt ubergangster.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat komt zo vaak bij series ervoor. Is gewoon een standaard waarschuwing.
is het echt altijd hetzelfde ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wie is die hilarische man? Die stem is echt ubergangster.
Zelfs mijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat komt zo vaak bij series ervoor. Is gewoon een standaard waarschuwing.
En die TT, wtf man. Slechtste TT ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou zo maar kunnen
You dream it, I live it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik ook.
Oh ja, pberends, dit bedoel je toch? http://nl.youtube.com/watch?v=ou3-sSIXkkg&feature=relatedAnd all the things you do with it
is tof juistquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef pberends het volgende:
Spannend weer.
Wie is trouwens die mongool die elke keer aan het begin van een nieuwe aflevering "VIEWER DISCRETION IS ADVISED" zegt?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:33 schreef Houtspeer het volgende:geen idee wat deze youtube hier doet (vanwege de stem?) maar iig e-r-g geestig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik ook.
Oh ja, pberends, dit bedoel je toch? http://nl.youtube.com/watch?v=ou3-sSIXkkg&feature=related![]()
Oke, maar ze gaan die spin off maken in een vrouwengevangenis. Prison break met de huidige cast komt denk ik echt niet meer terug.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Prison Break stopt niet bij seizoen 3, daar is het financieel gezien een te groot succes voor.
FOX is geen HBO eh
Dan nog zie ik ze wel verder gaan met prison break seizoen 4, alleen als ik al puur de geschiedenis van FOX series bekijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Oke, maar ze gaan die spin off maken in een vrouwengevangenis. Prison break met de huidige cast komt denk ik echt niet meer terug.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:33 schreef Houtspeer het volgende:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik ook.
Oh ja, pberends, dit bedoel je toch? http://nl.youtube.com/watch?v=ou3-sSIXkkg&feature=related.
Ja, maar van wie is die originele stem dan?President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Boeiendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Haha.
Ja, maar van wie is die originele stem dan?
Dat is Don LaFontaine, kijk: Stemquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar van wie is die originele stem dan?
Thanks, geniaal die manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat is Don LaFontaine, kijk: Stem
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |