Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat weinig toegevoegde waarde hebben voor de LOST-fans en de mensen die de serie niet kijken begrijpen waarschijnlijk geen hol van het verhaal of waarom het zo briljant is
Ik ben dus heel bang dat deze game dus door beide groepen mensen niet goed gevonden gaat worden.
ik ook , hopelijk wordt die niet door de douane gepakt dan heb ik hem nog voor de europese releasequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lost odyssey besteld,.... ben erg benieuwd
Ook besteld. Heerlijk, weer tegelijk een JRPG spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niksquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zwaar Lost fan, maar het spel zou het inderdaad van het verhaal moeten hebben. De gameplay ziet er teveel been there done that uit. En aangezien je de serie waarschijnlijk tot zeer zeker niet kan toppen qua verhaal houd het snel op. Ook graphics gezien is het geen prinsesje!
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Seizoen 2 moeten ze qua verhaal kunnen overtreffen.. daar gebeurde namelijk niks
Ziet er wel praat uit , dumpassquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 afgehaakt. Lost is typisch zo'n show zonder einde waar de schrijvers het verhaal gaandeweg bedenken.
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:24 schreef Gamedemon het volgende:
Nou ze zijn bij Seizoen 4 anders hard op weg naar een einde hoor.
ze hebben al aangekondigd dat er een einde komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, omdat de kijkcijfers flink gedaald zijn. Ik ben na The X-Files afgeknapt op shows waarbij op voorhand niet duidelijk is dat er een einde komt.
Maar, wat is er nu aan de hand op dat eiland dan?
quote:Presentation 8.0
The nondescript menu system is wholly JRPG in tradition. Clean, effective, easy to follow. Overall, the game also keeps UI to a minimum.
Graphics 9.0
Outstanding almost every respect - art direction, animation, textures, lighting. It is, unfortunately, hampered by framerate and screen-tearing.
Sound 7.0
Although the voice-acting is mostly solid, the score is forgettable. The environmental audio is excellent, however.
Gameplay 7.5
It all works - despite AI and balancing issues - but the real problem isn't the gameplay itself, but the concepts behind. It's all been done before.
Lasting Appeal 9.0
It's monsterously large, coming on four DVDs and more hours than is probably healthy - which is a good thing for JRPG fans. There's a lot of gameplay for your buck.
OVERALL 8.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Eerlijke review .. het is dus een combinatie van verschillende FF series.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef DJ_ het volgende:
review van lost odyssey op ign
[..]
volledige artikel
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
misschien moet ik nogmaals het vechtdeuntje horen om mn ballen naar binnen te laten trekken en het spel te laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |