Dat had ik met Ruud van Nistelrooij. Nu blijkt hij vervolgens wel weer meer te kunnen. Zal dus niet alleen aan zn talent liggen, maar ook aan zn rol in het team.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
Vind het eigenlijk maar gek dat hij er zo weinig inlegt bij Liverpool. Bij Feyenoord schoot hij ze er van alle kanten hard en onberispelijk in. Ook dat Kuijt alleen maar hard zou kunnen werken was toen niet waar. Zijn aanname en handelingssnelheid vond ik altijd behoorlijk, en ook qua techniek vond ik het geen houten klaas. Ok, de PL is wel even wat anders dan de eredivisie, maar toch vind ik het verschil wel gek.
Staat een leuk stuk over in de VI (interview met Ruud), over de vergelijking van het Engels en Spaans voetbal. Engels voetbal is veel fysieker, verdedigers zitten continue op de spitsen, maar in Spanje krijgen de spitsen meer vrijheid zoeken, etc.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat had ik met Ruud van Nistelrooij. Nu blijkt hij vervolgens wel weer meer te kunnen. Zal dus niet alleen aan zn talent liggen, maar ook aan zn rol in het team.
Of een andere competitie, bijvoorbeeld de Duitse.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Veel opmerkelijker is dat kuyt er bij feyenoord 20 inlegt en bij liverpool 4, maar torres legt er bij atletico 19 in en bij liverpool nu al 27 een enorm verschil van klasse. Oftewel dirkie moet in een mindere competitie spelen om tot zijn recht te komen.
quote:
Wat voor gejank dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
ik word een beetje moe van dat herhaaldelijke gejank in dit topic, ook na een hele goede wedstrijd
Is het nodig om dat elke godganse CL-wedstrijd te melden? Wat is het nut daarvan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat voor gejank dan?
Hij speelt leuk de laatste weken. Maar nog steeds niet goed genoeg voor een plek in het NL-elftal. Nouja nevermind. Voor ik het weet krijg je ik de Kuijt Defence Force (KDF) achter me aan.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Toegegeven, hij speelde een verdienstelijke partij.
Maar natuurlijk nog lang niet genoeg om weer omgeroepen te worden voor het Nederlands elftal.
Zelfs Ryan Babel zit bij Liverpool dus dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef Zwansen het volgende:
De Ajacieden hier kunnen er gewoon niet tegen dat Dirk bij een topclub speelt en Klaas slechts nog bij Ajax.
voor the scousers was hij MOTMquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Toegegeven, hij speelde een verdienstelijke partij.
Maar natuurlijk nog lang niet genoeg om weer omgeroepen te worden voor het Nederlands elftal.
Babel is ook slecht jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Babel wel....![]()
jezus wat een prutser is dat
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Babel wel....![]()
jezus wat een prutser is dat
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het nodig om dat elke godganse CL-wedstrijd te melden? Wat is het nut daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |