Dat had ik met Ruud van Nistelrooij. Nu blijkt hij vervolgens wel weer meer te kunnen. Zal dus niet alleen aan zn talent liggen, maar ook aan zn rol in het team.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
Vind het eigenlijk maar gek dat hij er zo weinig inlegt bij Liverpool. Bij Feyenoord schoot hij ze er van alle kanten hard en onberispelijk in. Ook dat Kuijt alleen maar hard zou kunnen werken was toen niet waar. Zijn aanname en handelingssnelheid vond ik altijd behoorlijk, en ook qua techniek vond ik het geen houten klaas. Ok, de PL is wel even wat anders dan de eredivisie, maar toch vind ik het verschil wel gek.
Staat een leuk stuk over in de VI (interview met Ruud), over de vergelijking van het Engels en Spaans voetbal. Engels voetbal is veel fysieker, verdedigers zitten continue op de spitsen, maar in Spanje krijgen de spitsen meer vrijheid zoeken, etc.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat had ik met Ruud van Nistelrooij. Nu blijkt hij vervolgens wel weer meer te kunnen. Zal dus niet alleen aan zn talent liggen, maar ook aan zn rol in het team.
Of een andere competitie, bijvoorbeeld de Duitse.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Veel opmerkelijker is dat kuyt er bij feyenoord 20 inlegt en bij liverpool 4, maar torres legt er bij atletico 19 in en bij liverpool nu al 27 een enorm verschil van klasse. Oftewel dirkie moet in een mindere competitie spelen om tot zijn recht te komen.
quote:
Wat voor gejank dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
ik word een beetje moe van dat herhaaldelijke gejank in dit topic, ook na een hele goede wedstrijd
Is het nodig om dat elke godganse CL-wedstrijd te melden? Wat is het nut daarvan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat voor gejank dan?
Hij speelt leuk de laatste weken. Maar nog steeds niet goed genoeg voor een plek in het NL-elftal. Nouja nevermind. Voor ik het weet krijg je ik de Kuijt Defence Force (KDF) achter me aan.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Toegegeven, hij speelde een verdienstelijke partij.
Maar natuurlijk nog lang niet genoeg om weer omgeroepen te worden voor het Nederlands elftal.
Zelfs Ryan Babel zit bij Liverpool dus dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef Zwansen het volgende:
De Ajacieden hier kunnen er gewoon niet tegen dat Dirk bij een topclub speelt en Klaas slechts nog bij Ajax.
voor the scousers was hij MOTMquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Toegegeven, hij speelde een verdienstelijke partij.
Maar natuurlijk nog lang niet genoeg om weer omgeroepen te worden voor het Nederlands elftal.
Babel is ook slecht jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Babel wel....![]()
jezus wat een prutser is dat
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Babel wel....![]()
jezus wat een prutser is dat
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het nodig om dat elke godganse CL-wedstrijd te melden? Wat is het nut daarvan?
Kuyt kun je gewoon goed gebruiken als het er om gaat.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Babel is ook slecht jaMaar beiden hoef ik niet in Oranje te zien.
Als wisselspeler is ie wel nuttig inderdaad, als basisspeler zou ik niet weten waar ie moest staan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:49 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lijkt mij een nuttigere speler voor Oranje dan Babel.
Niet perse als vaste speler.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Als wisselspeler is ie wel nuttig inderdaad, als basisspeler zou ik niet weten waar ie moest staan.
Chuck Norris maakt nooit fouten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat werkt aan een beest is ook fucking overrated. Je zag die gelopen meters en Kuyt stond niet eens in de top 3 van Liverpool. Het lijk gewoon alsof hij veel loopt omdat hij veel first touch fouten maakt die hij goed wil maken
Ok misschien op #3, ik lette niet echt op maar Xabi was 1 en Masch 2 dacht ik.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat werkt aan een beest is ook fucking overrated. Je zag die gelopen meters en Kuyt stond niet eens in de top 3 van Liverpool. Het lijk gewoon alsof hij veel loopt omdat hij veel first touch fouten maakt die hij goed wil maken
Het is natuurlijk ook wel logisch dat de middenvelders het meest lopen. Kuijt had sowieso ook weinig kansen om er elke keer vol uit te komen. Arsenal was zo aanvallend bezig dat ie eigenlijk constant achter stond.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ok misschien op #3, ik lette niet echt op maar Xabi was 1 en Masch 2 dacht ik.
. Kuyt lijkt me verder wel een toffe jongen hoor, dus niets tegen hem zelf. Alleen ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja 1xHeb je die forums wel op een andere random PL dag gelezen dan?
Klopt klopt. Maar hij stond ook op het middenveld toch? Al ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, maar ik probeer gewoon zeggen dat zijn enorme werkvermogen best mee valt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel logisch dat de middenvelders het meest lopen. Kuijt had sowieso ook weinig kansen om er elke keer vol uit te komen. Arsenal was zo aanvallend bezig dat ie eigenlijk constant achter stond.
Benitez had hem eindelijk weer eens op een positie gezet waar hij beter rendeert.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Klopt klopt. Maar hij stond ook op het middenveld toch? Al ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, maar ik probeer gewoon zeggen dat zijn enorme werkvermogen best mee valt.
Altijd dat werken. Als middenvelder of verdediger moet je werken, als aanvaller is het gewoon te debiel voor woorden. Dat hij eerst de bal verspilt en daarna er achteraan rent en dan zeggen dat ie altijd goed werktquote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Kuyt kun je gewoon goed gebruiken als het er om gaat.
Scoort inmiddels 4 cl goals in 8 wedstrijden.
Werkt als een beest, laat anderen beter spelen en verzaakt nooit. Daarbij pakt hij zijn doelpunten mee. Zolang je hem maar niet rechtsbuiten zet.
Als je dat met een babel vergelijkt...dan is het verschil gewoon ontzettend groot.
Jij gaat voor de flegmatieke spelers die af en toe een man poorten?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nog steeds niet voor hem naar het stadion
Liverpool is ook niet op loopafstand van Zaltbommel.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef tong80 het volgende:
Jij gaat nooit (meer) naar het stadion.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef tong80 het volgende:
Maar hij werkt wel hard hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:03 schreef pfaf het volgende:
Hij loopt overal. Ja daar is ook veel mee gezegd. Bijna geen enkele pass kwam goed aan, z'n balaannames waren belabberd en verdedigend is hij een gevaar in de eigen 16.
Dat vinden ze in Rotterdam, Utrecht en Liverpool zoo mooi om te zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar hij werkt wel hard hoor!!!!!
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Rotterdam, Utrecht en Liverpool zoo mooi om te zien.Bloed, zweet en tranen boven kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |