quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Charisma het volgende:jeesus, ik hoopo echt dat je iemand hebt die een goede maaltijd voor je maakt als je afgemat thuis komt na zo veel werk , dat filmptje

Niks mis met zelf je eten maken

Niet dat ik een keukenprins ben, maar het is wel redelijk eetbaar.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 14:03 schreef zwahiel het volgende:Heej MMach, dat is toch je huis waar je nu in woont? Ga je daar nu toch uit?
Al je jong bent moet je idd stappen in het vreemde ondernemen, want later doe je dat niet meer zo makkelijk. Een tijdje in het buitenland is echt goed voor jezelf. Iets minder voor je sociale omgeving op het eerste gezicht, al zul je merken dat men in je thuisland 'stil' staat terwijl jij je met rasse schreden ontwikkeld. Als je dan terug komt heb je 't gevoel dat je de wereld veroverd hebt en dat men hier gewoon 'stil' gestaan heeft. Da's echt heel bizar om mee te maken. Je ritme gaat er wel van veranderen, meer vooruit kijkend en proactiever ondervind ik zelf na een half jaar in Chili gewoond te hebben
Dat is niet mijn huis, laten we zeggen dat dit een soort van vriendendienst is, deze zolder
Normaal gezien ga ik in het huis waar ik nu woon, niet voor eeuwig blijven, maar wel zo lang ik kan, want de locatie is goed en ik woon er graag. (Jullie zullen het graag horen, maar mijn portomonnaie niet: ik voel dat ik weer zin begin te krijgen in wat aanpassingen hier thuis

) Nu is het echter weer eens afgelopen met die zolder, tot het begin van de vakantie, maar dan zou het werk in alle hevigheid moeten losbarsten, want dan wordt het mijn dagtaak. Het moet voor mezelf zeker af zijn na de eerste maand vakantie, uiterlijk de laatste. Volgend jaar (thesisjaar) kan ik me zoveel 'tijdverlies' niet permitteren.
Dus fokkertjes, hang on to your helmets, maar nu nog even geduld
en @hierboven. Dat is het plan ja, maar zover op voorhand valt dat toch niet te voorspellen
[ Bericht 13% gewijzigd door MMach op 13-05-2008 10:48:59 ]