Joooohhhquote:
Dat was destijds bijna 8 jaar terug zo, dan had je het over DE verkiezingen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:28 schreef tong80 het volgende:
Golfert heb jij hetzelfde ? Iki moet gaan slapen maar CNN is zo Spannend. ?
Dat redden we nooit
Hard remmen, toeteren en groot licht opzetten tegelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Moest je rare dingen uithalen om die idioot z'n gang te laten gaan?
Ook zo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Dat vonden mijn 'vrienden' ook alquote:
Jij bent hem zeker bij carnaval kwijtgeraaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje stem over? ik moet zo gaan werken, maar mijn stem ligt ergens in de kroeg of zo
Waar ben jij hem kwijt geraakt dan ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij bent hem zeker bij carnaval kwijtgeraakt
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Speltip 1: neem nooit een MILF mee naar huis met de carnaval..
Er is nog altijd zoiets als exen (en tevens vaders)
Thuis...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ben jij hem kwijt geraakt dan ?
MILF mee naar huis-"genomen", om vervolgens om 9:00 's morgens wakker te worden van een "echtelijke" ruzie via de telefoon, hele complex wakker waarschijnlijk. Die gast wou haar op komen halen en mij eventueel een lesje leren....quote:
Was't wel een lekkere Milf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
MILF mee naar huis-"genomen", om vervolgens om 9:00 's morgens wakker te worden van een "echtelijke" ruzie via de telefoon, hele complex wakker waarschijnlijk. Die gast wou haar op komen halen en mij eventueel een lesje leren....
Om 10 uur was ze de deur uit, dat dan weer wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |