quote:
Op woensdag 6 februari 2008  06:45 schreef DaMart het volgende:Martin Luther King zei ooit eens dat hij een droom had. Deze Martin had ook een droom. Vannacht. Alleen toen besloot mijn wekker om daar abrupt een einde aan te maken, waarna de droom als een luhctbeld uiteenspatte en ik geen idee meer heb wat mijn droom ook alweer was. 
Feit is wel dat ik nu weer wakker ben, dus goedemorgen 

.

\Ik heb vannacht ook gedroomd, maar het was echt een vrselijke rotdroom. Dat kwam omdat ie zo echt leek, dat toen ik wakker werd ik niet meer zeker wist of het nou wel of niet gebeurd was. Ik droomde dat ik vuurwerk aan het afsteken was met mijn familie, en bij mij ging er iets mis, en de pijl ontplofte tussen ons in. Ik hier nog beschermend mijn hand voor mijn zus d'r ogen ( 

), maar ze werd door die pijl geraakt en ging toen dood. En dat had ik gedaan. Maar mijn leven ging verder, ik moest gewoon naar school en elke keer werd ik achtervolgd door enorme schuldgevoelens enzo, en ook nog de geest van mijn zus die steeds maar zei "dat had iedereen kunnen overkomen", waardoor ik me nog eigenlijk slechter voelde. 

. Echt een hele nare droom.
Maar 

GOEDEMORGEN 

!

Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.