Daarna door naar Radar, Opsporing Verzocht en Lingo.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Hij is nu bij Holland sport
23.00 uur, Nederland 1quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tijdstip en waar het op komt is ook wel handig
Ook nog Met Het Mes Op Tafelquote:Op maandag 4 februari 2008 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarna door naar Radar, Opsporing Verzocht en Lingo.
Pauw en Witteman is altijd om 10.00 's ochtens bij Geographic Channel, dit zal wel een herhaling zijn van onze belastingcenten.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tijdstip en waar het op komt is ook wel handig
Als ze opnieuw 5000 euro neerleggen..quote:Op maandag 4 februari 2008 19:58 schreef BB-King het volgende:
Maar krijgen ze het ook voor elkaar om Joran wederom aan de lijn te krijgen...
Lijkt me sterk, maar zou wel leuke tv opleveren.
En verder:quote:Peter R. en Patrick: wat nu?
Peter R. de Vries en 'Joran-vriend' Patrick van der Eem (foto) kijken vanavond terug èn vooruit na een zondagavond vol onthullingen over de verdwijning van Natalee Holloway - goed voor een spectaculair kijkrecord.
en weer een bashtopicquote:Op maandag 4 februari 2008 19:44 schreef SCH het volgende:
De hele redactie van Peter R de Vries zit vanavond bij Pauw en Witteman en naar ik begrijp is ook Patrick "het is klaar Joran" van der Eem, met litteken aanwezig.
Dacht dat Peter het zulke waardeloze sukkels vond?
Maar snap ook weer wel dat ie er gaat zitten want ze stellen toch geen kritische vragen.
Die ook nog maar eens benadrukt dat hij het vrij zwaar heeft met deze client, omdat hij ook totaal geen idee heeft wanneer hij liegt en wanneer hij de waarheid spreekt.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede woorden van de advocaat van Joran bij Nova op dit moment.
Inderdaad, wat weer in het voordeel spreekt van Joran als ze hem willen neerzetten als een pathologische leugenaar die alles bij elkaar liegt en dus ook de bekentenis.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Die ook nog maar eens benadrukt dat hij het vrij zwaar heeft met deze client, omdat hij ook totaal geen idee heeft wanneer hij liegt en wanneer hij de waarheid spreekt.
Daar hebben ze het toch over?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, wat weer in het voordeel spreekt van Joran als ze hem willen neerzetten als een pathologische leugenaar die alles bij elkaar liegt en dus ook de bekentenis.
Wel jammer dat ze bij Nova net de verkeerde punten aansnijden tot nu toe, ze moeten het hebben over Daury, die telefooncel, en de twijfel of ze dood was.
Op het moment dat je reageerde wel ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:46 schreef Steeven het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toch over?
En SCH: triest figuur.
wel waarheid, maar hij heeft joran wel genaaid en nu ff flink afbranden dat rijkeluis jochiequote:Op maandag 4 februari 2008 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
'Wat die gozer Aruba heeft aangedaan, en Amerika, en Nederland'ajb. zeg overdrijven is ook een vak.
Ik deel jequote:Op maandag 4 februari 2008 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Even afstemmen op NL1..
Ben de laatste 3 dagen weer teveel met dit onderwerp bezig merk ik al.
Meesterlijk inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 23:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Patrick van der Eem
"Kreeg Joran aan de praat"
En een pokerface opzetten als hij door heeft wat er opgezet wordt door Patrickquote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef xFriendx het volgende:
Joran kan dus aardig pokeren en dus bluffen?
Inderdaad weinig verheffend tot nu toe, veel te lief.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind P&W wederom erg lief, ik zou wel wat feller erin gaan als ik zo was afgeschilderd als Peter bij hen heeft gedaan
Ik wil wel ff HU tegen hem, ff ze geld stelenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef agter het volgende:
Peter zegt dat Joran heel veel geld heeft.
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het schokkendste dat Peter R. de Vries het voor doet komen alsof het zo belangrijk is dat deze zaak wordt opgelost maar ondertussen kickt hij op alle media-aandacht, de kijkcijfers en natuurlijk het geld.
En dat ie nu in dat programma zit zegt alweer genoeg over hem. Want was hij niet kritisch over Pauw en Witteman? Vond ie niet dat zij geen kritische vragen stelden?
Je blijft van mn cameraploeg gaat niet echt op danquote:Op maandag 4 februari 2008 23:14 schreef BabblingBrook het volgende:
Waar is Willibrord Frequin als je m nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |