abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56538074
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:31 schreef F1Bas het volgende:
Hofs heeft een kleintje

http://www.youtube.com/watch?v=PMnFBvOwY6Q

Jan
pi_56538142
Wat Noshiba zegt.. Sjonnie Sjonnie Sjonnie
pi_56538149
ik zoek nog een paar mooie sfeer-foto's met stadion fakkels enzo.
Kan iemand helpen
pi_56538217
quote:
Hofs heeft een kleintje

Haha geniaal die gozer
pi_56538234
Wat zou die 23 van Tunesie kosten?
  maandag 4 februari 2008 @ 23:55:59 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56538308
!!! Jan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56538343
Owja, Litmanen zeker in de OP!
Koning.
pi_56538571
Zo ik heb mijn ArenA bouwplaat eens uit de kast gehaald Dat ding lag der al 10 jaar te liggen maar nu ga ik em eens bouwen. Ik upload wel fotos als ie af is :p
pi_56538994
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:09 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Zo ik heb mijn ArenA bouwplaat eens uit de kast gehaald Dat ding lag der al 10 jaar te liggen maar nu ga ik em eens bouwen. Ik upload wel fotos als ie af is :p
bouwplaat
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:43:55 #85
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_56539048
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik dacht dat de shirts niet weggegeven mochten worden?
jawel paar keer per jaar sinds vorig jaar

Eerder moesten ze overigens zelf shits gaan betalen als ze er meer dan een bepaald aantal gebruikten.
pi_56539084
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:52 schreef Chadi het volgende:
Wat zou die 23 van Tunesie kosten?
Chikhaoui? Miljoentje of 8 á 10..
pi_56539198
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef toma het volgende:

[..]

bouwplaat
ja zon ding wat ik 10 jaar geleden ergens bij kreeg kan je de arena nabouwen op schaal 1:800 Royal sadness maar wel vet
pi_56540171

Voor de OP
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56540377
Die kikker is mooi
pi_56540577

pi_56540893
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56541395
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:31 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Wij zeggen thuis altijd: "kut is kut zei de boer en hij neukte zijn varken'.
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:09 schreef Noshiba het volgende:

[..]

SJONNIIIEEE!!!!!

En Jari, Kluivert, Witschge die hooghoudt, Dani... Ga zo maar door
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De Feyenoord spelers moesten vandaag bukken voor Bert . Zo te zien op ned. 3
Vandaar die achterwerkblessure van Buijs
quote:
Hofs heeft een kleintje

Vertonghen
Hij pakte Hofs trouwens een paar keer lekker hard aan, maar wel fair. Heerlijk om te zien
Kan Urby nog wat van leren.
We hebben opzich wel 'n paar bikkels achterin.
pi_56542939
ben benieuwd naar de OP
AFC AJAX
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:30:50 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56542985
Dat is een verassing .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:54:36 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56543420
quote:
'Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek'

k kreeg bijna een brok in mijn keel, ergens half december. Ajax presenteerde een samenwerkingsovereenkomst met de nationale voetbalbond van China, de staatstelevisie én de Chinese topclub Beijing Guoan FC, en de zendingsdrang droop ervan af. 'Ajax wil de kennis van de eigen, rijke jeugdopleiding in de toekomst delen met de Chinese topclubs', klonk het vlak voordat de champagne door de glazen klotste.

De zucht van opluchting was tot in de uithoeken van Mantsjoerije te horen. Eindelijk dalen de afgezanten van die hogere beschaving uit Amsterdam af in het voetbaloerwoud, eindelijk worden de heidenen met stammen tegelijk bekeerd tot het enige, ware geloof. Honderden miljoenen staan nu al opgewonden klaar om het evangelie van de missionarissen uit Mokum tot zich te nemen. Amen.

Omdat Chinezen niets menselijks vreemd is, is er straks ongetwijfeld ook een klier die lastige vragen gaat stellen. Vroeg of laat zal de kwestie bij de Ajax-delegatie opgeworpen worden. Hoe leid je nu eigenlijk een rechtsback op? De paters uit de polder zullen elkaar eens schaapachtig aankijken, zich uitgebreid het hoofd breken en dan stamelend uitbrengen dat ze dat ook niet meer exact weten, omdat het al zo lang geleden is. Wij in Amsterdam kópen tegenwoordig rechtsbacks.

Een jaar of dertien geleden waren zij van Ajax de besten, ook in het opleiden van voetballers. De tijd van bloei van onderen, van elke rups die vlinder kan worden, is in Amsterdam geweest. Zelfs voor de eenvoudige positie van rechtsback, waar je af en toe een tegenstander moet tackelen, af en toe een bal moet inspelen, af en toe naar voren moet rennen en altijd nog de zijlijn als hulpmiddel in de buurt hebt, is de club met die eigen, rijke opleiding afhankelijk geworden van de rest van de wereld.

In het voorjaar van 2006 telde Ajax met speels gemak drie miljoen euro neer voor de Roemeen George Ogararu. Eén jaar later kwam voor honderdduizend euro met Jurgen Colin de volgende blindganger. En nog geen zes maanden verder toveren de Amsterdammers alweer 3,75 miljoen uit hun binnenzak voor Bruno Silva, een spring-in-het-veld uit Uruguay. Bijna zeven miljoen euro voor drie rechtervleugelverdedigers in nog geen twee jaar tijd; er zijn mensen voor minder zotheid een tijdje uit het maatschappelijke verkeer gehaald.

Het plaatst tevens de scouting en dus het aankoopbeleid van zij die de besten waren in een bedenkelijk perspectief. Ajax was de club die bij Malmö FF ooit Markus Rosenberg ophaalde en Afonso Alves over het hoofd zag. Ajax was de club die de persoonlijke eisen van Denny Landzaat te gortig vond, maar bankzitter Albert Luque honoreert met miljoenen.

Ajax was de club die pas kwaliteiten in Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez ontdekte toen ze respectievelijk negen en zeven miljoen euro waard waren. Ajax was de club die Rasmus Lindgren in 2005 transfervrij naar FC Groningen liet vertrekken en nu voor een afkoopsom van 2,5 miljoen pijnlijk moet bekennen destijds een verkeerde inschatting te hebben gemaakt. Om over het gehannes met Kenneth Perez maar niet te spreken.

Daarmee lijkt Ajax ook de scouting in handen te hebben gelegd van de veel creatievere provincieclubs. Als een speler op de groene weides van het noorden en oosten van het land eenmaal tot volle wasdom is gekomen, zijn de Amsterdammers wel bereid de knip te trekken. Neem Huntelaar van SC Heerenveen, neem Kennedy Bakircioglu en Orlando Engelaar van FC Twente, neem Suarez, Silva en Lindgren van FC Groningen. Nog even en de Amsterdammers halen ook de Martinitoren op om in de Jordaan de plaats te laten innemen van de Westertoren.

Best bruikbaar dus, zo'n dwaze transfermaand. Vooral voor de onderzoekscommissie die binnenkort gaat rapporteren waar het bij Ajax de afgelopen tien jaar is misgegaan. De conclusie ligt voor het oprapen. Ajax is lui, gemakkelijk en spilziek. De club leidt niet meer op, de club scout niet, de club vaart blind op anderen. Ofwel, Ajax zoekt boer. Daarvan telt China er zo'n vierhonderd miljoen. Een gouden zet dus, dat samenwerkingsverband.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:59:19 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56543491
quote:
Onderzoek naar charge van Van Bronckhorst

Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst hoort snel of de wedstrijd tegen Ajax hem mogelijk een schorsing gaat opleveren.

De KNVB-aanklager gaat bekijken of er aanleiding is Van Bronckhorst te straffen voor diens overtreding op Klaas-Jan Huntelaar. Het incident, waarbij de Feyenoorder de achillespees van de Ajacied raakte, was scheidsrechter Jack van Hulten ontgaan.

Op basis van televisiebeelden en verklaringen neemt de aanklager van de KNVB een besluit of hij Van Bronckhorst een schikkingsvoorstel zal doen.
Net goed.
pi_56543523
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Net goed.
Terecht natuurlijk
  dinsdag 5 februari 2008 @ 12:02:40 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56543533
Mooi stukje over die aankopen .

En terecht mbt die overtreding, echt schandalig gewoon..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56543547
Dat was al een tijdje duidelijk. Nu maar hopen dat die comissie dat ook inziet en met een goed plan komt om dit recht te zetten. Vooral de jeugdopleiding en de scouting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')