Er wordt dit jaar in ieder geval gesproken. Dat is al een verbetering ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
m.a.w. zal wel weer een of andere kutsanctie komen.
Ah zoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
@ Cyberia: shirtjes mogen heel soms in het publiek worden gegooid. Bij speciale gelegenheden (zoals gister dus) bijvoorbeeld.
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef Jasza het volgende:
Mensen kunnen gewoon 1 minuut voor de wedstrijd naar binnen gaan of ff in 411 of 412 gaan staan tot dat beest weg is, hoe debiel
Klopt. Ajax had verwacht dat er zaterdag met voorbereiden al vuurwerk op het vak gelegd zou worden. Hadden ze weer mooi misquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.
Achja misschien moeten ze maar is goede fouilleerders bestellenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vak is gecontroleerd door die hond, niet de mensen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die pisnicht van een Gio al geschorst?
Altijd lachen met die kakkerlakkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom? was toch gewoon een duel om de bal?
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Blight het volgende:
Mooi van zondag, jammer van die belachelijke acht punten achterstand.
Winnen in Eindhoven dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Blight het volgende:
SJONNIIIEEE!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
Heren,
Ik ben bezig met een nieuwe OP voor deze topic reeks. Zijn er nog wensen of suggesties? Ik hoor het graag!
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
Heren,
Ik ben bezig met een nieuwe OP voor deze topic reeks. Zijn er nog wensen of suggesties? Ik hoor het graag!
goeie one-linerquote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Blight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |