quote:
Laat ze ergens in een put achter en ga op blote voeten nieuwe halenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Mijn schoenen zijn op. Geen profiel op de zool, ze zijn bruinig ipv. wit en gaten in de voorkant.
Niks mis met troste papa postsquote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ja Jo0Lz, zo is het wel weer genoeg met de trotse-papa-posts.
Liefquote:
Hey het moest er een keer van komenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Jo0Lz het volgende:naamtopic.
.
[..]
Laat ze ergens in een put achter en ga op blote voeten nieuwe halen.
Wat Jo0Lz zegt: nieuwe kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Mijn schoenen zijn op. Geen profiel op de zool, ze zijn bruinig ipv. wit en gaten in de voorkant.
Het is volgens mij de allereerste in DIG. Ik ga em wel lekker cross-posten in de USSC. Daar zijn ze er dol op!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ja Jo0Lz, zo is het wel weer genoeg met de trotse-papa-posts.
USSC? United States Sentencing Commission? University Social Club!? Ik ben niet zo into internet-dingetjes.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is volgens mij de allereerste in DIG. Ik ga em wel lekker cross-posten in de USSC. Daar zijn ze er dol op!.
Wehehe.
Ik ben nog steeds aan het werk dusquote:Op maandag 4 februari 2008 19:12 schreef mschol het volgende:
WB BCeerste dag stage achter de rug, dat wordt echt wennen...
vanaf morgen 8:00 tot 16:30 werken XD
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
boe!
[..]
lief! indd... ik moet ook eens aan de vent en wat kids poepen ofzo
Sorry, dat wist ik niet. Ik dacht dat jullie wat hadden.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is echt lastig he...dat man + vrouw ook gewoon vrienden kunnen zijn!
Impossible!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is echt lastig he...dat man + vrouw ook gewoon vrienden kunnen zijn!
Wel.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel... ik kan er niks aan doen dat ik 8 uur per dag stage moet gaan lopen
Nou, je had een andere school kunnen kiezen.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe dan? zeggen school je kan schijt krijgen aan die uren? nee dan kom ik nooit verder..
dat had geen reet uitgemaakt, had ik alsnog die uren moeten makenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, je had een andere school kunnen kiezen.
i know, en weet ook dat ik er gewoon mee zal moeten leven (en wennen) maar blijft toch kut als je gewend was om rond 8:30 je nest uit te komenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef phluphy het volgende:
Part of life, mschol.En doorgaans een eenmalig iets, zo'n periode, dus ik zou zeggen: enjoy!
Altijd toch hierquote:Op maandag 4 februari 2008 20:23 schreef BlueCurl het volgende:lekker gezellig hier weer hoor sjonge
2 nieuw mods ook sinds ik hier voor het laatste ben geweest ook
pwnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:41 schreef slakkie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan moet ik gaan werken...
Ga jij je brakke arrays maar eens fixen, jongeman!quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ga jij je brakke arrays maar eens fixen, jongeman!
Whehe terrug gepwnd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:40 schreef c0nd0r het volgende:
He Sjoel!
Waar is dat pimp met je computer topique nou?!
O in dat geval moet ik nog even wachten tot het eind van de week dan komen foto's en fanfares en alles erbij jeweetsch!quote:
Ah ok. Mja, ik houd je in de gaten hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik nog even wachten tot het eind van de week dan komen foto's en fanfares en alles erbij jeweetsch!
Is dat een goed of een slecht ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok. Mja, ik houd je in de gaten hoor..
HELP HELP HELPquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je van plan bent![]()
Don;t piss me offquote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van slagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehe terrug gepwnd.
Je was wel erg van slag gisteren hè Jort.
Goedemorgen!
Goeiemoggel!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Don;t piss me off
[..]
Ik ben nog steeds van slag
Verder:
Whehehehehe, ik zou je arrays echt aanpassen als ik jou was.quote:
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whehehehehe, ik zou je arrays echt aanpassen als ik jou was.
Rustig maar hoor.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Rustig maar hoor..
Het was een goed iets. Als je stout doet, krijg je Wyri op je dak..
Hehe, het komt wel goed hoor. Na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Don;t piss me off
[..]
Ik ben nog steeds van slag
Verder:
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Rustig maar hoor..
Het was een goed iets. Als je stout doet, krijg je Wyri op je dak..
quote:
Als je het ff opnieuw pastebinned.quote:
1 2 3 4 5 6 | id => 1, subject => "Een subject lalala", content => "lalalalalalalala", tags => [ tag1, tag2, tag3 ], }; |
Ik heb een tweede array omdat me tags in een andere tabel staan, die roep ik op met twee queriesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je het ff opnieuw pastebinned.
Ik had wel een idee:
[ code verwijderd ]
Ik snap niet waarom die tweede array met alleen tags moet bestaan.
neh, nooit geweest! we zijn gewoon vriendjes! Maar wel volgende week donderdag op Valentijnsdag naar een concert hihi! Kunnen we overigens ook niet veel aan doen haha!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik niet. Ik dacht dat jullie wat hadden.
Hoi terug!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Altijd toch hier![]()
Tsja gaat wel erg snel de laaste tijd hier.
Ow trouwens hoi BC![]()
![]()
Maar niet in Nederland....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het komt wel goed hoor. Na regen komt zonneschijn.
Nog tips en tricks?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Oe oe oe, Valentijnsdag! Binnenkort maar weer eens wat stalker-gadgets kopen.
Proximity t-shirtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Oe oe oe, Valentijnsdag! Binnenkort maar weer eens wat stalker-gadgets kopen.
Cause he got it like that.quote:
quote:
De Spice Girls stoppen er eerder mee!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Cause he got it like that..
[..]. Kom op, dat heb je heul niet nodig, en dat weet je best. Je kunt gewoon op www.tmf.nl kijken hoe het moet.
.
Tov eindelijk iemand die me (te) serieus neemtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
Spice Girls! die heb ik zelfs nooit tof gevonden! pleaseen TMF daarnaast ook niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De Spice Girls stoppen er eerder mee!!!!
Waarom ben ik naar die site gegaan?! M'n leven wat doe je?!
Ze zijn ook helemaal niet tofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
Spice Girls! die heb ik zelfs nooit tof gevonden! pleaseen TMF daarnaast ook niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tov eindelijk iemand die me (te) serieus neemt
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
GPS trackers, wireless microphones, mini-cams... zolang ik maar niet binnen een straal van 100 meter in haar buurt kom mag alles
Die stalkt niet die dumpt meteen in zeequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Straatverbod?
!
Een echte Joran wannabe in het midden hier!.
Was een thema/tijdelijk forum. Dus is nu archiefquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Hehe, oké belangrijk verschil. Ik neem die uitspraak wel terugquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die stalkt niet die dumpt meteen in zee
+quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
+quote:Op maandag 4 februari 2008 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
boe!
[..]
lief! indd... ik moet ook eens aan de vent en wat kids poepen ofzo
OMGOMGOMG!!1!!111!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
+
[..]
+
c0nd0r
Geslacht: Man
BlueCurl
Geslacht: Vrouw
=
![]()
Ik ben een heuse matchmaker
Maak je een view aan, blog_posts, daarna select * from blogpost, waar die tags ook in staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een tweede array omdat me tags in een andere tabel staan, die roep ik op met twee queries
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | # Hieruit haal je dan de array, $blog_post in dit geval $blog_post = { id => 1, # etc } select * from tags where post_id = $blogpost["id"]; $blog_post["tags"] = $array_from_tag_select; # En nu kan je vanalles met blogpost doen, incl. de bijbehorende tags. |
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
-
Whehehe, ik weet het. Lekker pûh!quote:
Tell me!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, ik weet het. Lekker pûh!
Ja maar die wil niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef phluphy het volgende:
Bertje een matchmaker, right.![]()
Zorg eerst eens voor een leuk 'dinnetje voor jezelf dan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh!
[..]
neh, nooit geweest! we zijn gewoon vriendjes! Maar wel volgende week donderdag op Valentijnsdag naar een concert hihi! Kunnen we overigens ook niet veel aan doen haha!
[..]
Hoi terug!
Enorm snel met modsLaatste keer dat ik me kan herinneren waren FredvZ en Godje het nog geloof ik
Wat ben jij af en toe toch een lekker ding met je binnen komers plurquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef phluphy het volgende:
Bertje een matchmaker, right.![]()
Zorg eerst eens voor een leuk 'dinnetje voor jezelf dan.
ach ik trap toch overal in... niks nieuwsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
+
[..]
+
c0nd0r
Geslacht: Man
BlueCurl
Geslacht: Vrouw
=
![]()
Ik ben een heuse matchmaker
quote:
arme jij!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt toen iks Godje er mee gestopt toen kwam ik. En daarna was Fredje heel rap in eens weg en daar voor heb ik Jo0Lz toegeworpen gekregen van tanta Yvonne.
En het probleem zit hem in...?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach ik trap toch overal in... niks nieuws
[..]Straks word ik nog forum slet.. eerst Jump nu weer iemand anders...
Valt mee, red mezelf wel en met Jo0Lz naast me komt het helemaal goedquote:
Ook een biertje met wat popcorn plur?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef phluphy het volgende:
Oeh, c0nd0r gaat voor de Direct Approach. Cool.![]()
(Let goed op Bertje, hier kun je nog wat van leren)![]()
Jongens, dit gaat 'n leuke soap worden!
* Kijk morgen weer naar.. Goede SC, slechte SC...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt mee, red mezelf wel en met Jo0Lz naast me komt het helemaal goed.
[..]
Ook een biertje met wat popcorn plur?
En na een paar jaar blijkt dat je Janneman Robinson gewoon de dader is!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Ech zo enorm kut is dat he. Dat je lekker met een meisje op het strand ligt, ze opeens begint te schudden, en je haar uiteindelijk maar in de ocean moet dumpen om er vanaf te komen.
Bier en popcorn? Wat een bah combinatie!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:05 schreef WyriHaximus het volgende:
Ook een biertje met wat popcorn plur?
Heul niet! Hij heeft een heule goeie aan mijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach ik trap toch overal in... niks nieuws
[..]Straks word ik nog forum slet.. eerst Jump nu weer iemand anders...
[..]
[..]
arme jij!
Is bier met lasanga beter danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bier en popcorn? Wat een bah combinatie!
Bier met een zoutje of kaasjes: o.k.
Popcorn met cola: o.k.
Maar ik ben bang dat we het niet nodig gaan hebben, ik denk dat ze "het achter de schermen doen."
Echt welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heul niet! Hij heeft een heule goeie aan mij.
Verdulle.
zou gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Misschien een PNG header erbij doen?
1 2 3 | header("location: -url-); ?> |
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Nou, dan maar even een Direct Approach: Wil er iemand seks met mij hebben?
http://nl2.php.net/header > en dan even een F5 op "mandor at mandor dot net"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zou gewoon moeten werken
hij is redelijk smerig als je em direct aan roept, dan geeft hij namelijk et pad van het plaatje terug
door dit:
[ code verwijderd ]
dit weet ik en dit kon in php4 niet anders, ga kijken of ik em nu wel kan aanpassen(php4 GD lib kon geen gifjes aan (bewegend))
geen idee of dat inmiddels is veranderd
Probeer het eens in KPDquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Lasagna met bier wil wel. Maar lasagna met wijn is beter!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Is bier met lasanga beter dan!
* WyriHaximus is verder spelen met ze N73
Niet te direct, sufferd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Zal ik je voortaan maar een PM sturen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:47 schreef phluphy het volgende:
Niet te direct, sufferd!En ik zou ook een andere doelgroep proberen!
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zal ik je voortaan maar een PM sturen?
Soms wel, dan schrikt ie als FOK! weer snel gaat!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft jouw inbox een trilfunctie dan?
ahh, thnx eff naar kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://nl2.php.net/header > en dan even een F5 op "mandor at mandor dot net"
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lasagna met bier wil wel. Maar lasagna met wijn is beter!![]()
Dat zeg ikquote:
Echt welquote:
Mag ergens ook wel voor iets wat standaard op je systeem aanwezig isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echt tof dat mijn hostingsprovider dat gewoon ondersteund
Klopt, maar meestal schermen ze alles af. Of PHP in uber-safe-mode.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mag ergens ook wel voor iets wat standaard op je systeem aanwezig is.
ligt er maar net aan hoeveel je ervoor wilt neertellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal schermen ze alles af. Of PHP in uber-safe-mode.
Adopteer me.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
broer heeft via SSH root access op z'n server
Ergens ook niet raar als je wild vreemde scripts op je server laat draaienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal schermen ze alles af. Of PHP in uber-safe-mode.
is die ook nog niet vaak geschrokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Soms wel, dan schrikt ie als FOK! weer snel gaat!
Dat klopt, maar je hebt safe en je hebt safe. Zo kan ik op mijn server gewoon mod_rewrite doen, maar je hebt ook servers die dan gewoon zo van NEIN KEINE HTACCESS EINS EINS EINS doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ergens ook niet raar als je wild vreemde scripts op je server laat draaien.
Nee idee. Kan me er wel wat bij voorstellen met al die exploids de hele tijd wil je niet dat ze je servertje eens lekker misbruiken door het gaatje achter inquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je hebt safe en je hebt safe. Zo kan ik op mijn server gewoon mod_rewrite doen, maar je hebt ook servers die dan gewoon zo van NEIN KEINE HTACCESS EINS EINS EINS doen.
Goedemorgen schattieponniequote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen lieve vriendjes en vriendinnetjes!![]()
Ik hoef in de maanden febr/maart maar 2 dagen per week te werken, en maar 5 uurtjes per dag.
Luxe hé!?
OKquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
hoi!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Ik hoef in de maanden febr/maart maar 2 dagen per week te werken, en maar 5 uurtjes per dag.
Luxe hé!?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goedemorgen schattieponnie
Luxe! Vraagt blijft natuurlijk.. Moet je nu niet de boot verkopen om je huisje in Frankrijk te houden?
Je hebt me wel gemistquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hoi!
[..]. Daar is "womanizer" c0nd0r weer hoor
.
.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goedemorgen schattieponnie
Luxe! Vraagt blijft natuurlijk.. Moet je nu niet de boot verkopen om je huisje in Frankrijk te houden?
Moge plurquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Luxe hé!?
Aah goed bezig!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
schatteponnie
![]()
Niks boot verkopen! Ik had gewoon nog heel veel vakantiedagen die ik heel erg uit-spreid.
Grouphug!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Ik voel liefde in dit topic. Heel veel liefde!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg 20 uur betaald, want ik werkte maar p/t.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge plurEn krijg je ook voor 40 uur p/w uitbetaald of is het nou weer niet zo luxe?
*Mentale erectiequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
jullie liggen echt verlegen om sex he...? zielepoten!
*knuffel voor iedereen dan* ghehehe neee geen sex
morgen uml tentamen! wish me luck!
Ik moet eerst mijn eigen landgoed onderhanden nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah goed bezig!
Gaan we nog golfen dan? Of moet je nog naar de countryclub?
Succes met je tentamen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
Heb je nog geen nieuwe tuinman sinds ik de laatste heb ontslagen omdat hij ook jouw tuintje onder handen nam?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn eigen landgoed onderhanden nemen.
[ afbeelding ]
Kun je goed spitten? Of heb je een bobcat?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]Doen jullie wel safe, jongens?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe tuinman sinds ik de laatste heb ontslagen omdat hij ook jouw tuintje onder handen nam?
Doe niet zo hypocriet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
Je loopt zeker nog met Pablo te rommelen?
OW ja das ook zo.. Heb je die GPS module ook nog om je nek? Anders kan ik je niet overal volgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet.Je weet donders goed dat die kuisheidsgordel echt niet open gaat zonder sleutel.
Helaas wel ja. Je kunt de komende 1,5 uur dus prima controleren dat ik gordijnen aan het ophangen ben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
OW ja das ook zo.. Heb je die GPS module ook nog om je nek? Anders kan ik je niet overal volgen
Als ik hier klaar ben met 'kopieren' kom ik je gordijnen wel even omhoog houdenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Je kunt de komende 1,5 uur dus prima controleren dat ik gordijnen aan het ophangen ben.
Dág!![]()
hahaha. sorry ik lig even in een deukquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Succes met je tentamen!
Niet te veel FOK!ken vandaag... hup! Leren jij!
Wacht.. Ik pak de neuken voor Dummies checklist er nog even bij just to be sure!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]Fluitje CHECK
Ja, ik denk dat het zo wel veilig genoeg is!
Snel rennen BC voordat ze je hele hand pakkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
Nog steeds netjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik krijg 20 uur betaald, want ik werkte maar p/t.
Vanaf 1 april 32 uur/week. Dat zal dan wel gaan tegenvallen!
Valt toch wel meequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:52 schreef BlueCurl het volgende:
sommige mensen hebben echt een te grote tuin!
[..]
hahaha. sorry ik lig even in een deuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Nee ik zal je beschermen tegen Pablo'squote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
als ik hier een tuinhuisje in me tuin dump dan is me tuin vol hoor
ik ben niet bang voor mannen die denken dat ze me hand of meer kunnen pakken hoor
Weet ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
als ik hier een tuinhuisje in me tuin dump dan is me tuin vol hoor
ik ben niet bang voor mannen die denken dat ze me hand of meer kunnen pakken hoor
dat word toch wel lastig hoor... zoiezo zou ik het ook niet winnen van zo'n enorm breed geval... Ben maar lief klein meisjequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zou het iig niet doen
. Then again 2 man+?
is goed en als ze jouw dan omver beuken hou ik ze alsnog zelf tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee ik zal je beschermen tegen Pablo's![]()
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is goed en als ze jouw dan omver beuken hou ik ze alsnog zelf tegen
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenHi boys!!!! hihihihihi
Ik lees tussen de regels door, ik verdraai niks.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:35 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door, ik verdraai niks.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
Gaat er nou eindelijk geneukt worden dan?
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heetquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!
edit:
degene die vanaaf door mij afgemat willen worden hehe:
vanaaf van half 8 tot half 10 doe ik deze week weer lesgeven
Precies daar gaat het toch omquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat word toch wel lastig hoor... zoiezo zou ik het ook niet winnen van zo'n enorm breed geval... Ben maar lief klein meisje
Maar iemand van ongeveer hetzelfde gewicht als mij eronder maak ik wel een goede kans denk ik.. Ik wil het nieteens weten hihi. Laat me maar lekker prutsen in de zaal met trainen hihiIs veel gezelliger en leuker!
Pfffff.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenHi boys!!!! hihihihihi
Je laat je afmatten door je vriendin?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heet
* WyriHaximus zou ook vriendin lief op halen van der werk om 6 uur .....
![]()
uhuh Rotjeknor it is... enkel is Kung Fu is spijkenisse op de woensdag... dinsdag in geerlietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heet
* WyriHaximus zou ook vriendin lief op halen van der werk om 6 uur .....
![]()
[..]
Precies daar gaat het toch om. Dat je er wat van leert is imo mooi meegenomen
.
Ja ik of haar we zien welquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je laat je afmatten door je vriendin?
Kenk nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh Rotjeknor it is... enkel is Kung Fu is spijkenisse op de woensdag... dinsdag in geerlietkleindorpie vlak bij snisse.
en sommige dingen die ik leer mag ik nieteens toepassen. hihi ff je neusbeentje je hoofd in meppen of je strottenhoofd kronkeltje in leggen enzomaargoed verdedigingstechnieken is maar deeltje van kung fu
geef mij maar vormpjes lopen enzo! en zwabberen met me zwaardje of wat andere wapens
of andere mensen afmattenook leuk!
Zal ik het doen?quote:U kunt kiezen uit twee ethernet aansluitingen op BreedNet Amersfoort:
1. BreedNet Amersfoort 100 Mbps (non-overbooked): ¤ 299 per maand.*
2. BreedNet Amersfoort 1 Gbps (1:10 overbooked): ¤ 349 per maand.*
Eenmalige aansluitkosten
Voor 100 Mbps: vanaf ¤ 1.500.**
Voor 1 Gbps: vanaf ¤ 1.500 **
Moraalridder.quote:
Dat is dus enkel de lijn he. Voor dingen als online storage en internet mag ik nog extra betalen.quote:
Je krijgt er wel gratis 25 mb webspace bij?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is dus enkel de lijn he. Voor dingen als online storage en internet mag ik nog extra betalen.
Gewoon een vork opetenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen rugridder is en achter je aan zit.
JEMIG!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
JEMIG!Wat hij zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Vixiequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Laura is mijn Cron Daemon.
En heb je ze al eens helemaal mogen strippen en daarna weer aan mogen kleden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
En Lisa, Christina en Sandra zijn mijn DNS bitches.
Dat gaat de root pimp denk ik niet leuk vinden...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En heb je ze al eens helemaal mogen strippen en daarna weer aan mogen kleden?![]()
* WyriHaximus heeft het gevoel dat hij op de foute toer gaat
Deze?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat de root pimp denk ik niet leuk vinden...
Nee. Mijn hostingsprovider.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]?! Daar heeft mijn root pimp geen problemen mee dat ben ik zelf
. (Niemand is baas over mijn doos
.)
maar iemand heeft je op de grond liggend en zijn handen om je nek heen. je gaat bijna KO omdat je hersenen wat tekort komen... als je dan een "aanval" maakt is dat eigenlijk weer een verdedigingquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik of haar we zien wel.
[..]
Kenk niet![]()
Ja precies maar dat is ook maar een aanval dan een verdediging.
Uhu.
Point taken. Maar dan zal je het ook weinig rotten of je dat wel mag gebruiken. Eerst overleven en dan verder kijken op zon momentquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar iemand heeft je op de grond liggend en zijn handen om je nek heen. je gaat bijna KO omdat je hersenen wat tekort komen... als je dan een "aanval" maakt is dat eigenlijk weer een verdediging
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl, ik ga nu heel voorzichtig met je zijn.
Geen idee ik ben niet getrouwdquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is het wat die bruiden daar vandaan?
is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Vista heeft toch geen kernel?
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:18 schreef Geqxon het volgende:
HEY!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:36 schreef BlueCurl het volgende:
en ben je echt desperate... zoek een hoer
Wat heb jij gesnoven? Ieder (groot) OS heeft een kernel. Hoe wil je anders je apps, CPU, RAM en I/O samen laten worden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Ze moeten je gewoon niet boos maken. Weet niet wat iedereen van plan is dat ze bang voor je zijn maar kan niet goed zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:36 schreef BlueCurl het volgende:
allemaal bang van mijik ben best stil en wat verlegen hoor!
maar kommop. ga gewoon iets sociaals doen en ontmoet een vrouw... word verliefd.. en het is ook bijna valentijnsdagdan geloof je maar eens in de bedoeling van de dag en ga der op uit
. Disagree.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:36 schreef BlueCurl het volgende:
allemaal bang van mijik ben best stil en wat verlegen hoor!
maar kommop. ga gewoon iets sociaals doen en ontmoet een vrouw... word verliefd.. en het is ook bijna valentijnsdagdan geloof je maar eens in de bedoeling van de dag en ga der op uit
Hehehe. Ze behandelen zichzelf toch ook zo? (imho.)quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Praat niet zo respectloos over prostituees
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Doh: http://stpeteforpeace.org/real.threat.html
Als een vrouw het leuk vind om sex te hebben en daar betaald voor krijgt, dan hoef je haar nog geen hoer te noemen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe. Ze behandelen zichzelf toch ook zo? (imho.)
Ik zou het zelf niet erg vinden om voor seks betaald te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:27 schreef phluphy het volgende:
Als je sex hebt omdat je het leuk vindt, hoef je je er toch niet voor te laten betalen?![]()
Succes met je examen, Show!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:54 schreef phluphy het volgende:
Bertje-darling, zorg jij nou maar eerst dat je überhaupt sex krijgt, voordat je gaat dromen over betaalde sex...
Hoer -> Prostitueequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een vrouw het leuk vind om sex te hebben en daar betaald voor krijgt, dan hoef je haar nog geen hoer te noemen!
Ofc. "ze"? Heb je ons iets te vertellen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar ze vind het niet zo leuk dat ze zo genoemd wordt.
En makkelijker te SMSenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef BlueCurl het volgende:
noem eens het werkelijke verschil tussen hoer en prostitiuee dan! het alleen een ander woord voor hetzelfde. dus het is gewoon hoeris minder letters dus is anti-rsi
* WyriHaximus geeft even een voorbeeldquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En makkelijker te SMSen(
).
vs.quote:SMS "HOER AAN" naar 0906 voor de geilste hoertjes!
quote:SMS "PROSTITUEE AAN" naar 0906 voor de geilste prostituee 's!
Succes! Kick ass!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:54 schreef phluphy het volgende:
Bertje-darling, zorg jij nou maar eerst dat je überhaupt sex krijgt, voordat je gaat dromen over betaalde sex...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus geeft even een voorbeeld
[..]
vs.
[..]
Volgens mij ook niet geweest. Of je moet per ongeluk hier posten en eigenlijk de SEX SC moeten hebben...quote:
Niet dat ik me kan herinneren. Anders had ik het wel weggemod.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan ben ik blind geweest want heb geen porno gezien hier
plurry is geniaalquote:
SLET beter?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dude. Zelfs met HOER kunnen mensen het verkeerd gaan spellen.
SMS HOER AAN -> User SMS -> SMS HOOR AAN
Zolang je het maar weg edit dan kan ik het ook nog zienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet geweest. Of je moet per ongeluk hier posten en eigenlijk de SEX SC moeten hebben...
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Anders had ik het wel weggemod.
Uhu, mschol vertel eensquote:
quote:TOTAL_HTML - Congratulations, the total number of HTML files on this page (including the main HTML file) is 1 which most browsers can multithread. Minimizing HTTP requests is key for web site optimization.
TOTAL_OBJECTS - Congratulations, the total objects on this page (including the HTML) is 3 which most browsers can multithread. Minimizing HTTP requests is key for web site optimization.
TOTAL_CSS - Congratulations, the total number of external CSS files on this page is 1 . Because external CSS files must be in the HEAD of your HTML document, they must load first before any BODY content displays. Although they are cached, CSS files slow down the initial display of your page.
TOTAL_SIZE - Congratulations, the total size of this page is 9898 bytes. This page should load in less than eight seconds on a 56Kbps connection - or 2.57 seconds. But there's always room for improvement.
TOTAL_SCRIPT - Congratulations, the total number of external script files on this page is 1 . External scripts are less reliably cached than CSS files so consider combining scripts into one, or even embedding them into high-traffic pages.
HTML_SIZE - Congratulations, the total size of this HTML file is 2588 bytes, which less than 20K. Assuming that you specify the HEIGHT and WIDTH of your images, this size allows your page to display content in well under 8 seconds, the average time users are willing to wait for a page to display without feedback.
SCRIPT_SIZE - Congratulations, the total size of all your external scripts is 3730 bytes, which is less than 4080 bytes. This will fit into three higher-speed TCP-IP packets.
CSS_SIZE - Congratulations, the total size of your external CSS is 3580 bytes, which is less than 4080 bytes. This will fit into three higher-speed TCP-IP packets.
MULTIM_SIZE - Congratulations, the total size of all your external multimedia files is 0 bytes, which is less than 4K.
!kickban Jo0Lzquote:
tekst is voldoende om een goeie firewall/proxy te laten flippenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan ben ik blind geweest want heb geen porno gezien hier
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
tekst is voldoende om een goeie firewall/proxy te laten flippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort tekst?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]dat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort tekst?![]()
Hier ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:30 schreef BlueCurl het volgende:
smorgens! wat een mooie blauwe lucht daar aan de andere kant van mijn raam!
Nee, drink geen koffie @work. Is vies water met een smaakje.quote:
Zelf koffie meenemenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, drink geen koffie @work. Is vies water met een smaakje.
Neus dicht en een een keer naar binnen gieten danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, drink geen koffie @work. Is vies water met een smaakje.
Je drinkt koffie ook niet omdat het lekker isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:40 schreef DaneV het volgende:
[..]
Neus dicht en een een keer naar binnen gieten dan
Nee, je drinkt koffie om de dag te overleven !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je drinkt koffie ook niet omdat het lekker is
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, koffie voor programmeurs is als energydrink voor pubers.
Dan dut ik halverwege de middag inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Maar van soda of fruitsapjes krijg je toch geen energie?
In fruitsapjes zit net zoveel suiker als in frisdrank en van suikers krijg je ook heel veel energy.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Maar van soda of fruitsapjes krijg je toch geen energie?
Nee, dan neem ik eerder jasmijn thee mee van huis.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik eerder jasmijn thee mee van huis.
Zelfprojectie.quote:
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er doorquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
tekst is voldoende om een bout firewall/proxy te laten flippen
* WyriHaximus eens is me BCquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
energiedrank
koffie
fanta/cola
fruitsapjes
dat weet ik.. ik heb er gelukkig niet mee te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er door.
gelukkig dat er mensen zijn die het eens zijn... is best schaars zo hoor... als nerden onder mekanderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er door.
[..]
* WyriHaximus eens is me BC
Idd, maar het is gewoon beter voor je en geeft toch genoeg energyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig dat er mensen zijn die het eens zijn... is best schaars zo hoor... als nerden onder mekander
Ja idd, ik ook, pizza halen thoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef BlueCurl het volgende:het wer was briljant vandaag overigens... ben eens buiten geweest
;') * WyriHaximus zou toch voor anders om gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Echt, als ik moest kiezen, mijn penis of TotalCommander....TOTAL COMMANDER FOR TEH WIN
Hij zal hem waarschijnlijk nooit gebruiken ....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
;') * WyriHaximus zou toch voor anders om gaan.
dik gedrukte chip heb ik @ moederbord...quote:SATA is designed to be backward and forward compatible with future revisions of the SATA standard.[10]
According to the hard drive manufacturer Maxtor, motherboard host controllers using the VIA and SIS chipsets VT8237, VT8237R, VT6420, VT6421L, SIS760, SIS964 found on the ECS 755-A2 which was manufactured in 2003, do not support SATA 3Gb/s drives. To address interoperability problems, the largest hard drive manufacturer Seagate/Maxtor have added a user-accessible jumper-switch known as the Force 150, to switch between 150 MB/s and 300 MB/s operation.[3
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:31 schreef DaneV het volgende:
[..]
Hij zal hem waarschijnlijk nooit gebruiken ....
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef slakkie het volgende:
Radar, Hawkeye, Hotlips!!
Heb vandaag een MASH box gekocht, 11 seizoenen plezier. De film zat er ook bij, dat was wel een leuke verrassing (al had ik die al).
* slakkie is happy happy happy
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is zojuist gepwnd door ze ouders hun PC: Geen notepad.exe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |