Nee, je drinkt koffie om de dag te overleven !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je drinkt koffie ook niet omdat het lekker is
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, koffie voor programmeurs is als energydrink voor pubers.
Dan dut ik halverwege de middag inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Maar van soda of fruitsapjes krijg je toch geen energie?
In fruitsapjes zit net zoveel suiker als in frisdrank en van suikers krijg je ook heel veel energy.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Maar van soda of fruitsapjes krijg je toch geen energie?
Nee, dan neem ik eerder jasmijn thee mee van huis.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik eerder jasmijn thee mee van huis.
Zelfprojectie.quote:
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er doorquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
tekst is voldoende om een bout firewall/proxy te laten flippen
* WyriHaximus eens is me BCquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
energiedrank
koffie
fanta/cola
fruitsapjes
dat weet ik.. ik heb er gelukkig niet mee te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er door.
gelukkig dat er mensen zijn die het eens zijn... is best schaars zo hoor... als nerden onder mekanderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou je bepaalde nieuws items ook niet kunnen lezen er door.
[..]
* WyriHaximus eens is me BC
Idd, maar het is gewoon beter voor je en geeft toch genoeg energyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig dat er mensen zijn die het eens zijn... is best schaars zo hoor... als nerden onder mekander
Ja idd, ik ook, pizza halen thoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef BlueCurl het volgende:het wer was briljant vandaag overigens... ben eens buiten geweest
;') * WyriHaximus zou toch voor anders om gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Echt, als ik moest kiezen, mijn penis of TotalCommander....TOTAL COMMANDER FOR TEH WIN
Hij zal hem waarschijnlijk nooit gebruiken ....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
;') * WyriHaximus zou toch voor anders om gaan.
dik gedrukte chip heb ik @ moederbord...quote:SATA is designed to be backward and forward compatible with future revisions of the SATA standard.[10]
According to the hard drive manufacturer Maxtor, motherboard host controllers using the VIA and SIS chipsets VT8237, VT8237R, VT6420, VT6421L, SIS760, SIS964 found on the ECS 755-A2 which was manufactured in 2003, do not support SATA 3Gb/s drives. To address interoperability problems, the largest hard drive manufacturer Seagate/Maxtor have added a user-accessible jumper-switch known as the Force 150, to switch between 150 MB/s and 300 MB/s operation.[3
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:31 schreef DaneV het volgende:
[..]
Hij zal hem waarschijnlijk nooit gebruiken ....
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef slakkie het volgende:
Radar, Hawkeye, Hotlips!!
Heb vandaag een MASH box gekocht, 11 seizoenen plezier. De film zat er ook bij, dat was wel een leuke verrassing (al had ik die al).
* slakkie is happy happy happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |