abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56686630
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:20 schreef Stansfield het volgende:

[..]

iemand??
Nog maar eens een keertje dan:
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:55 schreef DonJames het volgende:
Ik heb even een algemene studiekostenaftrekpost-post in elkaar gezet: alles onder voorbehoud

Mag ik mijn studiekosten aftrekken?
Onder studiekosten (scholingsuitgaven) worden verstaan de uitgaven voor een studie voor het beroep of werk, of voor een toekomstig beroep of werk. De kosten van een studie voor liefhebberij of met een algemeen karakter zijn niet aftrekbaar.

Welke kosten mag ik aftrekken?
-Les- of collegegeld
-Kosten voor studieboeken, vakliteratuur en ander lesmateriaal
-Afschrijving duurzame zaken. Hierbij moet rekening worden gehouden met levensduur, restwaarde en privé-gebruik. Voor een computer geldt een afschrijvingstermijn van 36 maanden en een restwaarde van 10%. Voorbeeld: Je koopt op 1 juli 2007 een PC van 1.500 euro, waarvan je aannemelijk kan maken dat je hem voor 33% van de tijd voor je studie gebruikt. De aftrek wordt dan: 1.500-150=1.350. 1.350/3=450. Maar, je hebt hem in 2007 maar 6 maanden, dus het bedrag vermenigvuldig je in dit jaar met 6/12e. Ook gebruikt je hem maar voor 1/3 deel voor de studie.
De aftrekpost voor de computer wordt hier dus 75 euro.

Let op: ontvangen vergoedingen van bijvoorbeeld een werkgever moet je van de bovenstaande bedragen afhalen.

Welke kosten komen niet in aanmerking?
-rente voor schulden op grond van de Wet Studiefinanciering 2000
-uitgaven voor levensonderhoud (huisvesting, kleding, voeding)
-reis- en verblijfkosten
-uitgaven voor studiereizen en excursies
-uitgaven voor werk-of studeerruimte (inclusief de inrichting)

Wat is de "Drempel"?
Het bedrag wat je totaal aan aftrekbare studiekosten hebt gemaakt moet je verminderen met 500 euro. Dit is de drempel.

Ik krijg studiefinanciering, mag ik alle bovenstaande kosten zomaar aftrekken?
Nee, je mag niet de daadwerkelijk gemaakte studiekosten aftrekken, maar slechts de normbedragen. Dit werkt als volgt:
Je mag in beginsel niet de werkelijk gemaakte kosten aftrekken, maar je hebt te maken met zogenaamde normbedragen. Er zijn globaal 2 situaties denkbaar:
1. Als je werkelijk gemaakte studiekosten 2 keer zo hoog zijn als het normbedrag, dan wordt de aftrekpost (gemaakte kosten-normbedrag-ontvangen prestatiebeurs).
2. Als de normbedragen hoger zijn dan de ontvangen prestatiebeurs (dus niet de aanvullende lening!), dan wordt de aftrekpost: (normbedrag-ontvangen prestatiebeurs).
De normbedragen voor HBO en WO-studies zijn waarschijnlijk:
Voor de periode 01-01-2007 t/m 31-08-2007: 179,90 per maand
Voor de periode 01-09-2007 t/m 31-12-2007: 182,17 per maand

Voor MBO is dit (onder voorbehoud, met dank aan de Elsevier-almanak):
1 januari 2007 t/m 31 juli 2007: 126,88 Euro
1 augustus 2007 t/m 31 december 2007: 128,25 Euro.

Let op: voor HBO en WO zijn de twee perioden afwijkend, namelijk 1januari 2007 t/m 31 augustus 2007 en dan natuurlijk 1 september 2007 t/m 31 december 2007!!

Ik heb geen recht meer op de prestatiebeurs, mag ik nu de werkelijke kosten aftrekken?
Nee, je moet de normbedragen gebruiken als je recht hebt op studiefinanciering volgens de Wet Studiefinanciering 2000. Onder het begrip studiefinanciering vallen ook:
-een aanvullende IBG-lening
-een OV-jaarkaart
Ook als je hiervan wel gebruik kán maken, maar dit vrijwillig niet doet, heb je nog steeds recht op studiefinanciering. Je mag in dat geval dus nog steeds niet de werkelijke kosten aftrekken.
pi_56692187
Ik heb vandaag mijn jaaropgave ontvangen. Ik hoop dat ik 'm verkeerd heb ingevuld. Zoals het er nu voor staat, krijg ik 77 euro terug.
Vorig jaar was dat nog 1038 euro.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 februari 2008 @ 22:13:21 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56692369
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:04 schreef Syytön het volgende:
Ik heb vandaag mijn jaaropgave ontvangen. Ik hoop dat ik 'm verkeerd heb ingevuld. Zoals het er nu voor staat, krijg ik 77 euro terug.
Vorig jaar was dat nog 1038 euro.
Zorgkosten en alles ingevuld?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56692511
Woning 1
Hypotheek 1: EUR 140.000
Verkocht (overdracht) op 30-03-2007 voor: EUR 182.500
Kosten makelaar: EUR 3.500
Betaalde rente ongeveer: EUR 2.000 (voor 3 maanden)

Woning 2
HYpotheek 2: EUR 235.000
Gekocht (overdracht) op 02-01-2007 voor: EUR 249.000
Rente per maand ongeveer: EUR 1.000

Op 30-03-2007 hypotheek 1 volledig afgelost.

Eigenwoningschuld voor de nieuwe woning op 31-12-2007 (bijleenregeling): EUR 225.000

Vragen:
- mag ik voor de maanden januari, februari en maart de rente van beide hypotheken aftrekken?
- mag ik de rente van het overbruggingskrediet aftrekken?
- aangezien mijn eigenwoningschuld (225.000) lager is dan onze nieuwe hypotheek (235.000) mag ik voor de overige maanden (april t/m december) maar een deel van de rente van hypotheek 2 aftrekken?

Alhoewel wij de volledige overwaarde van woning 1 hebben gestopt in woning 2 is er toch een verschil tussen de eigenwoningschuld en hypotheek 2. Dit komt waarschijnlijk doordat wij o.a. een gashaard hebben laten plaatsen en deze is meegenomen met hypotheek 2. Kan ik hier nog iets mee? Wordt dit als een verbouwing gezien?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:32:31 #105
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_56692864
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef Guest73 het volgende:
Woning 1
Hypotheek 1: EUR 140.000
Verkocht (overdracht) op 30-03-2007 voor: EUR 182.500
Kosten makelaar: EUR 3.500
Betaalde rente ongeveer: EUR 2.000 (voor 3 maanden)

Woning 2
HYpotheek 2: EUR 235.000
Gekocht (overdracht) op 02-01-2007 voor: EUR 249.000
Rente per maand ongeveer: EUR 1.000

Op 30-03-2007 hypotheek 1 volledig afgelost.

Eigenwoningschuld voor de nieuwe woning op 31-12-2007 (bijleenregeling): EUR 225.000

Vragen:
- mag ik voor de maanden januari, februari en maart de rente van beide hypotheken aftrekken?
Ja.
quote:
- mag ik de rente van het overbruggingskrediet aftrekken?
Ja.
quote:
- aangezien mijn eigenwoningschuld (225.000) lager is dan onze nieuwe hypotheek (235.000) mag ik voor de overige maanden (april t/m december) maar een deel van de rente van hypotheek 2 aftrekken?
Ja. 225/235 maal de rente maar,... zie hieronder.
quote:
Alhoewel wij de volledige overwaarde van woning 1 hebben gestopt in woning 2 is er toch een verschil tussen de eigenwoningschuld en hypotheek 2. Dit komt waarschijnlijk doordat wij o.a. een gashaard hebben laten plaatsen en deze is meegenomen met hypotheek 2. Kan ik hier nog iets mee? Wordt dit als een verbouwing gezien?
Ja, dit kan als verbouwing/verbetering worden gezien. Dus als je hier de overige 10.000 voor gebruikt hebt, is de rente over de 235.000 aftrekbaar.

Maar ik kom maar op een eigenwoningschuld van 210.000 zonder de verbouwing.
Verkoop woning - hypotheek - makelaarskosten = eigenwoningreserve
182.500 - 140.000 - 3.500 = 39.000
Aankoop nieuwe woning - eigenwoningreserve = max. eigenwoningschuld
249.000 - 39.000 = 210.000

Tel ik verkeerd? Hoe kom je aan 225.000?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_56693154
Ik heb niet de precieze bedragen gebruikt maar de berekening is:

Verkoopprijs oude woning: EUR 182.500
Verkoopkosten oude woning: EUR 3.258
Eigenwoningschuld: EUR 139.789
-----------------------------------------------------
Overwaarde: EUR 39.453

Aankoopprijs nieuwe woning: EUR 249.000 (excl. overdrachtsbelasting, enz)
Aankoopkosten nieuwe woning: EUR 15.769 (overdrachtsbelasting, taxatie, notaris)
Schulden voor onderhoud, verbetering: EUR 5.000 (geld voor gashaard) <- is dit goed opgevoerd??
------------------------------------------------------
Totaal EUR 269.769

269.769 - 39.453 = 230.316

Eigenwoningschuld: EUR 230.316
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:49:27 #107
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_56693317
Tsja, als je de 15.000 overdrachtsbelasting al niet noemt,... geen wonder dat je dan ander uitkomt.
Maar zoals het hierboven staat, klopt het, ja.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:50:45 #108
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_56693353
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:13 schreef Wexy het volgende:

[..]

Zorgkosten en alles ingevuld?
Begin eens te vragen hoeveel loonheffing er is ingehouden.
Misschien, ik zeg misschien, verklaart dat wel waarom er niet meer ontvangen wordt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 februari 2008 @ 22:59:47 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56693619
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Begin eens te vragen hoeveel loonheffing er is ingehouden.
Misschien, ik zeg misschien, verklaart dat wel waarom er niet meer ontvangen wordt.
Dat kan inderdaad ook een optie zijn..
Bedoelde ook meer te zeggen dat als hij/zij antwoord wil waarom hij/zij minder terug krijgt.. dat er wel erg weinig info staat..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56696933
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef Wexy het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook een optie zijn..
Bedoelde ook meer te zeggen dat als hij/zij antwoord wil waarom hij/zij minder terug krijgt.. dat er wel erg weinig info staat..
5175 euro. Zal dus wel kloppen.
andere kosten heb ik niet om op te geven.
Toch een beetje jammer, hoor van iedereen om me heen dat ze zoveel krijgen.
pi_56700231
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 06:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
.....
Toch een beetje jammer, hoor van iedereen om me heen dat ze zoveel krijgen.
je krijgt alleen maar terug als je teveel betaald blijkt te hebben.

Je hebt dus een prima situatie gehad, er is al in de basis goed bij jou ingehouden ipv te veel wat je later weer terug krijgt.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:20:15 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_56704847
vraagje:

als je vorig jaar levensloopverlof hebt opgenomen en je werkgever heeft geen levensloopverlofkorting (3 x woordwaarde) toegepast, kun je dit dan zelf in je aangifte ergens corrigeren? een extra heffingskorting van 376,- euro is natuurlijk niet weg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56706058
Vraag:

-edit- laat maar ik zie het al.

[ Bericht 73% gewijzigd door Omaha op 13-02-2008 17:15:31 ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:52:57 #114
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_56708987
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
vraagje:

als je vorig jaar levensloopverlof hebt opgenomen en je werkgever heeft geen levensloopverlofkorting (3 x woordwaarde) toegepast, kun je dit dan zelf in je aangifte ergens corrigeren? een extra heffingskorting van 376,- euro is natuurlijk niet weg
Nee, dit had de werkgever moeten toepassen en kun je achteraf niet invullen. Er is geen apart invulveld voor het opgenomen levenslooptegoed. (Alleen voor de gebruikte korting.) Voordeel is dat je gebouwde korting niet is afgenomen en dus blijft staan voor de volgende opname. Als je niet meer deelneemt is het dus wel een nadeel,...
Maar waarom heeft je werkgever niet netjes de regels toegepast?
pi_56710467
Ben ik net aan het inloggen op de site van de gemeente Groningen om de WOZ-waarde van mijn woning te checken ( goede service dacht ik toen nog) blijkt het taxatierapport van mijn oude (huur)woning onder mijn DigiD te staan

Iemand enig idee wanneer de gemeente Grunn met de nieuwe beschikking komt?

Had ik net zin om de belastingen te doen, moet ik toch weer bier zuipen en voetbal kijken nu.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:57:44 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_56710624
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:52 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Nee, dit had de werkgever moeten toepassen en kun je achteraf niet invullen. Er is geen apart invulveld voor het opgenomen levenslooptegoed. (Alleen voor de gebruikte korting.) Voordeel is dat je gebouwde korting niet is afgenomen en dus blijft staan voor de volgende opname. Als je niet meer deelneemt is het dus wel een nadeel,...
Maar waarom heeft je werkgever niet netjes de regels toegepast?
ik neem niet meer deel, dus wil die korting niet kwijt zijn, waar ik wel recht op heb/had en ik was de eerste bij mijn werkgever die levensloopverlof wilde opnemen en ik geloof dat het in vijf maanden welgeteld één keer is gelukt om het goed te doen. dat ze dan nu ook achteraf nog vergeten zijn de korting te verrekenen

ik vul het wel gewoon in, afwijkend van m'n jaaropgave, kijk wel wat de inspecteur doet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56711090
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik neem niet meer deel, dus wil die korting niet kwijt zijn, waar ik wel recht op heb/had en ik was de eerste bij mijn werkgever die levensloopverlof wilde opnemen en ik geloof dat het in vijf maanden welgeteld één keer is gelukt om het goed te doen. dat ze dan nu ook achteraf nog vergeten zijn de korting te verrekenen

ik vul het wel gewoon in, afwijkend van m'n jaaropgave, kijk wel wat de inspecteur doet
Ik kan je wel vertellen wat er waarschijnlijk gaat gebeuren:
-je krijgt pas véél later een voorlopige aanslag kan wel een jaartje duren;
-de aanslag wijkt af op het punt van de korting;
-je kan tegen de aanslag bezwaar maken maar dat zal worden afgewezen.

Oftwel: je moet bij je werkgever zijn.
pi_56711192
Ik krijg dit jaar een te betalen aanslag. Dit had ik niet verwacht, en voor volgend jaar wil ik het graag voorkomen, dus ik zou graag advies willen...

Dit is de situatie: ik heb in 2007 twee banen gehad (in 2008 ook).

Baan 1: arbeidskorting ¤ 0,-, loonheffing ¤ 9.216,- belastbaar loon ¤ 26.250,-
Baan 2: arbeidskorting ¤ 1.387,- loonheffing ¤ 3.197,-, belastbaar loon ¤ 19.708,-.

Bij baan 1 heb ik de loonheffingskorting (die ik hierna even makkelijk lhk noem) niet laten toepassen, en bij baan 2 wel. Normaal gesproken had dat andersom gemoeten, aangezien baan 1 mijn hoogste inkomen is, maar ik dacht hierdoor een leuke teruggave te krijgen aan het eind van het jaar.
Wat blijkt: ik mag alsnog ¤ 1.923,- bijbetalen. Inmiddels ben ik er achter dat dit komt doordat er op beide inkomens in principe wel genoeg belasting wordt ingehouden, maar dat ik, doordat de inkomens bij elkaar worden opgeteld, in een hogere belastingschijf terechtkom (42% tarief). Dit veroorzaakt de aanslag.
Nu kan ik er voor kiezen om bij beide inkomens de lhk niet meer toe te laten passen, maar hierdoor gaat mijn netto inkomen bijna ¤ 300 per maand omlaag. Aan het eind van het jaar zou ik dan wel iets terugkrijgen, maar zoveel is dat niet (voor zover ik het kan berekenen). Ik vraag me af wat nu het meest gunstig is...mijn lhk laten zoals het is, en dan een bepaald deel van mijn inkomen sparen voor de belastingaanslag het jaar erop, of toch maar de lhk laten stopzetten bij beide inkomens?
En is het gunstig als ik bij baan 2 alleen de arbeidskorting laat stopzetten, en de lhk laat doorgaan? Zou dit het verschil maken waardoor ik geen aanslag meer krijg? Of kan dat niet?

Kortom: hellup
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_56711446
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Lushy het volgende:
Ik krijg dit jaar een te betalen aanslag. Dit had ik niet verwacht, en voor volgend jaar wil ik het graag voorkomen, dus ik zou graag advies willen...

Dit is de situatie: ik heb in 2007 twee banen gehad (in 2008 ook).

Baan 1: arbeidskorting ¤ 0,-, loonheffing ¤ 9.216,- belastbaar loon ¤ 26.250,-
Baan 2: arbeidskorting ¤ 1.387,- loonheffing ¤ 3.197,-, belastbaar loon ¤ 19.708,-.

Bij baan 1 heb ik de loonheffingskorting (die ik hierna even makkelijk lhk noem) niet laten toepassen, en bij baan 2 wel. Normaal gesproken had dat andersom gemoeten, aangezien baan 1 mijn hoogste inkomen is, maar ik dacht hierdoor een leuke teruggave te krijgen aan het eind van het jaar.
Wat blijkt: ik mag alsnog ¤ 1.923,- bijbetalen. Inmiddels ben ik er achter dat dit komt doordat er op beide inkomens in principe wel genoeg belasting wordt ingehouden, maar dat ik, doordat de inkomens bij elkaar worden opgeteld, in een hogere belastingschijf terechtkom (42% tarief). Dit veroorzaakt de aanslag.
Nu kan ik er voor kiezen om bij beide inkomens de lhk niet meer toe te laten passen, maar hierdoor gaat mijn netto inkomen bijna ¤ 300 per maand omlaag. Aan het eind van het jaar zou ik dan wel iets terugkrijgen, maar zoveel is dat niet (voor zover ik het kan berekenen). Ik vraag me af wat nu het meest gunstig is...mijn lhk laten zoals het is, en dan een bepaald deel van mijn inkomen sparen voor de belastingaanslag het jaar erop, of toch maar de lhk laten stopzetten bij beide inkomens?
En is het gunstig als ik bij baan 2 alleen de arbeidskorting laat stopzetten, en de lhk laat doorgaan? Zou dit het verschil maken waardoor ik geen aanslag meer krijg? Of kan dat niet?

Kortom: hellup
Arbeidskorting kan je volgens mij niet laten stopzetten. Dat je er 300 Euro op achteruit gaat lijkt me niet echt een argument, of je het nu (gespreid) moet missen of straks in 1 keer moet betalen maakt natuurlijk niet uit.
Lhk laten stopzetten lijkt mij het makkelijkst, de rente bij de belastingdienst is hoger dan de spaarrente en je komt minder snel in de verleiding om je rekening te plunderen
Een andere mogelijkheid is om een voorlopige aanslag te verzoeken, die mag je (als je hem voor dit jaar aanvraagt) ook in maandelijkse termijnen betalen.
pi_56711654
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Arbeidskorting kan je volgens mij niet laten stopzetten. Dat je er 300 Euro op achteruit gaat lijkt me niet echt een argument, of je het nu (gespreid) moet missen of straks in 1 keer moet betalen maakt natuurlijk niet uit.
Lhk laten stopzetten lijkt mij het makkelijkst, de rente bij de belastingdienst is hoger dan de spaarrente en je komt minder snel in de verleiding om je rekening te plunderen
Een andere mogelijkheid is om een voorlopige aanslag te verzoeken, die mag je (als je hem voor dit jaar aanvraagt) ook in maandelijkse termijnen betalen.
Dus er zijn geen listige trucs om dit salaris toch een beetje op hetzelfde peil te houden
42%...de idioten! Volgende keer toch VVD stemmen

Maar bedankt voor je snelle reactie!
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:56:57 #121
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_56712451
Je kunt ook bij beide werkgevers de LHK niet laten toepassen. Je betaalt dan bij beide werkgevers belasting over de eerste euro zodat je gemiddelde belastingdruk omhoog gaat. (Weet niet of DJ dit ook bedoelt,...)
Of je verzoekt je tweede werkgever om 42% loonheffing in te houden. Moet het salarispakket natuurlijk wel weer aankunnen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:01:55 #122
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56712595
Ik heb in 2006 een vrijstelling gekregen voor het doen van aangifte. Dit omdat mijn loon volgens eigen zeggen bekend is bij de belasting en ik al jaren bij dezelfde werkgever zit.

Begin 2007 ontving ik een eenmalige uitkering van mijn werkgever. Ging om loon (verrekening in loonschaal) Geen bonus. Dit bedrag is overgemaakt op mijn rekening en de belasting heeft hier nog van mogen plukken (hoogste tarief ). Loon groeit uiteraard mee ieder jaar en ik ben een loonschaal hoger komen te zitten.

Mijn vraag: Krijg ik van de belasting vanzelf bericht wanneer ze iets niet vinden 'kloppen' en vragen aangifte te doen, of moet ik zelf aangifte doen? Heb verder geen inkomsten, behalve dan die van mijn enige werkgever. Ik krijg verder ook geen toeslag etc etc of wil iets declareren.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56712687
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef ManAtWork het volgende:
Je kunt ook bij beide werkgevers de LHK niet laten toepassen. Je betaalt dan bij beide werkgevers belasting over de eerste euro zodat je gemiddelde belastingdruk omhoog gaat. (Weet niet of DJ dit ook bedoelt,...)
Of je verzoekt je tweede werkgever om 42% loonheffing in te houden. Moet het salarispakket natuurlijk wel weer aankunnen.
Dat schreef ik zelf ook al, maar daardoor gaat mijn inkomen dus behoorlijk omlaag. Maar daar is niks aan te doen vrees ik...
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:08:37 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_56712726
Als je geen verzoek tot het doen van aangifte krijgt (en zelf niet een gegronde reden hebt tot het doen van aangifte) zou ik niets ondernemen. Dat aangifteprogramma kun je natuurlijk altijd een keer incullen om te zien of je wat terug krijgt
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:20:40 #125
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56713070
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:08 schreef Adelante het volgende:
Als je geen verzoek tot het doen van aangifte krijgt (en zelf niet een gegronde reden hebt tot het doen van aangifte) zou ik niets ondernemen. Dat aangifteprogramma kun je natuurlijk altijd een keer incullen om te zien of je wat terug krijgt
What about
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')