jah, prima hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indah, jonge hoe is het vandaag? [afbeelding]
Jonge meisjes?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, prima hoor![]()
ben druk bezig mijn verzameling aan te vullen
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word nog eens productief op de thuiswerkdagen.
Dan ga je me nu vertellen wat je wel aan het verzamelen bent? Voor de tuin?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarmee ben ik gestopt, bleef bezig
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarmee ben ik gestopt, bleef bezig
Haha het leek droog inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:05 schreef ScarFace- het volgende:
Dit topic gaat lang mee.
Maarja ik moet er weer vandoor.
Het lijkt hier ook droog eer-ik maar ik moet er zo doorheen fietsen dan merk ik het wel.
Ja geniaalquote:
Leuk, een telefonist-man is er in OA geborenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
Mijn vriendelijke collega van de receptie is ziek en zij denkt dat ze de hele week thuisblijft [afbeelding]
Betekent dat ik ook nog eens heel de dag de telefoon mag beantwoorden, haar mail in de gaten moet houden en de post verwerken [afbeelding]
Ja, leuk...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk, een telefonist-man is er in OA geboren![]()
filateliequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vertellen wat je wel aan het verzamelen bent? Voor de tuin?
Het is net middagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk nog even een bak koffie drinken vanavond. Buiten de deur dan wel
Superbadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
Die kop van die gast
Wat voor film is dit?
Amateurs zijn hetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:18 schreef ScarFace- het volgende:
Fok is traaaaaaaaaag!
3000+ mensen op fok, maar een beetje snel kunnen ze het niet draaiend houden
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
Mijn vriendelijke collega van de receptie is ziek en zij denkt dat ze de hele week thuisblijft![]()
Betekent dat ik ook nog eens heel de dag de telefoon mag beantwoorden, haar mail in de gaten moet houden en de post verwerken![]()
Wees lekker ziek in je eigen tijd![]()
Vond ze trouwens geen leuke opmerking...
Ik leef met je mee... heb vandaag ook de post mogen frankeren omdat collega ziek is...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
Mijn vriendelijke collega van de receptie is ziek en zij denkt dat ze de hele week thuisblijft![]()
Betekent dat ik ook nog eens heel de dag de telefoon mag beantwoorden, haar mail in de gaten moet houden en de post verwerken![]()
Wees lekker ziek in je eigen tijd![]()
Vond ze trouwens geen leuke opmerking...
T is echt zwaar he, studerenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Yes, nu Amélie. Heb ik godverdomme van het weekend zitten kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... heb vandaag ook de post mogen frankeren omdat collega ziek is...
En ook ik had een tactische opmerking:
Zij:'ik ga niet 2 uur met een plastic tas in de trein zitten'
Ik:'Nee, ik denk niet dat je je medereizigers een plezier doet met het tonen van je maaginhoud.'
Zij:'en... bedankt...' en ze hing op [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |