quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarmee ben ik gestopt, bleef bezig
Haha het leek droog inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:05 schreef ScarFace- het volgende:
Dit topic gaat lang mee.
Maarja ik moet er weer vandoor.
Het lijkt hier ook droog eer-ik maar ik moet er zo doorheen fietsen dan merk ik het wel.
Ja geniaalquote:
Leuk, een telefonist-man is er in OA geborenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
Mijn vriendelijke collega van de receptie is ziek en zij denkt dat ze de hele week thuisblijft [afbeelding]
Betekent dat ik ook nog eens heel de dag de telefoon mag beantwoorden, haar mail in de gaten moet houden en de post verwerken [afbeelding]
Ja, leuk...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk, een telefonist-man is er in OA geboren![]()
filateliequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vertellen wat je wel aan het verzamelen bent? Voor de tuin?
Het is net middagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk nog even een bak koffie drinken vanavond. Buiten de deur dan wel
Superbadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
Die kop van die gast
Wat voor film is dit?
Amateurs zijn hetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:18 schreef ScarFace- het volgende:
Fok is traaaaaaaaaag!
3000+ mensen op fok, maar een beetje snel kunnen ze het niet draaiend houden
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
Mijn vriendelijke collega van de receptie is ziek en zij denkt dat ze de hele week thuisblijft![]()
Betekent dat ik ook nog eens heel de dag de telefoon mag beantwoorden, haar mail in de gaten moet houden en de post verwerken![]()
Wees lekker ziek in je eigen tijd![]()
Vond ze trouwens geen leuke opmerking...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |