hahaha dan had ik het toch goed gezien dat ie moet vervellen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ik ga ook maar af op de kweker, maar dat schijnt een hele goeie te zijn, dus het zal wel kloppen. Afmeting was ook bij benadering hoor.
Ik ga levend voeren en heb me uiteraard wel goed ingelezen op diverse slangenfora mbt voeren etc. De kweker voerde hem ook nog steeds een muis, dus dat zal voorlopig nog wel ff genoeg zijn denk ik, eerst maar eens kijken OF ie al wil eten, hij moet ook vervellen binnenkort...
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Hij is opzich ook best lief. Voor een slang dan
.
Tis wel een beetje een suf ding soms, dan kruipt ie heel smooth over een randje een om er vervolgens pontificaal vanaf te flikkeren.
Wassie maar zo slimquote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]Hij doet me met dat soort acties een beetje denken aan die ene van Jungle Book
[ afbeelding ]
Een slang is een reptiel.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:28 schreef UZN het volgende:
Een gekko is geen slang. Heb ik het nog niet eens over al die kutkikkers
ben het gedeeltelijk met je eens.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef KaiN het volgende:
Ik vind die koningspythons er altijd dik uitzien, wat ik ook eigenlijk niet zo mooi vind aan die slangen.
Wat wel zo is is dat veel kwekers tegenwoordig slangen zo snel mogelijk groot willen krijgen, wat vaak met zich mee brengt dat de slang ook te dik wordt. Maar dat is dan mooi aan de slang want hij is groot en zwaar en dat is stoer. Gevolg is wel dat je slang een paar jaar minder lang leeft door de gevolgen van overgewicht. Dus dat er regiussen zijn die relatief klein zijn en 5 kilo wegen wilt dus niks zeggen over de gezondheid van die beesten. Zo groot en zo dik mogeljik hoeft niet goed te zijn.
Ik heb geen idee wat een normaal gewicht is voor een regius, dus kan ook niet beoordelen of deze nu te dik is of niet. Zijn tekening is in elk geval erg mooi vind ik. Hoop dat je er veel plezier aan beleeft
Ghehehe... K vond 'm ook al aardig "dof"....quote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef klarendaller het volgende:
[..]
hahaha dan had ik het toch goed gezien dat ie moet vervellen.
als ie is verveld dan moet je nieuwe foto's maken dan is ie op zijn mooist.
ben nog steeds gek van regiussen heb er ook wel een beetje spijt van dat ik hem heb weg gedaan maar goed. er komt er binnenkort wel weer 1 bij.
ik wil graag de regius morph (kleurslag) Mojave. weet niet of je deze al een keer hebt gezien.
mag ik vragen bij welke kweker je hem vandaan hebt?
als je dat niet op forum wilt zeggen mag je me natuurlijk ook PM sturen.
er is een leuk progje voor het correct opmeten van een slang. ik heb de link zo even snel niet meer maar hij staat in 1 van mijn eerdere topics. is echt heel erg handig.
Snel nieuwe foto's plaatsen dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ligt gewoon aan de foto
Je moest eens weten Skaai, Kroeg in, slang om mijn nek en scoruuuuh!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:58 schreef Skaai het volgende:
Da's wel een flinke chickmagnet zeg HW.
tja, heb heel mijn leven slangen gehad, maar ik zeg ook niet dat hij te dik is, hij is gewoon flink aan de maat voor zo'n jong beestje, dat kan je ook positief oppakken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Altijd leuk de experts.
Ligt gewoon aan de foto, beestje is totaal niet dik.
Mwah, denk niet dat hij erop neerkijkt hoor. Hij leest gewoon van veel mensen dat de bouw gewoon normaal is, en dan reageert hij op jouw eerste reactie die alleen bevatte dat ie weleens op dieet mocht. Daar ga je je dan een beeld bij vormen ofzo?quote:Leuk HeatWave dat je het NU al beter weer dan andere meer ervaren slangenhouders in dit topic. De meeste wachten een maandje of 2 totdat ze neerkijken op 'experts'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |