Waarom, omdat ze de reactie van de moeder lieten zien?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt ik heb toch zo een schurftehekel aan SBS vanaf nu![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zal wel toestemming gegeven hebben hoor..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef Hagelkaas het volgende:
SCHANDALIG dat ze dit uit durven te zenden. Smerige kut campingzender met hun sensatiebelustheid
Dat dus!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef TheSorrow het volgende:
Ze bleef alles ook herhalen, lomp wijf
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Mhjoezick het volgende:
OHMYGOSHH OMYGOSSH WHAT HAS HE DONE TO OUR COUNTRYY
En jij zou geestelijk en mentaal geen tik hebben gekregen als het jouw dochter was overkomen?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Toeps het volgende:
Dat mens is gek.
Dat mens is gek.
Dat mens is gek.
Dat kon je toch geen interview noemen man...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze de reactie van de moeder lieten zien?
Ik wed mijn pik ervoor dat als PRDV geen interview met haar hadden, deze hele forum erover zou zijn gevallen waarom de moeder niet gehoord was. Je wist van te voren dat dit zou gebeuren, maar iedereen zat sensatiebelust naar de uitzending uit te kijken en nu eens verontwaardigd doen. Wees blij dat de zaak nu wellicht een stuk dichterbij het einde kan komen.
Weet je wat perfect zou zijn, een smiley met een middelvinger, jammer dat we die niet hebben, zou echt een toepasselijke reactie zijn!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben echt bang dat America nu nederland binnen gaat vallen
Ja en als je een IQ van 10/20 hebt dan is dat allemaal nog erger, komt daar ook nog bij dat je een Amerikaan bent dan is er niks erger in de wereldquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef kalinho het volgende:
Goh, gek zeg dat een moeder die haar kind heeft verloren niet hleemaal normaal reageert. Dat zouden de mensen die hier posten nooooit doen natuurlijk. Die vrouw is het ergste overkomen wat een moeder kan overkomen, en hier vallen ze erover dat ze vaak OH My Gosh zegt; Ja, daar is ze Yankee voor en dat zeggen ze allemaal
A!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Mhjoezick het volgende:
OHMYGOSHH OMYGOSSH WHAT HAS HE DONE TO OUR COUNTRYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |