Nou, een aanval tegen een Amerikaan is een aanval tegen het hele land. Duh!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat heeft Joran Amerika wel aan gedaan
Holland has WMD!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Liquidootje het volgende:
Denken jullie trouwens dat Bush nu Nederland gaat invaden?
Die verwacht natuurlijk een gezellig op z'n Amerikaans pyjama feestjequote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef pberends het volgende:
Wat een vreselijke moeder. Wat denkt ze wel niet van een 17-jarige?
Kennedyquote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Devrim_ het volgende:
Omfg..Gooi nog maar een aantal moorden op Joran
Ook het kinderjournaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Joran morgen bij P&W?
Peter werkt bij Sbs alleen voor water en broodquote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer verwijt Peter Joran dat hij over Natalie's rug geld wil verdienen.
Wat Peter doet is HEEL wat anders natuurlijk.
Als ze humor hadden, hadden ze met wat software Natalee langs laten drijvenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Liquidootje het volgende:
Man ook nog een Filmische aftiteling.
Ja, die Beth pakt het wel weer op een hele Amerikaanse manier aanquote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Devrim_ het volgende:
Omfg..Gooi nog maar een aantal moorden op Joran
En Peter zendt dat maar al te graag uit...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, die Beth pakt het wel weer op een hele Amerikaanse manier aan
er vanuit gaande dat ze dood WAS!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Korte samenvatting van alles...
Natte Lie was aan de coke en heeft te veel gebruikt.
Joran was erbij toen ze bewusteloos raakte en wist zich geen raad. Dus heeft haar maar gedumpt.
Dus Natte Lie was zelf gewoon een verwende coke-gebruikster en heeft haar dood aan haar zelf te wijten.
Joran was gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment met een coke-hoer.
Volgens mij gebruikt Nattalee meer dan alleen cokequote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Korte samenvatting van alles...
Natte Lie was aan de coke en heeft te veel gebruikt.
Joran was erbij toen ze bewusteloos raakte en wist zich geen raad. Dus heeft haar maar gedumpt.
Dus Natte Lie was zelf gewoon een verwende coke-gebruikster en heeft haar dood aan haar zelf te wijten.
Joran was gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment met een coke-hoer.
naja, er is maar een fractie van de beelden uitgezondenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef Samson het volgende:
Ik wist het van tevoren, hier had ik niet voor op moeten blijven, maar ja, toch kijken he, wat een teleurstelling, geen enkel bewijs geleverd, als Joran het weer op liegen en verzinnen gooit is het klaar. Vaag gedoe allemaal
Peter wil maar al te graag suggeren dat ze vast nog wel leefde en dat ze Joran lekker voor doodslag kunnen laten opdraaien.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef robster16 het volgende:
[..]
er vanuit gaande dat ze dood WAS!
Nou, ik denk dat de kans heel aanwezig is dat ze ook echt niet dood was. Echt vreselijk, daar komen we nooit achter.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Peter wil maar al te graag suggeren dat ze vast nog wel leefde en dat ze Joran lekker voor doodslag kunnen laten opdraaien.
Goed man precies wat ik dacht... alles wat Joran voor de verborgen camera heeft gezegd is totaal gelogen en klopt niks van!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Rnnz het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
.. ? Al langs geweest?
Maar om dan dat lichaan in de oceaan te dumpenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joran is gewetenloos geweest, maar hij heeft Natte Lie niet gedwongen om coke te gebruiken en wat al niet meer, dat heeft ze zelf genomen.
Ik snap niet dat daar niet meer aandacht aan gegeven wordt. Dat ze zelf als een verdorven wijf was.
Niet goed te praten dat Joran geen medische hulp heeft gevraagd.
Maar dat takkewijf heeft zelf drugs gebruikt, maar daar hoor je haar moeder en de pers verder niet over.
Hoezo in vredesnaam. Het is echt niet zo enorm moeilijk te voelen of iemand nog een hartslag heeft hoor. En als iemand al behoorlijk stijf en koud wordt lijkt het me helemaal wel duidelijk (geen idee hoe lang het duurt voordat dat optreedt.). Ze zullen haar heus niet meteen in de zee gedumpt hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de kans heel aanwezig is dat ze ook echt niet dood was. Echt vreselijk, daar komen we nooit achter.
Paniekreactie.... Een zeer verkeerde keuze gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar om dan dat lichaan in de oceaan te dumpen.
Vraag mij toch af wat er is gebeurt nadat ze in een soort shock kwam van een OD. Je eerst reactie zou toch moeten zijn hulp halen, ambulance bellen ofzo. Waarom heeft die botengast gezegd dat ze gedumpt moet worden.
Als je in paniek bent doe je rare dingen.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo in vredesnaam. Het is echt niet zo enorm moeilijk te voelen of iemand nog een hartslag heeft hoor. En als iemand al behoorlijk stijf en koud wordt lijkt het me helemaal wel duidelijk (geen idee hoe lang het duurt voordat dat optreedt.). Ze zullen haar heus niet meteen in de zee gedumpt hebben.
Dat ze nog geen info hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
Heel nederland zit voor de tv gekluisterd en geen enkele vermelding op cnn/bbc niks. Wat zegt dat?
Ik zal u zeggen mijnheer!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de kans heel aanwezig is dat ze ook echt niet dood was. Echt vreselijk, daar komen we nooit achter.
Ik begrijp die Joran niet, het was niet zijn schuld, het was een ONGELUK, waarom belt ie niet gewoon een "focking" ambulance ipv die debiele Daury?![]()
Ook zijn makker met de boot?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Paniekreactie.... Een zeer verkeerde keuze gemaakt.
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef supersteve het volgende:
Als je dit ziet..
Begint het wel iets vervelender te worden, zo leer je haar nog echt kennen ook![]()
een lief onschuldig meisje die op vakantie gaat en de ondeugende romantiek opzoekt!
Dit tast Nederland onwijs aan!
http://www.youtube.com/watch?v=x9AypZ5L6Eg
mijnheer?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:10 schreef supersteve het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen mijnheer!
Als ze echt aan het trillen was, en ze had echt een epileptische aanval dan zou iedereen de dokter bellen!
Dit is daarom al duidelijk genoeg dat het zo NIET is gegaan!!
Het lijkt wel een priestershow dat.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef supersteve het volgende:
Als je dit ziet..
Begint het wel iets vervelender te worden, zo leer je haar nog echt kennen ook![]()
een lief onschuldig meisje die op vakantie gaat en de ondeugende romantiek opzoekt!
Dit tast Nederland onwijs aan!
http://www.youtube.com/watch?v=x9AypZ5L6Eg
The War on Drugs zullen ze ook al niet winnenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef floris.exe het volgende:
Wat een ophef over een moord op een verdorven cokegebruikster. Jemig zeg.
Wat lul je nu. Cnn heeft echt wel een directe nood-directe-uplink met sbs6/hart van nederland hoor.quote:
Leuk als zometeen heel Amerika naar ABC kijkt en dan van die gasten in een auto constant, maar dan ook constant zien te blowen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
Geef die jongen een bekeuring voor rijden zonder gordel, potverdorie
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Een hoop vrouwen zullen het best interessant vinden allemaal. Hij moet ze alleen niet op Bloemendaal proberen te regelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef milagro het volgende:
Joran heeft altijd blijkbaar zijn uiterlijk mee gehad, veel meisjes kunnen regelen, nu werkt dat tegen hem, iedereen herkent die knul, boomlang , markante kop... bummer, Joran.
Blijkbaar niet. Wat ook een anti-climax zou nieuws zijn, aangezien dit hot news was in amerika.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat lul je nu. Cnn heeft echt wel een directe nood-directe-uplink met sbs6/hart van nederland hoor.
Ik vroeg me heel de tijd af waar ze heen redenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Leuk als zometeen heel Amerika naar ABC kijkt en dan van die gasten in een auto constant, maar dan ook constant zien te blowen.
Ah daar issie dan toch nog:quote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Wat ook een anti-climax zou nieuws zijn, aangezien dit hot news was in amerika.
ik doel niet zozeer op duffe meiden specifiek, maar gewoon in het algemeen, wie neemt zo'n knul nu nog aan bijvoorbeeld, hoe zal het nu verder op de uni gaan, het gewone leven, dat is iig voor de eerstkomende jaren flink verpest... daar gaan zijn dromen over smartegeld, huisje in Spanje, heldendom etc etc etc...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Een hoop vrouwen zullen het best interessant vinden allemaal. Hij moet ze alleen niet op Bloemendaal proberen te regelen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:23 schreef Hapertje het volgende:
7 miljoen kijkers, meldt RTL Ontbijtnieuws... het is toch van de zotte!
Zelfs dat gaat nog niet lukken.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Peter wil maar al te graag suggeren dat ze vast nog wel leefde en dat ze Joran lekker voor doodslag kunnen laten opdraaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |