en overdosis? kijken oftie daar nog wat van zegtquote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Vingeren en dronken zijn, dat komt nooit bij Oprah
Wil je nu een award?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:01 schreef SpaRood het volgende:
Ik was eerder dan GGMM
PIEEEEEPPPPPPPPquote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Vingeren en dronken zijn, dat komt nooit bij Oprah
ja inderdaad, dus dan is joran eigenlijk al dood want hij zou het mee zn graf in nemen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef amaranta het volgende:
eerst dus zeggen, ik ga geen namen noemen..en nu gewoon fokking uitgebreidt verslag
Ja precies. Sukkel!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef henkway het volgende:
ze was niet dood ze was in coma
Dat geloof ik ook wel ja, die patrick is echt overdreven nepquote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij liegt; zie die oogjes bewegen, zie hem omhog kijken...dat doen leugenaars.
Wordt allemaal gecensureerd. Natalee was een keurig meisje, jeweets.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en overdosis? kijken oftie daar nog wat van zegt
What goes around...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef Snien het volgende:
Mijn god, wat een zelfingenomen kerel is dat zeg. Hij vind zich zelf zo ongelooflijk slim dat ie iedereen om de tuin geleidt heeft
Nee, als je liegt kijk je naar links. Of naar rechts. In elk geval niet omhoog.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wordt allemaal gecensureerd. Natalee was een keurig meisje, jeweets.
Hmm nee, wat een raar gedoe allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:04 schreef kv26 het volgende:
Dit kan allemaal niet meer verzonnen zijn. Dat geloof ik niet.
Ik vind dit eigenlijk ook wel erg vooraf bedacht allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Anders heeft hij een ziekelijke fantasie en moet hij tbs krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:04 schreef kv26 het volgende:
Dit kan allemaal niet meer verzonnen zijn. Dat geloof ik niet.
ALF!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het waren ook wel lelijke schoenen. Begrijp best dat ie ze liet staan
Ja, walgelijk dat ze haar niet geprobeerd hebben te redden.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:02 schreef henkway het volgende:
ze was niet dood ze was in coma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |