Je weet echt niet wat er allemaal geknipt is.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Zagga het volgende:
hij hangt imo,
no way dat hij hier liegt, echt niet
omdat hij bang was dat ze dachten dat hij haar verkracht zou hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
Sorry maar als iemand in je bijzijn onwel wordt en overlijd bel je toch een ambulance/de politie
Waarom zou je in godsnaam dat lijk willen wegwerken?
"Als ze gevonden wordt ben ik goed de lul" - ik gok dat ie haar hele foute drugs heeft gegeven ofzo. Een OD dus.
Ik zeg het je, Bananenman!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef Bananenman het volgende:
CONJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'S
Idd.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
Sorry maar als iemand in je bijzijn onwel wordt en overlijd bel je toch een ambulance/de politie
"Als ze gevonden wordt ben ik goed de lul" - ik gok dat ie haar hele foute drugs heeft gegeven ofzo. Een OD dus.
met de doorstroom van de video lijkt anders niet mee gefuckt te zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat er allemaal geknipt is.
Opnames in de auto zijn niet in 1 stuk door. Camera standpunt wordt vaak gewisseld, dus audio ook.
Vaag...
Inderdaad. SCHULDIG AANquote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
Dat dacht ik ook al...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Poenanie het volgende:
zijn vader is "de vriend"
tenzij ze dood is gegaan door een door jouw verstrekte overdosisquote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd.Het eerste wat bij me op zou komen is nou niet bepaald: "Snel, werk dat lijk weg"
Ik zou toch ook echt een ambulance bellen, hoor.
Komt door die wiet. Dan gaat alles zo traag.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Wat een slome uitzending zeg..
het is maar waar je op letquote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Westlander het volgende:
z'n hyves vriendjes zakken ook in aantal in de reclameblokken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |