Wat dacht je hiervan:quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:39 schreef GasTurbine het volgende:
Het hoofd van Natalee en dan Schudden voor gebruik. Maar dan mooier uitgewerkt dan dat ik voorbij zag floepen.
Dat zou goed kunnen, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef jippii_ het volgende:
Haha, als je daar mee gaat lopen, kun je het wel schudden!
Die slaat nergens op.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Sergek het volgende:
[ afbeelding ] boute blogger.. hier dan http://bp2.blogger.com/_e(...)00-h/jorankoran1.jpg
nu?
[ afbeelding ]
Slaat er juist flink op. Aangezien Joran juridisch niet schuldig kan worden bevonden, maar voor het volk dat juist wel is zal hij dankbaar zijn dat ie nog met een boerka de straat op kan zonder dat ie gelijk afgerost wordt.quote:
Je mist duidelijk twee dingen:quote:Op zondag 10 februari 2008 13:48 schreef Sergek het volgende:
[..]
Slaat er juist flink op. Aangezien Joran juridisch niet schuldig kan worden bevonden, maar voor het volk dat juist wel is zal hij dankbaar zijn dat ie nog met een boerka de straat op kan zonder dat ie gelijk afgerost wordt.
Veel te ver gezochtquote:Op zondag 10 februari 2008 13:48 schreef Sergek het volgende:
[..]
Slaat er juist flink op. Aangezien Joran juridisch niet schuldig kan worden bevonden, maar voor het volk dat juist wel is zal hij dankbaar zijn dat ie nog met een boerka de straat op kan zonder dat ie gelijk afgerost wordt.
Cool ja, echt zo'n shirt waarbij de boodschap meteen duidelijk isquote:Op zondag 10 februari 2008 13:48 schreef Sergek het volgende:
[..]
En dat allemaal in één zinquote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef Sergek het volgende:
ik zit hier op Fok blijkbaar tussen het verkeerde publiek waar men de boel voorgekauwd moet hebben en waar het niet te intelligent of te veel breed getrokken moet worden met andere actualiteiten, actualiteiten die jullie allemaal missen als je zo druk bent met Mario Bros
Je hebt het gevonden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef jeroendielemans het volgende:
Hoi, hoi,
Ik heb het gevonden, de shirts zijn nu veel goedkoper!
Het zijn geen getailleerde shirts meer, maar wel met de kwaliteitsprint!
[ link | afbeelding ]
-ps: nog een leuke ingeving gehad: missing en dan Joran eronder![]()
Je Joran Koran poppetje doet me denken aan een Pacman monster kwa vormquote:Op zondag 10 februari 2008 20:10 schreef Sergek het volgende:
Ja joh ik gun je geen punt te veel
Joran: "100% tegen het Burkha-verbod."quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Sergek het volgende:
[ afbeelding ] boute blogger.. hier dan http://bp2.blogger.com/_e(...)00-h/jorankoran1.jpg
nu?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef Sergek het volgende:
Oeps.. ik zit hier op Fok blijkbaar tussen het verkeerde publiek waar men de boel voorgekauwd moet hebben en waar het niet te intelligent of te veel breed getrokken moet worden met andere actualiteiten, actualiteiten die jullie allemaal missen als je zo druk bent met Mario Bros
Mazzelz kga wel naar dumpert..
Adem in, adem uit. Relax man!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:op mensen die hier nu ook een slaatje uit proberen te slaan. Echt te ranzig. Vooral die ene matennaaier die de slogans jat en die shirts vervolgens voor 26 focking euro's aanbiedt. Wat een bandiet. Ga eens choken op Joran's cum, vuile beunhaas.
Wow echt super creatief!!!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef jeroendielemans het volgende:
-ps: nog een leuke ingeving gehad: missing en dan Joran eronder![]()
Lache toch!quote:
Jij probeert je rommel hier te verkopenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:31 schreef dlennartd het volgende:
Dit is toch geen spam, dit topick is toch bedoelt voor Joran Shirts en waar je die kan vinden, dus dan doen we toch niks verkeerd???
Hee das mijn ideequote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef Kiev het volgende:
waar kan ik dit shirt bestellen? :p
http://i29.tinypic.com/muvpd4.jpg
En I <3 it. hahahaquote:
Koop gewoon een banner als je je t-shirts wilt verkopen. Als je ze wilt laten zien, post een plaatje en ga niet (verkapt) zitten verwijzen naar je webshop.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:31 schreef dlennartd het volgende:
Dit is toch geen spam, dit topick is toch bedoelt voor Joran Shirts en waar je die kan vinden, dus dan doen we toch niks verkeerd???
Of met het bijschrift Buiten de boot gevallen.quote:
Stuur dan terug, is gratis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef w00h00 het volgende:
http://ikloon.files.wordpress.com/2008/02/iknow.thumbnail.jpg
Na een week levertijd heb ik eindelijk het shirt binnen gekregen.
Ik had een maat M besteld en ik krijg een L.
Liefhebbers voor dit shirt? Niet gedragen omdat hij te groot is. Orginele bon van SML shirts zit erbij.
17 euro inclusief verzending! PM maar ff.
Je kan ook gewoon weggaan hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef jeroendielemans het volgende:
op dit b*ggerforum.
Octrooi op de opdruk van shirts? Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef ruud_fr het volgende:
blij dat ik octrooi op m'n shirts in dit topic heb aangevraagd, kan ik straks nog even wat verdienen over de rug van de shirtverkopers
Inderdaad, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef Quyxz_ het volgende:
ze hebben tenminste jouw met een w geschreven, dat had ik niet verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |