quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die vind ik meester!
Maar deze shirts waren net ook op het nos journaal op ned 3.
Lekker fake dude, die dingen staan op pagina 1, 2 en 3 ookal van een webshop die er veel eerder mee was.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee.
ik vind dat je moet leren spellenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef paapieboy het volgende:
Heej mensen,
ik zelf vet dit shirt niet super gestyled, wordt nog beter.
geef een reactie wat jij er van vind.
[ afbeelding ]
www.pantera.spreadshirt.nlquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef jaap1986 het volgende:
Ik wil graag dat shirt met: Geschikt / Ongeschikt
En dat shirt met coņo.
Waar zijn die te bestellen? (als ze er al zijn...)
Ik vind deze tot nog toe het meest geniaal... Voorlopig vond ik alleen de Smile Joran grappig, maar deze heeft m verslagenquote:
Haha die is leuk. Die van trancelocator ook trouwens hoef je tenminste niet met de kop van die gast rond te lopen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef beatnut het volgende:
voorkant hoofd van van der sloot met de tekst
"Zijn naam neem ik mee in het graf"
en dan op de rug
"Het was Daury"
Nou dan wordt het een beetje mosterd na de maaltijd hčquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:31 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik heb die 'I know what you did last summer' dinsdagavond besteld, maar ik heb nog steeds niks binnen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat misschien ook leuk is is een combinatie van :
COŅO en [ afbeelding ]
Dan die eerste O van Coņo vervangen in het politielogo
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
ja, anderhalf jaar na datoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou dan wordt het een beetje mosterd na de maaltijd hč
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |