Ik las het vanmorgen idd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:16 schreef Spunks het volgende:
FOK! in DAG en op dag.nl!
http://www.dag.nl/Video/A(...)ppen-op-internet.htm
quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:51 schreef Olmo het volgende:
Ik heb interesse in I know what you did last summer en Ik heb gezwogen.
Één van die twee al beschikbaar?
Ze worden gecontroleerd door de grafische service. Nog even geduld. Hopelijk vandaag/vanavond.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:24 schreef Hilzillah het volgende:@ Eelko, Ik heb gezwogen, met zijn harses erop natuurlijk!
Ik wacht vol spanning!... ook de mogenlijkheid in lady shirt? (ben niet zo bekend met die shirt site dingen)
quote:De 'bekentenissen' van Joran van der Sloot hebben behalve veel ophef ook veel inspiratie opgeleverd. Op het internet verschijnen overal parodieën op de beruchte autogesprekken. Zoals hier twee meisjes op VKMag in een filmpje en op Fok.nl, waar een hele serie Joran-shirts wordt ontworpen. Twee andere filmpjes zijn wat beter geslaagd. Bekijk ze hieronder:
Ik geef alle credit aan Tong80, zonder hem zou ik dit topic nooit kunnen hebben verzonnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef sander89 het volgende:
Topic staat gelinked op www.Dag.nl en volgens mij ook in de DAG![]()
[..]
Het hele nieuwsbericht
Wist ik veel dat het "famous" moest zijn perséquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Dom, lomp en beroemd![]()
Ik denk echt dat niemand dit gaat bestellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |